11 Responses

  1. ieta
    ieta September 27, 2013 at 5:24 pm | | Reply

    hehe. ayat utk Si Bush tu kelakor kakak bacanya :mrgreen: RM50 tu, berbaloi2 bila dapat duit lebih dari tu Tahniah ek sifu.

    1. titan
      titan September 28, 2013 at 8:43 am | | Reply

      Ya, memang berbaloi.

      Untungnya boleh tahan jugak. hehe..

  2. anuar
    anuar September 27, 2013 at 6:23 pm | | Reply

    Tahniah sekali lagi. .. dan tahniah banyak kali lagi. . Sebab saya tahu lepas ni tentu ada lagi komisyen yang akan masuk ke dalam akaun bank. .

    1. titan
      titan September 28, 2013 at 8:45 am | | Reply

      Mudah-mudahan, akan dapat lagi banyak lagi.

      hehe.. :mrgreen:

  3. Hafizul
    Hafizul September 27, 2013 at 6:36 pm | | Reply

    Emm mantap molek…selalu makan hati bila tengok komisen JDR ni..emmmm

    1. titan
      titan September 28, 2013 at 8:47 am | | Reply

      jangan makan hati, makan nasi lagi sedap.

      hehe..

  4. syamsul
    syamsul September 28, 2013 at 9:09 am | | Reply

    mmg Terbaik..Br je join JDR..kene usaha ckt nk dpt mcm bro..

  5. papa mifz
    papa mifz September 28, 2013 at 9:43 am | | Reply

    makin kencang nampaknya…

  6. Rizkyzone.com
    Rizkyzone.com September 28, 2013 at 2:59 pm | | Reply

    waw dah payout yang ke 65 kali, hebat, salut saya sob

  7. Mas
    Mas September 28, 2013 at 6:20 pm | | Reply

    Hmm…boleh jugak nak cuba ni

  8. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin September 30, 2013 at 4:11 am | | Reply

    Obama la Presiden sekrang. Bukan main lagi tu tengok kecik besar je. haha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.