11 Responses

  1. Juan
    Juan September 20, 2013 at 10:19 am | | Reply

    perghh asik masuk jer, mantap lah titan, ni yg rasa malam ni nak buat satu artikel lagi nih

    1. titan
      titan September 20, 2013 at 3:26 pm | | Reply

      wat aje ikut suka hati hang.

      hoho..

  2. sabree hussin
    sabree hussin September 20, 2013 at 11:36 am | | Reply

    Titan banyak sangat pasang umpan sana sini kat internet

    Tu baru buat keje sorang-sorang tu,

    1. titan
      titan September 20, 2013 at 3:18 pm | | Reply

      Gua ada Maikel beb.

      Dia kerja bagus walaupun gua bayar murah. haha.. 😈

  3. Mohd Shubhi
    Mohd Shubhi September 20, 2013 at 3:21 pm | | Reply

    Pekena cendol kerap sangat takut terlebih lemak manis pulak nanti…!

  4. hasrulhassan
    hasrulhassan September 20, 2013 at 5:28 pm | | Reply

    Jobdirumah cam ada problem je skang ni.

  5. Hafizul
    Hafizul September 20, 2013 at 5:40 pm | | Reply

    Emm kat mana lah yang dipancing umpannya tu..sungai banting ke?hahaha

  6. blogger lelaki
    blogger lelaki September 21, 2013 at 12:58 am | | Reply

    apa yang bro HH cuba cakap tu bro Titan 😐

  7. Zali
    Zali September 21, 2013 at 12:30 pm | | Reply

    Tak lama lagi Banting jadi kampung den. Bolehla cuba pekena Cendol Banting.

  8. AUC
    AUC September 22, 2013 at 2:00 am | | Reply

    RM25 x 62 = RM1550 dan tu… bila nak kawin bro…

  9. papa mifz
    papa mifz September 22, 2013 at 5:47 am | | Reply

    okeh kalau den sampai banting akan den cari 4 perkara tuh sampai dapek…:)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.