24 Responses

  1. hafizrahim
    hafizrahim August 31, 2013 at 12:18 am | | Reply

    malaysia tanah airku..pergi mana pun mesti pertahankan juga. 😎

  2. Anuar
    Anuar August 31, 2013 at 1:08 am | | Reply

    Selamat Menyambut hari Kemerdekaan yang ke 56.. “Malaysiaku Berdaulat, Tanah Tumpahnya Darahku”..

  3. Mohd Shubhi
    Mohd Shubhi August 31, 2013 at 2:16 am | | Reply

    Selamat hari merdeka. Tengok kita sambut merdeka dengan hiburan melampau…asyik nak seronok saja…sepatutnya disambut dengan keinsafan

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah September 2, 2013 at 12:14 am | | Reply

      betul tu.. Buat solat hajat dan doa selamat ramai-ramai kan lagi bagus.

  4. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin August 31, 2013 at 2:51 am | | Reply

    Apasal takda lu gua. Haha.. Selamat Hari Merdeka bro.

    1. hafizmd
      hafizmd August 31, 2013 at 10:24 am | | Reply

      masa tu, en titan masih skema =)

  5. papa mifz
    papa mifz August 31, 2013 at 5:57 am | | Reply

    Salam Merdeka buat bro sekeluarga…

  6. hafizmd
    hafizmd August 31, 2013 at 10:24 am | | Reply

    Pendek tapi mmg ada jiwa. Patutlah hang mmg terer mengarang…mmg bakat semulajadi!

    Di mana pun kita, Malaysia tetap no 1!

  7. Juan
    Juan August 31, 2013 at 3:24 pm | | Reply

    memang respek aku dengan ko Titan, good

  8. sensasi2020
    sensasi2020 August 31, 2013 at 3:34 pm | | Reply

    Kenapa pendek je artikel tentang kemerdekaan ni, sepatutnya lebih panjang lagi, cikgukan terror tentang karangan/artikel bab kemerdekaan. Apapun selamat menyambut hari kemerdekaan buat semua rakyat Malaysia dan rakan–rakan taulan. Semoga bumi Malaysia terus aman, damai, makmur dan sentosa selamanya.

    1. hafizrahim
      hafizrahim September 2, 2013 at 9:07 pm | | Reply

      ini kan karangan masa dia budak2 lagi..huhuhu

  9. munir ardi
    munir ardi August 31, 2013 at 8:42 pm | | Reply

    selamat hari merdeka untuk semua rakan blogger Malaysia semoga Allah memelihara Negara kita dihindarkan dari Dugaan dan pencerobohan

  10. Khairul Zamri
    Khairul Zamri September 1, 2013 at 6:03 am | | Reply

    Selamat hari merdeka bro 🙂

  11. hafiz
    hafiz September 1, 2013 at 7:46 am | | Reply

    Tapi bro yg sedihnya ada yg siap nak tukar bendera dan cakap 31 ogos hari malapetaka…

  12. Joe
    Joe September 1, 2013 at 9:49 am | | Reply

    Ade sesetengah lagi yang tak merdeka. Kalau akulah, dah lame aku campak diorang ke luar. Tarik je taraf kewarganegaraan diorang.

  13. Zida
    Zida September 1, 2013 at 12:25 pm | | Reply

    Betul!

    Kuasa tulisan pun kadang2 dapat mengubah dunia. Lagi-lagi tulisan yang ditulis dan disebar menerusi laman-laman web yang boleh disebarkan ke seluruh dunia. Woaaahh!

    😀

  14. zool
    zool September 1, 2013 at 1:51 pm | | Reply

    memang dah terserlah masa muda bakat mengarang tu.. dibawa hingga dewasa la ni

  15. zik
    zik September 1, 2013 at 5:19 pm | | Reply

    cayalah bro.. aku memang tak berapa pandai mengarang penuh serius nih..pejuang yang terdahulu dah terkorban, dan yang masih hidup sekarang ini, yang masih ada teruskan perjuangan..

  16. Pokok Manggis Depan Rumah
    Pokok Manggis Depan Rumah September 2, 2013 at 12:08 am | | Reply

    Tanah air kita mesti di pertahankan.

  17. Hafizul
    Hafizul September 2, 2013 at 1:04 am | | Reply

    Menarik pula artikel merdeka encik titan keluarkan ni..hahaha

  18. onlajer
    onlajer September 2, 2013 at 3:18 am | | Reply

    yeah sila mantapkan ekonomi kita untuk lebih memantapkan erti kemerdekaan kita ini

  19. azman
    azman September 2, 2013 at 4:23 am | | Reply

    Bagi tentera lah mempertahankan,aku suport dari belakang jer hehehe

  20. MrJocko
    MrJocko September 2, 2013 at 6:01 pm | | Reply

    baru tadi tengok dokumentari Mat Kilau kat Majalah 3,,, Merdeka Merdeka

  21. hazman aka species1980
    hazman aka species1980 September 4, 2013 at 4:35 am | | Reply

    Semangat patriotik perlu disemai kepada rakyat secara berterusan….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.