17 Responses

  1. dayah
    dayah August 15, 2013 at 3:06 pm | | Reply

    :)

    Kagum dengan “aku”

  2. zuan
    zuan August 15, 2013 at 3:09 pm | | Reply

    ok, aku tak berani tendang

  3. penaberkala
    penaberkala August 15, 2013 at 4:16 pm | | Reply

    baca entri ni tiba-tiba tringat jugak kisah aku yang dulu
    time sekolah pernah jual nasi bungkus,
    time zaman uni pernah jual dadih,
    itulah, kita yang dulu menentukan siapa kita hari ini
    tak salah hidup susah, belajar erti kesusahan, cuma jangan sesekali menyusahkan orang :)

  4. Farisya Anastasyia
    Farisya Anastasyia August 15, 2013 at 4:50 pm | | Reply

    :lol: lagu ni memang syok sgt!

  5. Ayu Jamal
    Ayu Jamal August 15, 2013 at 5:08 pm | | Reply

    wah kagum dengan semangat tu, sampai sanggup jual nasi lemak semata2 nak tamatkan pengajian kat U, Pasti kesenangan hari ini akan lebih dihargai..coz bukan sng nak dapat dan capainya

  6. TehR
    TehR August 15, 2013 at 5:43 pm | | Reply

    aku yang dulu

    ada yang sama
    dan ada yang tak sama
    dengan aku yang sekarang

  7. Mohd Shubhi
    Mohd Shubhi August 15, 2013 at 6:30 pm | | Reply

    Yang pahit dulunya akan jadi manis sekarang…lumrah kehidupan…itupun kalu sekarang tidak lagi pahit…

  8. hafizrahim
    hafizrahim August 15, 2013 at 11:48 pm | | Reply

    Biasanya orang yang berjaya mesti ada pengalaman susah..lu dah berjaya bro..tahniah.

  9. Pokok Manggis Depan Rumah
    Pokok Manggis Depan Rumah August 16, 2013 at 12:10 am | | Reply

    Aku yang dulu tetap menjadi kenangan kan :roll: :smile:

  10. Akuro San
    Akuro San August 16, 2013 at 5:41 am | | Reply

    Alhamdulillah~ syukur masih dikurniakan kebahagiaan…

  11. hatiputera
    hatiputera August 16, 2013 at 7:10 am | | Reply

    Aku pun susah gak dulu, cuma sekarang nie jer baru senang sikit.

  12. effort lab
    effort lab August 16, 2013 at 1:25 pm | | Reply

    bukan senang nak senang. dah senang kita akan igt waktu susah. begitu la hidup :grin:

  13. incik
    incik August 16, 2013 at 5:01 pm | | Reply

    cendol dulu tak sama dengan cendol sekarang.

  14. AUC
    AUC August 17, 2013 at 10:23 am | | Reply

    hahaha lagu anak auc yg berusia 4 tahun nyanyi sokmo ingatkan lagi siapa…

  15. Hafizul
    Hafizul August 18, 2013 at 4:48 am | | Reply

    Emm kehidupan dulu sedikit sebanyak akan memberikan kita motivasi kearah kehidupan yang bakal kita tempuhi..

  16. Ummi Hanie
    Ummi Hanie August 18, 2013 at 9:15 am | | Reply

    Rilek2 brader.. .. Jgn nanges

  17. nanang
    nanang August 23, 2013 at 7:00 am | | Reply

    masa lalu jdikan sebagai pengalaman yang berharga.

Leave a Reply

WP-SpamFree by Pole Position Marketing

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.