7 Responses

  1. hafizrahim
    hafizrahim July 9, 2013 at 1:02 am | | Reply

    Kalau bab bola gua bleh jadi pembaca je..tak follow sangat..haha

  2. papa mifz
    papa mifz July 9, 2013 at 7:12 am | | Reply

    oh dah layak ke suku akhir yer…tahniah buat Harimau Muda…!!

  3. hafizmd
    hafizmd July 9, 2013 at 8:57 am | | Reply

    eh, bukan kenanlawan algeria jugak ke? katanya pasukan ni dah sampai plak dah..

    yg pemain tu, jawatankuasa tak lulus…jd takde pemain baru boleh masuk

  4. zool
    zool July 9, 2013 at 3:43 pm | | Reply

    cabaran ong kim swee.. tapi aku tak setuju hantar skuad harimau muda . tu malas nak tulis entri kat blog

  5. faizalPj
    faizalPj July 9, 2013 at 4:50 pm | | Reply

    haritu dah syok menang dengan Italy kali nie takde nasib plak

  6. Bidadari
    Bidadari July 10, 2013 at 12:49 pm | | Reply

    Takpala, yang penting Itali yang 9 pemain mereka berada di bawah skuad bawah 21 kebangsaan itali telah malaysia tewaskan..

  7. Hafizul
    Hafizul July 17, 2013 at 6:48 am | | Reply

    Tak apalah kalah pun nak buat mcm mana..hehe..sabar aje lahhh…haha..lain kali cuba lagi..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.