32 Responses

  1. Kimi Jamai
    Kimi Jamai August 4, 2013 at 4:58 pm | | Reply

    Terbaik r.. 🙂

  2. Azri Johan | Top Blogger
    Azri Johan | Top Blogger August 4, 2013 at 4:59 pm | | Reply

    tu screenshot komisyen dalam sehari ke Titan? gempak woaahhh 😀 beraya sakan lah ye tahun ni. Hehehe 🙂

  3. Ikhmal Malique
    Ikhmal Malique August 4, 2013 at 5:16 pm | | Reply

    motivated entri ni walaupun ringkas. 😉 siapa yang berusaha, dia pasti berjaya.

  4. reezluv
    reezluv August 4, 2013 at 5:24 pm | | Reply

    insyallah esok gua beli :mrgreen:

  5. hafiz
    hafiz August 4, 2013 at 5:34 pm | | Reply

    Wah terbaik ni boleh penuh emel macm ni…

  6. Juan
    Juan August 4, 2013 at 7:30 pm | | Reply

    titan ko memang best, aku buat blog myrujukan pon sebab nak berjaya mcm ko

  7. zuan
    zuan August 4, 2013 at 10:26 pm | | Reply

    kepada semua, dapatkan kitab tu sebelum anda menyesal

  8. Eimah Shahrir Gee
    Eimah Shahrir Gee August 4, 2013 at 10:34 pm | | Reply

    Perghh…hebatnyerr. Teruja baca kisah berjaya encik titan.

  9. hafizrahim
    hafizrahim August 4, 2013 at 11:31 pm | | Reply

    Mulai Syawal nanti tiap2 pagi gua nak layan kopi la..dengan harapan komisyen jomniaga makin masyuk…hehe

  10. TehR
    TehR August 4, 2013 at 11:51 pm | | Reply

    aku percaya
    cuma
    aku belum berjaya

  11. Pokok Manggis Depan Rumah
    Pokok Manggis Depan Rumah August 5, 2013 at 1:02 am | | Reply

    Kesusahan yang kita dapat sebelum berjaya akan terubat apabila kita dah berjaya kan 😀

  12. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin August 5, 2013 at 2:55 am | | Reply

    Sukar nak percaya. tapi tulah hakikatnya.. Haha

  13. ema
    ema August 5, 2013 at 2:59 am | | Reply

    Alhamdulillah..rezeki dari usaha sendiri… 😉

  14. waiman takwa
    waiman takwa August 5, 2013 at 3:12 am | | Reply

    Apabila kita dah ada passion terhadap sesuatu, waima kegagalan sekalipun adalah suatu excitement dan kita akan terus dengan passion tersebut walau apa pun berlaku..

  15. daddydee
    daddydee August 5, 2013 at 5:07 am | | Reply

    terbaik bro…tahniah…

  16. encikarman
    encikarman August 5, 2013 at 5:12 am | | Reply

    ohh tidakkk… titan berjaya lagih.
    aku pun kacak gak tapi belum berjaya seberjayanya en. titan dlm bab2 affiliatte ni.

  17. Azie
    Azie August 5, 2013 at 5:23 am | | Reply

    Wahhhh, ni kena terjah rumah titan ni, mesti dapat duit raya, bawa putih sekali kot2 dapat biskut Friskies raya hihihi.

    Semua tu atas usaha dan kerajinan hang juga kan. Duit raya kat anak tahun ni kasi yang besar2 sikit k.

  18. eiela
    eiela August 5, 2013 at 5:43 am | | Reply

    setuju jgk dgn entri nih, usaha berterusan, keyakinan tak terkalah dan berdoa,,insyaAllah mesti boleh punya

  19. Shaffik
    Shaffik August 5, 2013 at 6:18 am | | Reply

    Yang penting berterusan…
    Tidak berputus asa…jangan jemu berusaha menjadi lebih baik dan lebih elok…
    pergh semangat siot baca entri ni..Thanks Bro

  20. Mohd Shubhi
    Mohd Shubhi August 5, 2013 at 6:20 am | | Reply

    Memang power…tahniah!

  21. AUC
    AUC August 5, 2013 at 6:53 am | | Reply

    boleh bawak ke dalam mimpi ni…

  22. hazman aka species1980
    hazman aka species1980 August 5, 2013 at 7:19 am | | Reply

    Usaha yang berterusan dan percaya diri

  23. azwan
    azwan August 5, 2013 at 7:29 am | | Reply

    aku juga lelaki kacak yang minum kopi.hehe..

  24. sendiri
    sendiri August 5, 2013 at 11:02 am | | Reply

    Wahh..rasa terus bersemangat waja nii

  25. ProfHariz
    ProfHariz August 5, 2013 at 3:26 pm | | Reply

    Tiba untuk aku pula rancang dan dapat hasil seperti hang tahun hadapan 🙂

  26. Anuar
    Anuar August 6, 2013 at 7:59 am | | Reply

    Betul tu.. Nak berjaya kita kenalah rajin belajar dan berusaha.. kalau berputus ada dan tak nak belajar, automatik kita akan gagal…

  27. effort lab
    effort lab August 6, 2013 at 9:59 am | | Reply

    usaha tapi takde ilmu pun, tak jadi jugak. kena cukup di dada baru boleh pergi jauh 😀

  28. Wan Gerrard
    Wan Gerrard September 24, 2013 at 6:12 am | | Reply

    terima kasih, motivasi untuk hari ni 🙂

    1. titan
      titan September 24, 2013 at 6:20 am | | Reply

      Ya. Aku juga termotivasi baca artikel ini.. 😳

  29. daddydee
    daddydee September 24, 2013 at 6:30 am | | Reply

    Memang mantap la…terbaik…

  30. ieta
    ieta September 24, 2013 at 2:09 pm | | Reply

    kadang2, membaca memberi inspirasi buat entri dan dapat akai utk buat duit lagi :mrgreen: Terima kasih sifu

  31. Alin Marlini
    Alin Marlini September 25, 2013 at 7:34 am | | Reply

    sebab tu saya masih belum berjaya sebab banyak lagi kena membaca dan kaji…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.