13 Responses

  1. onlajer
    onlajer July 27, 2013 at 6:19 am | | Reply

    ya aku suka baca kisah ini dapat sikit rehatkan minda

  2. muja
    muja July 27, 2013 at 6:35 am | | Reply

    hebatnya beliau,,,, :'( macam mana la dia boleh ada hati sekuat ini,, lepas ni nak gelak pun mesti rasa bersalah. plus baru tertengok sikit video yang kat syria tu,,, sadisnya,,, dikambus semata-mata kerana mempertahankan KALIMAH LAILAAHA ILLALLAH,,, :'(

  3. Hafizul
    Hafizul July 27, 2013 at 6:48 am | | Reply

    Betul2 memberi kesan ni..terpaku membaca artikel mcm ni..terima kasih Encik Titan..ya…bila keadaan mcm ni, ketawa pun tiada serinya lagi…terima kasih kongsikan…

  4. Danial Abdul Rahim
    Danial Abdul Rahim July 27, 2013 at 6:49 am | | Reply

    Allah hu akbar. Hebat sungguh Sallahuddin al-Ayubi.

    Terima kasih Encik Titan..

  5. MK Kimi
    MK Kimi July 27, 2013 at 7:32 am | | Reply

    Kurdistan. Satu kawasan di utara Iran yg masih dimiliki umat Islam sunni.

    Terima kasih atas kisah sahabat Nabi SAW ni. sikit pon aku tak gelak. Baca dgn tenang 🙂

  6. adarain
    adarain July 27, 2013 at 8:43 am | | Reply

    inilah hebatnya kisah sallehuddin al ayubi..menarik kisah dia nie..dah habis 1 novel aku baca nie..

  7. zuan
    zuan July 27, 2013 at 1:51 pm | | Reply

    relax minda aku selepas membacanya.. ternyata sabar itu menangani segala masalah

  8. Naziman Azlye
    Naziman Azlye July 27, 2013 at 3:06 pm | | Reply

    Inilah ciri-ciri mukmin.

  9. kakiblog
    kakiblog July 27, 2013 at 6:19 pm | | Reply

    saya sangat mengkagumi pahlawan Islam ini..kerana keberanian dan ketakwaan yang tinggi kepada Allah SWT

    kakiblog recently posted :Main Facebook Dapat Trafik Masuk Blog

  10. daddydee
    daddydee July 27, 2013 at 9:50 pm | | Reply

    sirah islam memang seronok dikaji dan dibaca….

  11. hafizrahim
    hafizrahim July 28, 2013 at 12:31 am | | Reply

    baca entri ni di waktu pagi buatkan aku lebih kagum dengan pahlawan Islam.

  12. Anuar
    Anuar July 28, 2013 at 1:52 am | | Reply

    Alhamdulillah… Dapat sedikit ilmu tentang seorang lagi tokoh yang perlu kita ketahui dalam Agama Islam…. Sallahuddin Alayubbi

  13. hafizmd
    hafizmd July 29, 2013 at 2:34 am | | Reply

    antara panglima perang yg hebat dalam sejarah Islam. subhanallah

    baca buku2 sejarah ni mmg akan buat kita rasa feelnya lain

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.