17 Responses

  1. reezluv
    reezluv July 9, 2013 at 6:02 am | | Reply

    “Tapi aku yakin, seorang pun tak pernah baca Kitab Teknik SEO Merah Jambu aku”.

    Tetibe plak kan..hahaa :mrgreen:

    1. titan
      titan July 9, 2013 at 6:13 am | | Reply

      Saje umpan. Mana tahu, salah seorang dari 6 orang tu berkenan nak beli kerrr. haha..

  2. Hairul Azni
    Hairul Azni July 9, 2013 at 6:46 am | | Reply

    Bagusnya majlis ilmu macam ni..tapi aku tak dapat nak hadir sebab dah ada aktiviti lain 7 Sept. tu..kalau tak boleh jumpa lu pekena cendol semangkuk dua..lu belanja..

    1. titan
      titan July 9, 2013 at 10:48 pm | | Reply

      haha.

      datang banting aje. Tak perlu sampai kena gi konvensyen kalau nak makan cendol maa..

  3. hafizmd
    hafizmd July 9, 2013 at 9:00 am | | Reply

    Panel semuanya hebat belaka! fuh

    1. titan
      titan July 9, 2013 at 10:49 pm | | Reply

      yap, ada CEO, ada pengarah, ada ustaz, ada datokkk..wahh. Macam-macam ada maa..

  4. Mohd Shubhi
    Mohd Shubhi July 9, 2013 at 12:44 pm | | Reply

    Insyallah akan hadir. TK info

    1. titan
      titan July 9, 2013 at 10:50 pm | | Reply

      Hoho.

      Bolehlah jumpa kat sana nanti.

  5. zuan
    zuan July 9, 2013 at 3:24 pm | | Reply

    haha diorang patut baca kitab merah jambu tu

    1. titan
      titan July 9, 2013 at 10:51 pm | | Reply

      Itulah.

      Patut. Patuttt. :mrgreen:

  6. zool
    zool July 9, 2013 at 3:40 pm | | Reply

    handal betul panel

    1. titan
      titan July 9, 2013 at 10:52 pm | | Reply

      Yap.

      Tapi bukan mudah nak jadi handal macam mereka.

  7. sweetkurma
    sweetkurma July 9, 2013 at 4:48 pm | | Reply

    eh macam best jer ni

    1. titan
      titan July 9, 2013 at 5:20 pm | | Reply

      Silalah hantar wakil Denaihati Network ehh. hehe

  8. Hafizul
    Hafizul July 17, 2013 at 6:46 am | | Reply

    Emm jauhnya nak pergi..hehe

  9. kakiblog
    kakiblog July 22, 2013 at 11:14 pm | | Reply

    masa konvensyen nanti boleh promosi kitab teknik SEO merah jambu

  10. PakarNiaga.com (AMIN)
    PakarNiaga.com (AMIN) July 31, 2013 at 2:05 pm | | Reply

    @Titan,
    Laju ang, top 10 terawal buat review.. hebat!

    Kami pun baru sahaja sertai Cabaran ini…
    Sekadar mencari kenalan blogger baru..

    Jemput terjah pula di artikel kami.

    Ikhlas,

    Amin Johar
    Webmaster
    PAKAR NIAGA

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.