16 Responses

  1. munir ardi
    munir ardi July 27, 2013 at 8:57 am | | Reply

    wih speechless tak bisa balas dengan kata-kata apapun sungguh romantis

  2. hatiputera
    hatiputera July 27, 2013 at 8:57 am | | Reply

    Kalau dah takdir kena berkahwin lebih dari seorang nak buat macam mana kan ,,,terima jer lah,,sebab bukan kita yang mintak..haha

  3. mas aan
    mas aan July 27, 2013 at 12:20 pm | | Reply

    sungguh lah romantisnye… :mrgreen:

  4. Blogger Top Star
    Blogger Top Star July 27, 2013 at 1:09 pm | | Reply

    Hidup berumahtangga banyak asam garamnya…hadapilah dengan sebaik-baiknya baik isteri maupun suami. Jika ditakdir kita berkahwin 2 , berlaku adillah…

  5. Mohd Shubhi
    Mohd Shubhi July 27, 2013 at 4:05 pm | | Reply

    Memang betul lah, tapi kekadang susah sikit nak buat-buat romantik, ada sifat ego kuat merajuk dalam dada.. terima kasih kerna memberi ingatan

  6. zuan
    zuan July 27, 2013 at 4:56 pm | | Reply

    haha ekau ni dah kawin ke belum ni? makin konfuse den..

  7. kakiblog
    kakiblog July 27, 2013 at 6:22 pm | | Reply

    ayat paling akhir saya suka…kahwin lebih dari satu

    kakiblog recently posted :Main Facebook Dapat Trafik Masuk Blog

  8. daddydee
    daddydee July 27, 2013 at 9:37 pm | | Reply

    Mencintai kekasih halal adalah satu nikmat…boleh cuba bro..

  9. hafiz
    hafiz July 27, 2013 at 9:59 pm | | Reply

    Semoga bro dapat menzahirkan impian bro..

  10. onlajer
    onlajer July 27, 2013 at 11:55 pm | | Reply

    bradpit gua kenal muka dia je, dia langsung tak kenal kita

  11. hafizrahim
    hafizrahim July 28, 2013 at 2:19 am | | Reply

    ayat lu kawin lebih dari seorang tu memang best bro..semoga tercapai..hahah

  12. Kak Long Mawar Merah
    Kak Long Mawar Merah July 28, 2013 at 6:41 pm | | Reply

    Bestnya dapat dengar rahsia cinta Brad Pitt. Senyum baca ayat titan yang terakhir tu. Memang romantis, lebih romantis daripada Brad Pitt.

  13. papa mifz
    papa mifz July 29, 2013 at 7:57 am | | Reply

    bro cuba kawen sorang dulu tengok boleh handle ke tak…hehe

  14. Ummi Hanie
    Ummi Hanie July 29, 2013 at 8:43 am | | Reply

    ni mmg kisah benar brad pitt dgn angelina jolie ke??

    mmglah… wanita sukakan perhatian, keromantikan, blablabla πŸ˜› πŸ˜›

  15. fiezaradzi
    fiezaradzi July 30, 2013 at 1:06 am | | Reply

    tak habis2 kawin ramai.. sorang pun belum ni.. cuba kawin dulu sorang..

  16. hafizul
    hafizul July 30, 2013 at 8:26 am | | Reply

    Emm macam pelik aje artikel ni..hahahaha..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.