10 Responses

  1. Hairul Azni
    Hairul Azni August 28, 2013 at 7:46 am | | Reply

    Apa kes ni bro…apa benda yang budak tu curik?

  2. Alin Marlini
    Alin Marlini August 28, 2013 at 7:47 am | | Reply

    speechless…huhuhu

  3. Denaihati
    Denaihati August 28, 2013 at 7:58 am | | Reply

    ini kes kat sekolah ke bro. rasanya memang elok repot kat ayahnya.

  4. Anuar
    Anuar August 28, 2013 at 9:09 am | | Reply

    Tahniah… Dapat lagi Masyuk RM25 tu…

  5. hafiz
    hafiz August 28, 2013 at 9:46 am | | Reply

    panggil je mak bapak dia…
    tahniah bro masyuk

  6. Khairul Zamri
    Khairul Zamri August 28, 2013 at 11:37 am | | Reply

    Salah ape ag bro? huhu macam besar lak kes nie

  7. wazy
    wazy August 28, 2013 at 1:04 pm | | Reply

    macma kes berat je ni,tahniah sebab dapat payment ke 52 dari job di rumah

  8. Hafizul
    Hafizul August 28, 2013 at 4:12 pm | | Reply

    EMm tu la kan..dah banyak sangat jadi malas dah nak citer bab JDR ni..haha..kalau diam lagi lah tunjuk samseng budak tu..

  9. Pokok Manggis Depan Rumah
    Pokok Manggis Depan Rumah August 28, 2013 at 11:29 pm | | Reply

    Bagus la report ayah dia. Kurang-kurang ayah dia tahu kan.

  10. Ummi Hanie
    Ummi Hanie August 29, 2013 at 8:52 am | | Reply

    katakan semua rm25… kali dgn 52… fuhhh byk tu. nak duit raye :p

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.