10 Responses

  1. papa mifz
    papa mifz September 3, 2013 at 7:14 am | | Reply

    biasanya jika produk dan servis bagus pasti akan ada yang tolong rekemenkan…

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah September 5, 2013 at 11:23 pm | | Reply

      terbaik kan… Yang ke 55 kali ni 😛

  2. Anuar
    Anuar September 3, 2013 at 7:49 am | | Reply

    Tahniah… Masyuk lagi… Hampir setiap hari Masyuk ni… Boleh buat duit minyak kereta ni… 😉

  3. Fauzi Blues
    Fauzi Blues September 3, 2013 at 7:50 am | | Reply

    tu dia..masyuk je terus pi shopping baq hang.. :mrgreen:

  4. Hafizul
    Hafizul September 3, 2013 at 7:59 am | | Reply

    Haha..dapat lagi ke???memang terbaik..emm kat mana nak shoping tu..haha

  5. Risi yusoff
    Risi yusoff September 3, 2013 at 9:01 am | | Reply

    Aku heran macam mana en titan ni buat .. sakit hati aku.

  6. encikarman
    encikarman September 4, 2013 at 12:38 am | | Reply

    asyik asyik bro je yg dpt nih… bomoh mana pakai nih.

  7. mummydearie
    mummydearie September 4, 2013 at 2:38 am | | Reply

    Jobdirumah ni betul-betul reliable ek? Dah bbrp org akak baca blog about it. Mcm so temptinglah pulak!

    Mcm kita org perempuan ni kalau hari-hari duit masuk, mmg syok. Leh gi shopping hari2 gak!

  8. Ismail N
    Ismail N September 5, 2013 at 1:03 am | | Reply

    Mintak sikit ehhh.. Dah banyak sangat tu :mrgreen:

  9. cik tom
    cik tom September 10, 2013 at 12:58 am | | Reply

    berkepuk2 dah duit ni..ni xmasuk lg income lain..dahsyat2…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.