12 Responses

  1. Hafizul
    Hafizul July 5, 2013 at 1:25 am | | Reply

    Hehe..cikgu pun manusia gak..tetap nak merasa nikmat bazar ramadhan..haha

  2. zuan
    zuan July 5, 2013 at 1:33 am | | Reply

    hehehehe jadi cikgu ke jadi engineer ke, xde hal balik kul bp, janji niat pose tau.. 😎

  3. hafizrahim
    hafizrahim July 5, 2013 at 1:40 am | | Reply

    Ok la tu balik awal..aku pun balik 5.30 jugak..hehe

  4. Mohd Shubhi
    Mohd Shubhi July 5, 2013 at 3:11 am | | Reply

    Jalanraya jem awal jugaklah nampaknya, dah semua balik awal..last-last sampai lewat jugak!

  5. Azie
    Azie July 5, 2013 at 3:18 am | | Reply

    Best la semua cikgu dan cikgi, boleh pergi Bazar RAmadhan dan Solat Terawih kan.

  6. Cikgu Hairul
    Cikgu Hairul July 5, 2013 at 3:24 am | | Reply

    Cikgu pagi dok diam-diam. Balik macam biasa.. Silap-silap cikgu pagi balik saing cikgu petang. Tak gitu bro?

  7. akubiomed
    akubiomed July 5, 2013 at 6:37 am | | Reply

    Kalau balik lewat nanti lauk dan kuih habis. 🙂

  8. ProfHariz
    ProfHariz July 5, 2013 at 6:44 am | | Reply

    Bonus untuk cikgu 🙂

  9. Mama Murai
    Mama Murai July 5, 2013 at 6:58 am | | Reply

    perenggan akhir tu untuk saya ke 🙂 he he he… takde jeles punya cikgu. duk rumah best apa. Bukan takat balik awal, super duper balik awalnya…

  10. Myra Jay
    Myra Jay July 5, 2013 at 8:28 am | | Reply

    Untunglah cikgu 🙂
    Kami ni keje swasta tak ado la istilah balik awal.. sama saja..huhuu

  11. Bidadari
    Bidadari July 5, 2013 at 3:31 pm | | Reply

    Dulu masa kecik dulu, sekolah takda balik awal macam ni. Memang balik tunggu buka je hehe

  12. Hairul Azni
    Hairul Azni July 5, 2013 at 4:26 pm | | Reply

    Lu ngajar pagi ke petang?..kalau pagi, tak payah la ambik kesempatan balik pukul 11 pagi pulak.. hehe..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.