12 Responses

  1. amirnawawi
    amirnawawi August 27, 2013 at 12:24 pm | | Reply

    Tapi yang penting pengalaman kesusahan dan keperitan dulu menjadikan kita kuat masa sekarang. Pengalaman tu amat bermakna sekali..

  2. Danial Abdul Rahim
    Danial Abdul Rahim August 27, 2013 at 12:50 pm | | Reply

    Hidup susah mengajar kita untuk jadi lebih berjaya lur biasa!

    Aku hidup paling susah pun dapat makan sehari sekali nasi dengan telur.

    #Respect.

    Terima kasih Tuan Titan. 😀

  3. anuar
    anuar August 27, 2013 at 2:24 pm | | Reply

    Dalam hidup ini kita perlu banyak memberi atau bersedekah. . Kalau tak mampu memberi wang ringgit, berilah pertolongan mana yang termampu. . Kalau tak mampu bantulah dengan mendoakan kebaikan utknya.. manalah tahu doa kita dimakbulkan, setidak tidaknya kita juga dah membantu orang lain. .

  4. Ladfe Amir
    Ladfe Amir August 27, 2013 at 5:49 pm | | Reply

    masa susahlah bila dikenang kembali, kita akan dapat semangat hidup bila tgh down

  5. suriaamanda
    suriaamanda August 28, 2013 at 12:40 am | | Reply

    Pengalaman tu yang paling berharga sebenarnya kan?

  6. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin August 28, 2013 at 2:11 am | | Reply

    Pengalaman masa susah tu kalau dikengan kembali, adakalanya boleh buat tersenyum jugak. Pengalaman tu la yang buat kita jadi kental nak hadapi hidup sekrang ni kan.

  7. hafizmd
    hafizmd August 28, 2013 at 2:59 am | | Reply

    Hulurlah mana yg mampu….

    macam en titan cakaplah…paling baik, sentiasa berdoa utk kesejahteraan bersama

  8. Myra jay
    Myra jay August 28, 2013 at 5:33 am | | Reply

    Bila kita merasai kesusahan, kita akan merasai manisnya kelak, macam mana yang cikgu hadapai dulu dan kini 🙂

    Sebab dari susah kita belajar erti hidup..

    MJ teh O ais tak reti minum, tapi Teh Ais minum..

  9. Qashmere
    Qashmere August 28, 2013 at 6:51 am | | Reply

    Kesusahan menguatkan diri untuk bangkittttttttttt berdiri… tapi tengok jugek jenis kesusahan dan kepayahan.

  10. Pokok Manggis Depan Rumah
    Pokok Manggis Depan Rumah August 28, 2013 at 7:12 am | | Reply

    Boleh sama-sama bantu adik noor ni.

  11. daddydee
    daddydee August 28, 2013 at 3:52 pm | | Reply

    hidup mesti terus…

  12. Hafizul
    Hafizul August 28, 2013 at 4:22 pm | | Reply

    ALhamdulillah..saya lepas dari kepompong kemiskinan..dalam susah2 saya pun, masih ada insan yang lagi susah..tak banyak yang hulur tak apa..asalkan hati ikhlas..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.