36 Responses

  1. anuar
    anuar August 24, 2013 at 11:38 pm | | Reply

    Hahaha. . Kelakar bila saya baca cerita Boni Kacak tu… Semoga yang baik boleh dijadikan contoh untuk diamalkan. .

  2. zuan
    zuan August 25, 2013 at 1:54 am | | Reply

    jangan derhaka..hehehe

  3. Akuro San
    Akuro San August 25, 2013 at 2:32 am | | Reply

    😆 Alhamdulillah~ anak mithali… :mrgreen:

  4. Mohd Shubhi
    Mohd Shubhi August 25, 2013 at 3:18 am | | Reply

    Bagus basuh pinggan…latihan ketelitian…memang makcik-makcik suka utk calon menantu

  5. Rahmat Ariffin
    Rahmat Ariffin August 25, 2013 at 3:39 am | | Reply

    Bagus lelaki mmg kena buat keje pompuan…baru mereka tahu susah ke payah. Aku smjk Tingkatan 1 lagi tinggal kat asrama, semua keje mmg kena buat sendiri…

  6. eyriqazz
    eyriqazz August 25, 2013 at 4:05 am | | Reply

    Betul ke boni basuh pinggan tu? Hehehe…kalau kat kampung, pengantin lelaki kena basuh bukan pinggan mangkuk je, tapi periuk belanga sekali selepas majlis kahwin..hehehe

  7. ecadwinkyasha
    ecadwinkyasha August 25, 2013 at 5:17 am | | Reply

    perghhhhhhhhhhhhh..anak mak rupanya,baru tahu!.hahaha

    p/: kirim salamkat mak, menantu jauh~.hahahaha 😛

  8. ikhmal malique
    ikhmal malique August 25, 2013 at 5:19 am | | Reply

    hahaha… macam macam boni nih. 😆

  9. Khairul Zamri
    Khairul Zamri August 25, 2013 at 5:23 am | | Reply

    Gua hari2 basuh pinggan rileks je

  10. Amirez
    Amirez August 25, 2013 at 5:28 am | | Reply

    jangankan makcik, nenek2 pun kagum jugak :mrgreen:

  11. faizal
    faizal August 25, 2013 at 6:30 am | | Reply

    tak rugi tolong emak

  12. Azah
    Azah August 25, 2013 at 6:40 am | | Reply

    haha.. kena didik la basuh pinggan sendiri lepas makan. adik laki & ayah pun sama mak dah ajar dari dulu lagi. pinggan2 mangkuk lauk yg selebihnya tu lain cerita la plak. tapi kisah Boni kacak kat atas tu memang best lah. haha

  13. dayah
    dayah August 25, 2013 at 6:56 am | | Reply

    Kehkeh.. kehkeh.. kehkeh.. realiti… mmg “mak” malas bila ada anak yg boleh diharapkan… hekhekhek..

  14. Man
    Man August 25, 2013 at 6:58 am | | Reply

    berbuih mulut tu yang tak tahan tu….

  15. Denaihati
    Denaihati August 25, 2013 at 7:17 am | | Reply

    setujulah, cuma jangan terbasuh pingan polisterin…kantoi nanti…

  16. Hafizul
    Hafizul August 25, 2013 at 7:52 am | | Reply

    pandai mengambil peluang betul lah encik titan nih..hehe..

  17. Irwan Alessa
    Irwan Alessa August 25, 2013 at 8:09 am | | Reply

    hahahaha ini status malam tadi.. hahaha setuju gila pendapat boni tu..

  18. reezluv
    reezluv August 25, 2013 at 9:03 am | | Reply

    lau umah gua mmg sape makan kena basuh pinggan..so sape xbasuh tu..kira memang xmacho la dlm umah ni.dh bese dr kecik..so mmg xde la isu pinggan banyak kat sinki

  19. hafizrahim
    hafizrahim August 25, 2013 at 10:34 am | | Reply

    Okay..pinggan gua basuh..gelas je kadang2 malas..haha

  20. onlajer
    onlajer August 25, 2013 at 1:21 pm | | Reply

    basuh pingan boleh slimkan badan tak

  21. ieta
    ieta August 25, 2013 at 1:53 pm | | Reply

    kelakar baca entri ni. tapi bagus juga, dari benda yg sgt2 simple, dah siap 1 entri :mrgreen:

  22. AUC
    AUC August 25, 2013 at 2:44 pm | | Reply

    arahan x ingkar… berdosa bro kalau x buat,itulah powernya kuasa veto ibu ni 🙂

  23. Ismail N
    Ismail N August 25, 2013 at 3:10 pm | | Reply

    Adehhh.. sonang aje basuh pinggan tu. Takkan nak diserah gak kat kaum Hawa…

  24. Joe
    Joe August 25, 2013 at 3:45 pm | | Reply

    Kenape tak suruh Maikel je cuci pinggan?

  25. shraqs
    shraqs August 25, 2013 at 4:02 pm | | Reply

    Bestla alasan mak ko bro Titan…. 🙂

  26. khairul asrol
    khairul asrol August 25, 2013 at 9:12 pm | | Reply

    status ni ingatkan kat aku pasal kenduri arwah kat rumah nenek aku tadi. basuh pinggan yang ada kat singki, terus di cakap ” anak siapa lah ni rajinnyee.” kembang hidung takboleh nak cover. 😆 😆

  27. drinspirasi
    drinspirasi August 25, 2013 at 10:58 pm | | Reply

    Haha, betul tu. Membasuh pinggan agak pelik di rumah orang lain. Kalau bujang, semua ayat mesti nak buat menantu.

  28. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin August 26, 2013 at 2:03 am | | Reply

    Aku lepas makan memang terus basuh pinggan sendiri.

  29. Anarm
    Anarm August 26, 2013 at 3:37 am | | Reply

    Kalau mak dah bagi arahan memang kena patuh tanpa sebarang soal.. “La..apsal orang plakkk..” – dah kira derhaka tu. Baik mintak maaf cepat dengan mak. Kih3..

  30. incik
    incik August 26, 2013 at 3:43 am | | Reply

    the power of basuh pinggan. hahahha

  31. hazman aka species1980
    hazman aka species1980 August 26, 2013 at 4:11 am | | Reply

    Tapi tengok orang gak… ada yang basuh pinggan siap pakai glove… jaga kulit katanya….keh3x

  32. daddydee
    daddydee August 26, 2013 at 7:40 am | | Reply

    basuh je pinggang…tak hilang hensem pun…

  33. hafizmd
    hafizmd August 26, 2013 at 8:03 am | | Reply

    bagus2….kalau rajin basuh pinggan…tu tandanya lelaki tu mmg betul2 kacak

    kalau basuh pinggan tanpa disuruh…itu lagilah super kacak!

    sekian :mrgreen:

  34. azwan
    azwan August 26, 2013 at 8:43 am | | Reply

    arahan mak adalah muktamad.

    yang menurut perintah. 🙂

  35. Pokok Manggis Depan Rumah
    Pokok Manggis Depan Rumah August 26, 2013 at 11:50 pm | | Reply

    Terbaik la boni 😛

  36. Ladfe Amir
    Ladfe Amir August 27, 2013 at 6:01 pm | | Reply

    memang lelaki kena rajinkan diri untuk basuh pinggan. senang tolong isteir2 bro nanti

Leave a Reply to ecadwinkyasha Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.