26 Responses

  1. onlajer
    onlajer September 27, 2013 at 8:38 am | | Reply

    bro pakai software apa kasi terang printscreen ini

    1. titan
      titan September 27, 2013 at 8:45 am | | Reply

      faststone capture. Gi google cepat.

  2. faizal
    faizal September 27, 2013 at 8:43 am | | Reply

    Usaha dan ‘buat kerja’ mendatangkan hasil. terima kasih, perkongsian yang tidak memusnahkan semangat

    1. titan
      titan September 27, 2013 at 8:46 am | | Reply

      Semoga membantu.

      Main tulis aje nih. Haha.. :mrgreen:

  3. blogger lelaki
    blogger lelaki September 27, 2013 at 9:17 am | | Reply

    tak ada rezeki yg datang bergolek..kecuali ayam golek atau kambing golek.. :mrgreen:

    1. titan
      titan September 28, 2013 at 8:48 am | | Reply

      Ya, kita kena buat kerja.

      baru ada hasilnya. :mrgreen:

      1. Pokok Manggis Depan Rumah
        Pokok Manggis Depan Rumah September 29, 2013 at 4:36 pm | | Reply

        Setuju tu.. πŸ™‚

  4. suri
    suri September 27, 2013 at 9:56 am | | Reply

    masuk ilmu tanam dalam2 kepala..baca dan berkali hua… 😈

    1. titan
      titan September 28, 2013 at 8:50 am | | Reply

      Jangan tanam aje, kita mesti praktikkan. Pendek kata, kita kena buat kerja. Hehe..

      baru ada hasil.

  5. sweetkurma
    sweetkurma September 27, 2013 at 10:14 am | | Reply

    moga dapat rezeki yang banyak dan baik
    amin Ya Allah

    1. titan
      titan September 28, 2013 at 8:52 am | | Reply

      Ya, mudah-mduahan dapat lagi banyak lagi selepas ini. hehe..

  6. hafiz
    hafiz September 27, 2013 at 11:47 am | | Reply

    Mana tak bestnya kalau affiliate boleh buat bayar hutang…

    1. titan
      titan September 28, 2013 at 8:53 am | | Reply

      Hehe, dalam misi nak habiskan hutang kereta secepat mungkin plak. Hutang ptptn dah habis lama dahh..

  7. JMR
    JMR September 27, 2013 at 3:32 pm | | Reply

    lu mmg terbaek la..insyaAllah murah rejeki smpai ke anak cucu..

    1. titan
      titan September 28, 2013 at 8:55 am | | Reply

      Mudah-mudahan begitulah hendaknya.

      Moga dapat lebiih banyak lagi selepas ini. Hehe..

  8. ieta
    ieta September 27, 2013 at 3:49 pm | | Reply

    :mrgreen: baik sifu… next week kakak bank in duit beli Kitab emas tu. Terima kasih sifu

    1. titan
      titan September 28, 2013 at 11:07 am | | Reply

      Sila. Sila.

      Hehe..

  9. Mohd Shubhi
    Mohd Shubhi September 27, 2013 at 4:09 pm | | Reply

    Murah rezki tuan, moga berkekalan…amin.

    1. titan
      titan September 28, 2013 at 11:12 am | | Reply

      Mudah-mudahan.

      Meh amin ramai-ramai. Aminnnnnnnnnnn… :mrgreen:

  10. Hafizul
    Hafizul September 27, 2013 at 6:43 pm | | Reply

    Terima kasih..kadang-kadnag tu kan memang jeles tengok orang lain syok dapat duit dengan nuff, adsense, 8share. JDR, PTD dan sebagainya..saya selaku murid yang masih belajar dan baru belajar kadang-kadang rasa tension gak..ada masa saya rasa nak berhenti terus aje..sebab saya rasa saya tak boleh nak terima kenapa mereka semua berjaya dan kenapa saya susah berjaya..tapi lepas baca ni, sedarlah saya..yang kejayaan kecil ni adalah permulaan untuk kejayaan yang lebih besar,,untuk kali ni, dan untuk hayat ni serta pemulaan ni, semoga Allah berikan saya lebih masa lapang agar hari2 yang ada boleh saya berikan perhatian pada pembelajaran saya tentang dunia blog. Emm.. terima kasih..Artikel santai tapi kesannya cukup hebat..

    1. titan
      titan September 28, 2013 at 11:20 am | | Reply

      Tak apa, ambil masa sikit.

      Tak boleh gak laju-laju. Nanti terbabas.. hehe :mrgreen:

    2. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah September 29, 2013 at 4:41 pm | | Reply

      sikit-sikit.. buat kejayaan yang kecil dulu kata sifu.. terbaik la sifu titan.. :mrgreen: πŸ˜†

      1. titan
        titan September 30, 2013 at 7:58 pm | | Reply

        Yap, cari kejayaan kecil dulu. :mrgreen:

        Kejayaan yang lebih besar biasanya akan menyusul.

  11. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin September 30, 2013 at 4:07 am | | Reply

    Kira entri motivasi jugak ni kepada semua yang nak buat duit dengan affiliate ni. Tahniah bro.

    1. titan
      titan September 30, 2013 at 7:57 pm | | Reply

      Motivasi untuk diri aku sebenarnya. haha..

  12. hafizrahim
    hafizrahim October 2, 2013 at 5:33 am | | Reply

    affiliate..best..gua pun dah rasa syok..thanks bro sudi ajar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.