15 Responses

  1. Dr Fuh
    Dr Fuh August 30, 2013 at 11:42 am | | Reply

    ok..nanti saya belikan loket emas tu untuk adik abang titan ya :p

  2. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin August 30, 2013 at 11:57 am | | Reply

    Aiseh.. Segan pulak nak mintak dekat mak. Baru nak tengok loket emas bentuk hati tu.

  3. papa mifz
    papa mifz August 30, 2013 at 12:05 pm | | Reply

    ala mintak nak ambik gambar sekejap apa salahnya…:)

  4. hafizrahim
    hafizrahim August 30, 2013 at 12:15 pm | | Reply

    Aku kalau kontest macam tu tak pernah menang..haha

  5. Azie
    Azie August 30, 2013 at 12:42 pm | | Reply

    ala snap je lah gambar tu, katalah bakal menantu mak nak tengok hahhaha. mest mak hang kasi punya kihkihhh (saja nyakat) :mrgreen:

  6. Mohd Shubhi
    Mohd Shubhi August 30, 2013 at 12:54 pm | | Reply

    Memang handal sejak kecik rupanya!

  7. Anuar
    Anuar August 30, 2013 at 3:58 pm | | Reply

    Untungnya emak Bro, dapat anak Bertuah macam Bro… Yang boleh menang banyak hadiah…

  8. Juan
    Juan August 30, 2013 at 4:16 pm | | Reply

    adoii, ko ni memang ada kesan tangan ko ni bila menulis, memang power gitu

  9. ayuarjuna
    ayuarjuna August 30, 2013 at 5:50 pm | | Reply

    sangat beshh wooo dapat buat mak gembira

  10. Pokok Manggis Depan Rumah
    Pokok Manggis Depan Rumah August 30, 2013 at 6:04 pm | | Reply

    Hebat-hebat. Untung emak bro titan

  11. Zida
    Zida September 1, 2013 at 1:27 pm | | Reply

    kalau dah power sangat tu, sampai ke sekarang terus power! pehh

    sejuk perut mak ada anak macam ni
    #eh

  12. Hafizul
    Hafizul September 2, 2013 at 1:06 am | | Reply

    Perghhh lama punya dokumen masih simpan dengan elok yer..haha

  13. hafiz
    hafiz September 2, 2013 at 5:13 am | | Reply

    Wah bertuah ada anak macam ni…sejuk perut ibu mengandung..

  14. reezluv
    reezluv September 2, 2013 at 7:41 am | | Reply

    kalau sekarang berapa agaknya harga loket tuh..whoaa

  15. Azeni Ahmad
    Azeni Ahmad February 10, 2015 at 9:57 pm | | Reply

    Ingat baru dapat rupanya nie artikel 2 tahun lepas.
    Hadeehh.
    Tak sangka dulu-dulu memang ingat pun ada contest macam tue.
    Takut rasa nak join.
    Maklum la masih hingusan masa tue.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.