13 Responses

  1. Man
    Man August 26, 2013 at 5:13 am | | Reply

    wow…power2..post cendol tu..

    1. hafizmd
      hafizmd August 26, 2013 at 8:15 am | | Reply

      takdenya dia nak pos…ko kena p banting ler…keh3

  2. Anuar
    Anuar August 26, 2013 at 6:26 am | | Reply

    Tahniah… Murah rezeki betul Encik Titan ni…

  3. hafizmd
    hafizmd August 26, 2013 at 8:13 am | | Reply

    ni yg aku nak gi banting lagi ni….hello banting!

  4. papa mifz
    papa mifz August 26, 2013 at 9:22 am | | Reply

    dah ke-51 , mantap bro…teruskan kecemerlangan anda…:)

  5. Denaihati
    Denaihati August 26, 2013 at 9:44 am | | Reply

    banyak sangat dah dapat komisen, tahniah bro.

  6. encikarman
    encikarman August 26, 2013 at 10:05 am | | Reply

    bro, maybank tak marah ke asyik masuk je duit tuh bro.? nak tukar guna akaun maybank gua tak?

  7. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin August 26, 2013 at 2:23 pm | | Reply

    Dah tak boleh komen apa lg dah. Memang banyak sangat dah bro dapat komisen ni. Terbaik la.

  8. AUC
    AUC August 26, 2013 at 2:48 pm | | Reply

    biar buat bende gini x de dok menipu je kan, 🙂

  9. Pokok Manggis Depan Rumah
    Pokok Manggis Depan Rumah August 26, 2013 at 11:54 pm | | Reply

    Tahniah en.titan.. 😛

  10. Hafizul
    Hafizul August 27, 2013 at 8:38 am | | Reply

    Perghhh serius…………….jeles sangat nihhhh….saya sunyi ajer…..sedih rasanya…hahahaha..semoga dapat lah beli gadget impian tu yer..

  11. Ladfe Amir
    Ladfe Amir August 27, 2013 at 5:56 pm | | Reply

    jaun nak kejar ni. apa2 pun rezeki masing2

  12. hasrulhassan
    hasrulhassan August 28, 2013 at 5:44 am | | Reply

    Dah lebih sangat ni .. kasik separuh boleh? Hahahaa.. magik betullah kau Titan …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.