27 Responses

  1. nizam ijam
    nizam ijam July 30, 2013 at 4:52 pm | | Reply

    siot btol…kahkahkahkah

  2. Irwan Alessa
    Irwan Alessa July 30, 2013 at 4:56 pm | | Reply

    Pergghh tengok gambar lagikan terliur..sate tak dapat, cendol dapat pun okey jugak..

  3. adarain
    adarain July 30, 2013 at 5:01 pm | | Reply

    gambo sate memang clear, pandai budak tu bodek..haha

  4. KiD
    KiD July 30, 2013 at 5:03 pm | | Reply

    Gua pun tak makan sate tadi… tak lalu.. huhu

  5. Faizal Fredley
    Faizal Fredley July 30, 2013 at 5:07 pm | | Reply

    peerggg…menyelerakan gambar sate tuh….tapi kalau dah ada kat tempat mcm tu x der selera pulak….

  6. Norfanil
    Norfanil July 30, 2013 at 5:08 pm | | Reply

    takpe..rezeki adik tuh..alhamdulillah..ada abg sebaik ni.. kekekeke..
    *ok jangan kembang sangat..

  7. zuan
    zuan July 30, 2013 at 5:25 pm | | Reply

    gua pun tak merasa satey

  8. broFami
    broFami July 30, 2013 at 7:17 pm | | Reply

    wah best betul dapat makan sate tu.. tapi wa tak pernah rasa plak cendol bakar tu mcm mne.. ??? burger bakar tu biasa lah hehe 😛

  9. sheda ucu
    sheda ucu July 30, 2013 at 7:47 pm | | Reply

    Sate Ku Dibawa Pergi.. hahaha ciannya.. telan liur jela.. abg hensem x dpat mkn sate huhu 😛

  10. Farisya Anastasyia
    Farisya Anastasyia July 30, 2013 at 9:55 pm | | Reply

    itulah akibatnya melayan adik tuh,hahaha 😆

  11. Terbelog
    Terbelog July 30, 2013 at 11:07 pm | | Reply

    Akibatnya x dpt mkn sate rupanya

    Entry Terkini : Kekasih Tiz Zaqyah

  12. encikarman
    encikarman July 31, 2013 at 12:16 am | | Reply

    hati2 mkn sate, cebisan buluh bleh melekat kat sate dan masuk dlm perut ( pada pemerhatian gua ).

  13. Cikgu Hairul
    Cikgu Hairul July 31, 2013 at 2:08 am | | Reply

    Baik sungguh Abang tu kan? Sanggup bagi sate dia.. Mesti tak tahan kena puji nih 😛

  14. dayah
    dayah July 31, 2013 at 2:39 am | | Reply

    Baiknya hati anda.. 🙂 mesti budak budak tu gembira..

  15. azwan
    azwan July 31, 2013 at 4:30 am | | Reply

    abang tu ada hati yang sangat hensem

  16. Hafizul
    Hafizul July 31, 2013 at 4:48 am | | Reply

    Emm lama tak makan sate..Satay banting ke ni?hehe

  17. hazman aka species1980
    hazman aka species1980 July 31, 2013 at 5:39 am | | Reply

    Abang Ensem punya pasal la kan….

  18. zool
    zool July 31, 2013 at 6:32 am | | Reply

    pandai budak tu ejes nak sate

  19. anif
    anif July 31, 2013 at 8:33 am | | Reply

    Skill komunikasi hebat yang dipraktikkan kena pada tempatnya 😀

  20. reezluv
    reezluv July 31, 2013 at 8:42 am | | Reply

    kahkahkah..lu memang kelakar..hahaha..sama macam kes karipap mini dulu.. :mrgreen:

  21. Agenda Semasa
    Agenda Semasa July 31, 2013 at 4:40 pm | | Reply

    budak tu bila dah besar, boleh jadi blogger terbaik nanti..pandani mengayat..aku pasti jurus budak tu tadi tak ada dalam kitab SEO Merah Jambu..

  22. zie fauzi
    zie fauzi July 31, 2013 at 6:21 pm | | Reply

    hahaha…pandai budak tu mengayat….

  23. Pokok Manggis Depan Rumah
    Pokok Manggis Depan Rumah August 1, 2013 at 12:03 am | | Reply

    dapat budak tu merasa sate abg hensem 😛

  24. daddydee
    daddydee August 1, 2013 at 3:03 am | | Reply

    abang hensem memang baik hatinya…

  25. Mohd Shubhi
    Mohd Shubhi August 1, 2013 at 5:28 am | | Reply

    Tu gambar sate ayam, kalau gambar sate daging saya memang tak tahan tengok…!

  26. kakiblog
    kakiblog August 2, 2013 at 2:51 pm | | Reply

    ternyata budak-budak pintar guna teknik pujian untuk mendapatkan sesuatu

    Jom baca entri terbaru saya :10 Blogger Popular Julai 2013

  27. effort lab
    effort lab August 2, 2013 at 2:58 pm | | Reply

    bebudak puji ada makna tu haha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.