31 Responses

  1. Izzuddin Fauzi
    Izzuddin Fauzi September 10, 2013 at 6:23 am | | Reply

    Hahaha… Termakan umpan dah nie rasanya….

    1. titan
      titan September 10, 2013 at 9:28 am | | Reply

      hang makan umpan yang mana satu ni?

      oerisa petai kah?? hehe..

  2. Nadot
    Nadot September 10, 2013 at 6:25 am | | Reply

    titan bengong! hohoho
    tp bahase kiasan yg gile ah hebatt.. hihihi

    1. titan
      titan September 10, 2013 at 9:26 am | | Reply

      bengong?

      sesuka hati lu aje kata gua macam tu ekk..

  3. sukma
    sukma September 10, 2013 at 6:34 am | | Reply

    ada yang tersurat…….

  4. onlajer
    onlajer September 10, 2013 at 6:39 am | | Reply

    ikan magkin ,mahal maa sebabtu kena belajar MANCING

  5. Anarm
    Anarm September 10, 2013 at 6:48 am | | Reply

    Umpan sedap kadang2 aku makan sendiri. Haha..

  6. hafiz
    hafiz September 10, 2013 at 6:50 am | | Reply

    lama juga nak tunggu umpan kena makan

  7. suri
    suri September 10, 2013 at 7:01 am | | Reply

    naik bercinta tunggu garra-gara hosting punya pasal 😈

  8. suri
    suri September 10, 2013 at 7:04 am | | Reply

    :mrgreen: sabar jelah balik rujuk kita semula ni huhu….

  9. anuar
    anuar September 10, 2013 at 7:06 am | | Reply

    Dengan umpan yang sedap dan berkualiti melayakkan ko dapat komisen berterusan dari program affiliate job di rumah. .. boleh saya belajar memancing dengan tuan…. hahaha. ..

  10. Hafizul
    Hafizul September 10, 2013 at 7:26 am | | Reply

    Haha..ikan ni selamber tapi makan dalam..

  11. Eridy San
    Eridy San September 10, 2013 at 7:28 am | | Reply

    Ini kata2 dr seorang pemancing ikan nie…hanya ikan2 yg pernah “ditangkap” jer paham..wkwkwkwkw

  12. blogger lelaki
    blogger lelaki September 10, 2013 at 7:34 am | | Reply

    dalam sungguh maksud tersiratnya bro

  13. Pokok Manggis Depan Rumah
    Pokok Manggis Depan Rumah September 10, 2013 at 7:41 am | | Reply

    Umpan tak akan lupakan ikan. Tapi ikan yang selalu lupan ikan. ❓ ❗ :mrgreen: :mrgreen:

  14. zool
    zool September 10, 2013 at 8:03 am | | Reply

    susah betul ikan nak makan umpan aku ni..

    1. titan
      titan September 10, 2013 at 9:24 am | | Reply

      haha..hang bagi umpan kat ikan yang salah kot..

  15. Bahrain
    Bahrain September 10, 2013 at 8:11 am | | Reply

    kena ada skil memancing, umpan bukan sebarang umpan..hahaha

  16. Mohd Shubhi
    Mohd Shubhi September 10, 2013 at 8:51 am | | Reply

    Mendalam sangat nih…!!!

  17. Hairul Azni
    Hairul Azni September 10, 2013 at 8:54 am | | Reply

    Bukan ke lu cakap lu tak suka mancing?..apa kes ni bro?

    1. titan
      titan September 10, 2013 at 9:23 am | | Reply

      aah..gua tak suka memancing. Gua suka pasang umpan aje. Nak pasang umpan, tak semestinya kena mancing. BEZA TU!

      Haha..

  18. adikensem
    adikensem September 10, 2013 at 9:00 am | | Reply

    What? Tak faham 😯

  19. effort lab
    effort lab September 10, 2013 at 3:28 pm | | Reply

    “Cuba belek-belek artikel lama” – ni umpan. hohoho

  20. azmi
    azmi September 10, 2013 at 4:44 pm | | Reply

    ayat yang xleh blah……tp bnyk mksd tsirat…kena fhm btl2…..hehehe…terbaik.

  21. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin September 11, 2013 at 2:00 pm | | Reply

    Kalau nak pancing ikan pekasam kena pasang umpan apa bro?

  22. CutiMalaysia
    CutiMalaysia September 11, 2013 at 2:05 pm | | Reply

    Dalam maksud tu. Bilangan ikan sama. Pemancing makin ramai..

  23. hafizrahim
    hafizrahim September 12, 2013 at 3:14 pm | | Reply

    aku baru belajar bab umpan ni..tengah test mana yang sesuai..dedak ke, cacing ke, kangkung ke..hehehe

    1. eyriqazz
      eyriqazz September 17, 2013 at 3:01 pm | | Reply

      Cuba la try siput sedut pula bro..hehehe

  24. Azah
    Azah September 12, 2013 at 11:38 pm | | Reply

    dah baca panduan mancing, tapi malas nak pasang umpan lagi. cemana nak dapat ikan macam ni? huhu

  25. ieta
    ieta September 17, 2013 at 3:19 pm | | Reply

    :mrgreen: saya faham… saya faham… 😆

  26. Blogger Babyface
    Blogger Babyface September 23, 2013 at 11:38 pm | | Reply

    contest yg bakal gua adakan memang ada kaitan ngan umpan dan pancing

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.