24 Responses

  1. Anuar
    Anuar August 14, 2013 at 10:29 am | | Reply

    Tentu seronok bila dapat tahu “kawan baik” suatu ketika dahulu… Kini telah berjaya… Saya juga tumpang gembira membaca kisah kejayaan Puvanesan….

  2. hafizrahim
    hafizrahim August 14, 2013 at 10:37 am | | Reply

    ok la dapat jumpa lagi geng sekolah rendah..kawan aku semua dah hilang entah ke mana..dengan aku sekali menghilangkan diri..hehehe

  3. zool
    zool August 14, 2013 at 10:58 am | | Reply

    memang hebat puvanesan tu

  4. Irwan Alessa
    Irwan Alessa August 14, 2013 at 11:12 am | | Reply

    Dengan minat dan sedikit usaha pasti berjaya, ini bukti orang malas serta kacak akan menikmati hasil yang berlipat ganda dengan usaha yang juga berganda..

  5. Bin Muhammad
    Bin Muhammad August 14, 2013 at 12:46 pm | | Reply

    Kisah yang menarik dan membuatkan kita untuk berfikir sejenak…
    “Fokus dan minat”

  6. zuan
    zuan August 14, 2013 at 12:48 pm | | Reply

    aku rasa ko ada jodoh ngan puva la.. :mrgreen:

  7. Denaihati
    Denaihati August 14, 2013 at 1:07 pm | | Reply

    tahniah buat encik Puvanesan. sekarang dah boleh pegang kepala orang yang buli dia….doa orang terinaya makbul…

  8. Mohd Shubhi
    Mohd Shubhi August 14, 2013 at 1:20 pm | | Reply

    Sama saja tu. Dua-dua dah berjaya. Seorang berjaya dalam perniagaan konvensional dan seorang lagi berjaya dalam perniagaan internet…sama-sama cipta kejayaan.

  9. TehR
    TehR August 14, 2013 at 1:55 pm | | Reply

    puva tak ada adik perempuan ke, bro?

  10. Ladfe Amir
    Ladfe Amir August 14, 2013 at 6:11 pm | | Reply

    kira Puva ni pun genius dan pandai gaklah. sebab tu dapat pergi rombongan.

    Bro kena ajar dia berblogging. kalau dia takde customer, bolehlah dia berblogging. cari duit tambahan melalui blog

  11. encikarman
    encikarman August 15, 2013 at 12:38 am | | Reply

    camtuh la kan, rezeki masa depan sapa yg tahu.

    p/s: pesal aku rasa blog titan nih lepas kemas dr biasa eh?

  12. daddydee
    daddydee August 15, 2013 at 1:14 am | | Reply

    Selagi ada kemahuan pasti boleh berjaya…

  13. azwan
    azwan August 15, 2013 at 3:38 am | | Reply

    kalau kita ada minat dan fokus. memang betul kita akan berjaya.
    cuma kita perlu tahan dan kuat nak hadap semua dugaan dan cabaran itu

  14. papa mifz
    papa mifz August 15, 2013 at 5:00 am | | Reply

    tahniah buat Puva , semoga perniagaannya terus maju….

  15. fyna
    fyna August 15, 2013 at 5:23 am | | Reply

    bangga dengan kejayaan kawan sendiri. ^_^

  16. reezluv
    reezluv August 15, 2013 at 5:53 am | | Reply

    aku dapat detect rasanya ko gunting akan dapat diskaun..kan?heheee

  17. Juan
    Juan August 15, 2013 at 6:59 am | | Reply

    apsal kisah ko ni menarik aku baca, terbaik lah

  18. AUC
    AUC August 15, 2013 at 9:35 am | | Reply

    belum terserlah kekacakan jika belum kawin, tu fakta ke ingat hehehe

  19. MrJocko
    MrJocko August 15, 2013 at 11:15 am | | Reply

    pilih je mana2 awek yg kaya raya,,, ekekeke

  20. Pokok Manggis Depan Rumah
    Pokok Manggis Depan Rumah August 15, 2013 at 11:52 pm | | Reply

    Hebat en.Puvanesan ni yea, Minat dam fokus perkara yang penting untuk berjaya. TQ en.titan

  21. effort lab
    effort lab August 16, 2013 at 1:19 pm | | Reply

    dia guna kelebihan yg dia ada utk berjaya. yg penting tau apa matlamat 💡

  22. Hafizul
    Hafizul August 18, 2013 at 4:54 am | | Reply

    Hehe..mesti seronok kan dapat bersua muka setelah sekian lama tak jumpa..emm nanti ada jodohnya kawin jugak lahhh..

  23. Mohd Norzali
    Mohd Norzali October 9, 2014 at 4:37 am | | Reply

    Bro dah kahwin. Mungkin Puva pula selepas ini.

  24. shan@shangar
    shan@shangar February 2, 2017 at 3:34 am | | Reply

    Terima kasih encik puva…kerana usaha dan kejayaan anda😅😅😅😅

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.