18 Responses

  1. Bin Muhammad
    Bin Muhammad August 20, 2013 at 2:48 pm | | Reply

    Tak kira lelaki atau perempuan, pengetahuan menjahit sekurang2nya basic itu perlu untuk kesenangan diri sendiri juga…samalah juga macam memasak. Lainlah kalau anak billionaire atau anda dah memang jutawan…

  2. Anuar
    Anuar August 20, 2013 at 3:19 pm | | Reply

    Betul tu… Tak semua perempuan pandai menjahit baju kurung… Elok juga kalau perempuan pandai menjahit, boleh up sikit hantaran kahwin…

  3. Irwan Alessa
    Irwan Alessa August 20, 2013 at 4:39 pm | | Reply

    aku kalau seluar koyak tak susahkan mak aku beb.. pandai jahit sendiri..

  4. zie fauzi
    zie fauzi August 20, 2013 at 4:54 pm | | Reply

    tahu jahit baju kurung aje…. lain2 tak tau…… 😛

  5. sweetkurma
    sweetkurma August 20, 2013 at 5:48 pm | | Reply

    betulllll
    contohnya akakkkkk

  6. ZOOL
    ZOOL August 21, 2013 at 12:17 am | | Reply

    Lu pandai jahit ke?? Boleh jahitkan baju aku nanti

  7. suri™
    suri™ August 21, 2013 at 3:19 am | | Reply

    boleh biki tarak hal heee.. :mrgreen:

  8. sukma
    sukma August 21, 2013 at 3:48 am | | Reply

    setakat jahit langsir tu boleh ler……jahit baju kurung…? dulu belajar tak habis ler……..hehe

  9. Pokok Manggis Depan Rumah
    Pokok Manggis Depan Rumah August 21, 2013 at 4:39 am | | Reply

    Betul tu,ada juga perempuan yang tak pandai menjahit. Bagus belajar bagi yang nak kawin kan 🙂

  10. hafizrahim
    hafizrahim August 21, 2013 at 5:13 am | | Reply

    aku reti jahit tangan je..bila seluar koyak..tu je la..hehehe

  11. Juan
    Juan August 21, 2013 at 5:21 am | | Reply

    perempuan kena pandai menjahit baru suami lekat dirumah

  12. reezluv
    reezluv August 21, 2013 at 6:07 am | | Reply

    memang tak semua tahu..hoho

  13. Azah
    Azah August 21, 2013 at 12:30 pm | | Reply

    pandai pandai.. haha

  14. hafiz
    hafiz August 21, 2013 at 2:05 pm | | Reply

    Wah2 pandainya bro menjahit..

  15. AUC
    AUC August 21, 2013 at 3:38 pm | | Reply

    pakej yg lengkap utk dijadikan isteri bagi gadis yg pandai menjahit ni 🙂

  16. saljuhumairah
    saljuhumairah August 21, 2013 at 5:17 pm | | Reply

    Bro, nanti mesti lu dapat isteri yang tak pandai menjahit…biasa setiap pasangan saling lengkap melengkapi kan? hehe 😆

  17. Hafizul
    Hafizul August 22, 2013 at 6:20 pm | | Reply

    Saya percaya statement tu..Lelaki bab masak, memang sedap..bab menjahit memang kemas..hahaha…lama tak baca artikel bab baju kurung ni..

  18. nanang
    nanang August 23, 2013 at 6:47 am | | Reply

    menjahit pakai tangan sekedar memperbaiki yang sobek-sobek saja bisa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.