22 Responses

  1. suri
    suri September 16, 2013 at 7:23 am | | Reply

    wah hebat tidak boleh di sangkal heee… mau capai target ni 😛

  2. zuan
    zuan September 16, 2013 at 7:30 am | | Reply

    mana ada orng brjaya tanpa gagal..hehee dengar2 seo merah jambu nak naik harga..

  3. blogger lelaki
    blogger lelaki September 16, 2013 at 9:12 am | | Reply

    kata-kata semangat daripada bro ni.. cabaran dan dugaan..mungkin aku masih mentah untuk mengulas apa yng cuba bro sampaikan..hmmm

  4. MrJocko
    MrJocko September 16, 2013 at 11:36 am | | Reply

    saya nak cendol…

  5. anuar
    anuar September 16, 2013 at 11:54 am | | Reply

    Tahniah Bro. . Makin banyak lah cendol banting yangdapat dibeli dengan komisyen yang diperolehi melalui job di rumah. .

  6. Mohd Shubhi
    Mohd Shubhi September 16, 2013 at 2:01 pm | | Reply

    Bagus juga sertai jobdirumah ni ye…senang dapat duit kopi

  7. Khairul Zamri
    Khairul Zamri September 16, 2013 at 3:21 pm | | Reply

    perghhh hari malaysia pun dapat komisen terbaik lah

  8. hafiz
    hafiz September 16, 2013 at 5:15 pm | | Reply

    tahniah semakin masyuk ni..

  9. faizal
    faizal September 17, 2013 at 1:55 am | | Reply

    bertambah-tambah rezeki 😆

  10. daddydee
    daddydee September 17, 2013 at 4:20 am | | Reply

    perghhh…terbaik bab korek lubuk duit ni…hehehe

  11. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin September 17, 2013 at 4:43 am | | Reply

    Untung la dah tau lubuk. hehe. Tahniah bro.

  12. safwan seth
    safwan seth September 17, 2013 at 4:45 am | | Reply

    setiap kali payment titan update kot

  13. Irwan Alessa
    Irwan Alessa September 17, 2013 at 5:46 am | | Reply

    cendol bro.. hehehe

  14. raudzah
    raudzah September 17, 2013 at 5:51 am | | Reply

    Alhamdulilah rezeki berterusan..

  15. blogger lelaki
    blogger lelaki September 17, 2013 at 8:00 am | | Reply

    lama betul bro holiday ni :mrgreen:

  16. encikarman
    encikarman September 17, 2013 at 10:38 am | | Reply

    cam lubuk ikan plak nih

  17. papa mifz
    papa mifz September 17, 2013 at 11:35 am | | Reply

    gagal pengajaran paling berguna…

  18. TehR
    TehR September 17, 2013 at 4:54 pm | | Reply

    ada yang kata
    kat lubuk banyak udang
    dan buaya bersarang

  19. eyriqazz
    eyriqazz September 18, 2013 at 3:10 am | | Reply

    Yieza, makin lama makin banyak aku belajar ngan hang bro..Bila nak buat seminar lagi ni? Rindu pula nak dengar hang mengarut benda2 yang tak mengarut…

  20. kak lynn
    kak lynn September 18, 2013 at 7:27 am | | Reply

    pandai tul adik cari duit

  21. Hafizul
    Hafizul September 18, 2013 at 4:45 pm | | Reply

    Emm dapat lagi ka?emm untung lah tahu lubuknya..hahahaha…tahniah2..

  22. hafizrahim
    hafizrahim September 19, 2013 at 10:12 am | | Reply

    aku masih mencari lubuk yang sesuai untuk tangkap ikan banyak2

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.