32 Responses

  1. Aya
    Aya July 30, 2013 at 5:56 pm | | Reply

    Komisyen affiliate lagi… 😆

  2. Denaihati
    Denaihati July 30, 2013 at 5:58 pm | | Reply

    Alhamdulillah dan tahniah, rezeki anak-anak…
    bro memang pantas…

  3. Ismail N
    Ismail N July 30, 2013 at 9:08 pm | | Reply

    Mintak cikit? :mrgreen:

  4. zuan
    zuan July 30, 2013 at 9:35 pm | | Reply

    rezeki anak yang mana ni? :mrgreen:

    1. hafizmd
      hafizmd July 31, 2013 at 12:30 am | | Reply

      anak maikel… :mrgreen:

      kembar lapan lagi…keh3

      1. zuan
        zuan July 31, 2013 at 11:53 am | | Reply

        haha kembar lapan ek? legend!

  5. Ikhmal
    Ikhmal July 30, 2013 at 9:37 pm | | Reply

    rezki anak yang akan datang ke? :mrgreen:

  6. onlajer
    onlajer July 30, 2013 at 11:49 pm | | Reply

    rezeki anak tekak ke hehe

  7. encikarman
    encikarman July 31, 2013 at 12:14 am | | Reply

    tahniah bro, bro dah hampir jadi idola gua ni bro.

  8. hafizmd
    hafizmd July 31, 2013 at 12:32 am | | Reply

    tahniahlah…lu mmg pencetus motivasi gua…nak kena kayuh lagi laju ni

    hafiz wasa mmg terbaik..tak pernah lambat =)

    eh, esok ada ape? hohohoho

  9. hafizmd
    hafizmd July 31, 2013 at 12:35 am | | Reply

    eh…apasal jumlah komen kat sebelah dah lama berenti ek?

    takde peluang nak duduk no 1…hahahaha

  10. fiezaradzi
    fiezaradzi July 31, 2013 at 12:48 am | | Reply

    anak apa ko ada ni? tak pelah, layan jer..

  11. JMR
    JMR July 31, 2013 at 1:24 am | | Reply

    alhamdulillah rezeki anak ye..boleh prepare duit raya lebih la tahun ni kan.

  12. Nadot
    Nadot July 31, 2013 at 1:45 am | | Reply

    Aku mampu jeles je… tu je 😉

  13. hafiz
    hafiz July 31, 2013 at 2:32 am | | Reply

    Jangan lupa bayar zakat fitrah bro

  14. daddydee
    daddydee July 31, 2013 at 2:34 am | | Reply

    Rezeki melimpah limpah…

  15. Hafizul
    Hafizul July 31, 2013 at 4:44 am | | Reply

    Hahaha..rezeki anak-anak tak tahan tuh..tahniah la encik titan yang kacak…makin jeles i tau..haha

  16. hazman aka species1980
    hazman aka species1980 July 31, 2013 at 5:38 am | | Reply

    Baguslah… rezeki melimpah ruah

  17. reezluv
    reezluv July 31, 2013 at 8:41 am | | Reply

    hari hari ada je komisen..udah macam mesin duit je 😀

  18. Azie
    Azie July 31, 2013 at 8:59 am | | Reply

    Bak Mai sikit Duit Raya Titan..Nak Kasi Kat Putih :mrgreen: , Rezeki Anak memang selalu ada.

  19. wazy
    wazy July 31, 2013 at 9:08 am | | Reply

    tahniah,rezeki tu 🙂

  20. JunAina
    JunAina July 31, 2013 at 10:00 am | | Reply

    Hari ni sikit, esok sikit lama2 jadi bukit. Saya jelez…:)

  21. Juan
    Juan July 31, 2013 at 11:26 am | | Reply

    aku baru dpt sekali jer, waaaaaa

  22. Bin Muhammad
    Bin Muhammad July 31, 2013 at 4:12 pm | | Reply

    Rezeki yang tidak putus2 bagi mereka yang sentiasa berusaha. Tahniah krn bijak mengambil peluang yg ada…sedikit sebanyak ianya juga memberi harapan dan semangat kpd blogger lain utk mencuba.

  23. kakiblog
    kakiblog July 31, 2013 at 5:03 pm | | Reply

    seronok dapat duit raya bro..

    Jom baca entri terbaru saya :Memburu Top Komentar Blogger 2013

  24. zie fauzi
    zie fauzi July 31, 2013 at 6:19 pm | | Reply

    Alhamdulillah…. rezeki…. tak kisah la rezeki anak ke, rezeki bini ke..rezeki awek ke… janji halal…. 🙂

  25. Wan Fauzi™
    Wan Fauzi™ August 1, 2013 at 12:09 am | | Reply

    rezeki dibulan ramadhan…

  26. zool
    zool August 1, 2013 at 12:27 am | | Reply

    terbaek tu.. rezeki nak kawin barangkali.. hehehe

  27. suraya
    suraya August 1, 2013 at 1:20 am | | Reply

    Alhamdulillah.. rezeki nak raya ye.. boleh la bagi duit raya lebih tahun ni.. 😀

  28. Anuar
    Anuar August 1, 2013 at 3:38 am | | Reply

    Tahniah… Banyak betul dapat komisyen daripada Affiliate…

  29. Mohd Shubhi
    Mohd Shubhi August 1, 2013 at 5:26 am | | Reply

    Bro memang kencang mencanak-canak…tahniah!

  30. effort lab
    effort lab August 2, 2013 at 2:56 pm | | Reply

    komisen2 ni, kalau kumpul dah boleh lepas buat hantaran. bila nak buat majlisnya tuan?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.