12 Responses

  1. Anarm
    Anarm August 29, 2013 at 1:13 am | | Reply

    Pergghh.. Hebat! Dah 53 kali terima payment. Power betullah..

  2. reezluv
    reezluv August 29, 2013 at 1:32 am | | Reply

    dekat sampai 100 kali dah..pehh

  3. Anuar
    Anuar August 29, 2013 at 3:21 am | | Reply

    Tahniah… Baru semalam dapat komisyen, hari ni dah dapat lagi..

  4. Lawrence Vision
    Lawrence Vision August 29, 2013 at 3:43 am | | Reply

    Usaha berterusan mesti boleh punya, kata orang rezeki ada di mana-mana sahaja.walaupun nampak kecil amaunnya tapi dari kecil la amaun besar datang.tak macamtu titan?hehe

  5. donnyien
    donnyien August 29, 2013 at 2:33 pm | | Reply

    masuk lagi.. tahniah bro!

  6. AUC
    AUC August 29, 2013 at 4:23 pm | | Reply

    rasanya cukup bebenor dah utk buat kawin ni… apa nak tunggu lagi :mrgreen:

  7. zool
    zool August 30, 2013 at 12:07 am | | Reply

    lagi berapa nak cukup tabung xperia z tu?? gua pun nak beli tu

  8. Denaihati
    Denaihati August 30, 2013 at 3:39 am | | Reply

    macam ni, sasaran 100 komisen insyaAllah boleh punyalah…

  9. Lizz
    Lizz August 30, 2013 at 3:43 am | | Reply

    aku tak lah sampai kali ke 53 ni tapi akan aku cuba kejar kau, sifu.kakakakakaka!!!!

  10. Norfanil
    Norfanil August 30, 2013 at 5:10 am | | Reply

    hang ni memang cukup rajin la..
    bak sini bagi aura rajin tuh…

  11. Juan
    Juan August 30, 2013 at 6:21 pm | | Reply

    aku pun dapat gak, tp x update lagi entry, hehehee

  12. Hafizul
    Hafizul September 2, 2013 at 1:07 am | | Reply

    Tak lama lagi capai lah tu target tu..haha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.