12 Responses

  1. Anuar
    Anuar August 18, 2013 at 5:01 pm | | Reply

    Tahniah… Dr Zaharuddin Abd Rahman (UZAR)…. Semoga berjaya menjadi seorang suami yang terbaik untuk isteri-isteri yang dinikahi dengan izin Allah S.W.T…

  2. Anarm
    Anarm August 18, 2013 at 5:12 pm | | Reply

    Poligami. Menarik tu. Entri ni untuk rujukan orang lain juga.. Kih3..

  3. kakiblog
    kakiblog August 18, 2013 at 9:36 pm | | Reply

    berita baik untuk lelaki hebat kerana dapat menakluki jiwa 2 orang wanita

  4. Cikgu Hairul
    Cikgu Hairul August 19, 2013 at 1:21 am | | Reply

    Gadis-gadis comel, sila tunggu kehadiran bakal suami anda dan bakal madu anda. Dah ada panduan yang sangat berguna di sini. 👿

  5. Pokok Manggis Depan Rumah
    Pokok Manggis Depan Rumah August 19, 2013 at 1:42 am | | Reply

    Boleh di jadikann panduan kepada yang ingin berpoligami.

  6. hafizmd
    hafizmd August 19, 2013 at 4:39 am | | Reply

    Barakallah utk Dr Zaharuddin…

    Moga Dr mmpu menjadi contoh lelaki2 kacak yg berjaya!

  7. hafizrahim
    hafizrahim August 19, 2013 at 5:34 am | | Reply

    Secara jujurnya aku tak layak untuk berpoligami.

  8. sendiriDOTnet
    sendiriDOTnet August 19, 2013 at 3:02 pm | | Reply

    rujukan peribadi untuk ilmu yang berguna..betui2..hehe

  9. blackrosehunter
    blackrosehunter August 20, 2013 at 12:23 am | | Reply

    kalau mampu berlaku adil..bolehla berpoligami..

  10. Ismail N
    Ismail N August 20, 2013 at 12:08 pm | | Reply

    Auwww.. tak pe lah. Kawe satu pon cukup lah. Biarlah ustaz2 jer kawin lebih. Diaorg mampu…

  11. zuan
    zuan August 21, 2013 at 10:29 am | | Reply

    ceq nak kawin 4… :mrgreen:

  12. nanang
    nanang August 23, 2013 at 6:58 am | | Reply

    sudah membaca sampai selesai,tapi belum bisa menerima nya hehehe….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.