40 Responses

  1. hafizrahim
    hafizrahim October 2, 2013 at 5:30 am | | Reply

    respek ko bro..selalu dapat komisyen..makin murah rezeki. πŸ™‚

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah October 2, 2013 at 3:39 pm | | Reply

      betul tu.. ada aje kan..huhu..

  2. HarianPost
    HarianPost October 2, 2013 at 5:38 am | | Reply

    Dah macam smartpassiveincome malaysia hehe

    1. titan
      titan October 2, 2013 at 6:10 pm | | Reply

      hah?

      siapa tu weh?

  3. Mohd Shubhi
    Mohd Shubhi October 2, 2013 at 5:56 am | | Reply

    Dah daftar dah kat jomniaga.com ok gak. Tq

  4. Ome
    Ome October 2, 2013 at 5:58 am | | Reply

    waduh, syukur, rezeki dari Jomniaga.com πŸ™‚ ni yg perlu belek2 dan amalkan kitab merah jambu πŸ˜‰

    1. titan
      titan October 2, 2013 at 6:11 pm | | Reply

      haa..

      belek lama sikit ek. hehe πŸ˜†

  5. blogger lelaki
    blogger lelaki October 2, 2013 at 6:20 am | | Reply

    terbaik bro..syukur rezeki terus mencurah..belanja cendol bleh

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah October 2, 2013 at 4:01 pm | | Reply

      Kena pegi banting la kot baru dapat.. :mrgreen:

    2. titan
      titan October 2, 2013 at 6:12 pm | | Reply

      kasi turun banting lah.

      hehe 😈

  6. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin October 2, 2013 at 6:28 am | | Reply

    Dah lama daftar Jomniaga ni. Tapi tak pernah promote lagi. Macam nak kena rembat kitab merah jambu je ni.

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah October 2, 2013 at 3:47 pm | | Reply

      rembat la satu.. untung ooo..

    2. titan
      titan October 2, 2013 at 6:46 pm | | Reply

      gi la rembat satu.

      Naik harga lagi. Aku tak tahu. haha

  7. Bahrain
    Bahrain October 2, 2013 at 7:27 am | | Reply

    perg!!!tu je aku nak komen..

  8. hazman aka species1980
    hazman aka species1980 October 2, 2013 at 7:53 am | | Reply

    Mesti ada je income / rezeki setiap minggu kan…. ko memang rajin laaa

    1. titan
      titan October 2, 2013 at 6:53 pm | | Reply

      Tak la.

      Gua agak pemalas sikit je..apsal la lu orang semua tak percaya.. πŸ™

  9. Abdul Halim
    Abdul Halim October 2, 2013 at 9:21 am | | Reply

    Bro memang hebat la. Dalam sehari masyuk RM850.80

    1. titan
      titan October 2, 2013 at 6:55 pm | | Reply

      Ini bukan kerja sehari maa..

      Ini kerja berhari-hari nih.. πŸ˜‰

      1. Naziman Azlye
        Naziman Azlye October 3, 2013 at 4:29 am | | Reply

        Betul3. Dapat sehari, kerja berhari-hari.

  10. Wan Gerrard
    Wan Gerrard October 2, 2013 at 9:51 am | | Reply

    semoga dimurahkan lagi rezeki bro πŸ™‚

    1. titan
      titan October 2, 2013 at 6:55 pm | | Reply

      Mudah-mudahan.

      Amin..aminn. Aminnn..

  11. Anuar
    Anuar October 2, 2013 at 12:49 pm | | Reply

    Tahniah… Banyak juga komisyen yang diperolehi dari Jomniaga pada kali ni…. Dekat RM1k tu… Boleh beli lebih banyak Cendol Banting… πŸ˜‰

    1. titan
      titan October 2, 2013 at 7:00 pm | | Reply

      Sikit je.

      Gua nak banyak-banyakkkk.. πŸ™

  12. JMR
    JMR October 2, 2013 at 1:25 pm | | Reply

    komisyen kencang tu..

  13. seri.selaseh
    seri.selaseh October 2, 2013 at 2:59 pm | | Reply

    Rezeki.. rezeki. Jgn lupa bersyukur pada Allah.

    1. titan
      titan October 2, 2013 at 7:01 pm | | Reply

      Sentiasa bersyukur dan sentiasa minta ditambahkan rezeki selalu. Aminn. πŸ™‚

  14. Farid Adam
    Farid Adam October 2, 2013 at 3:50 pm | | Reply

    alhamdulillah…sorang lagi rakan blogger dapat rezeki hari nih…insha-Allah dimurahkan rezeki lagi di masa2 akan datang…

    1. titan
      titan October 2, 2013 at 7:02 pm | | Reply

      Amin.

      Mudah-mudahan bertambah lagi pada 2 minggu akan datang.

  15. Pokok Manggis Depan Rumah
    Pokok Manggis Depan Rumah October 2, 2013 at 3:57 pm | | Reply

    Hebat-hebat..ada sahaja hasilnya..

    1. titan
      titan October 2, 2013 at 7:09 pm | | Reply

      Mudah-mudahan, dapat juga hasil yang lain. hehe

  16. reezluv
    reezluv October 2, 2013 at 3:58 pm | | Reply

    syukur..bila weh nak kuar ebook v2 tu..nak tahu gak teknik pancing tuh.. :mrgreen:

    1. titan
      titan October 2, 2013 at 7:12 pm | | Reply

      Sabar dulu wehh..

      Masih dalam proses kumpul data. Bab teknikal ni sakit jiwa sikit nak karang ayat.

  17. encikarman
    encikarman October 3, 2013 at 12:18 am | | Reply

    abang tan, ooo abg tan, ensem le abg tan hari nih…

  18. ajumohit
    ajumohit October 3, 2013 at 12:26 am | | Reply

    tahniahla bila nak buat giveaway ni?

  19. Naziman Azlye
    Naziman Azlye October 3, 2013 at 4:16 am | | Reply

    RM750? Wow. Saya RM50 pun tak sampai lagi. hahaha

  20. yaya
    yaya October 4, 2013 at 5:44 am | | Reply

    Awesome…syoknye lah dpt byk2 gtu…macam mana nk rase income cam gtu ea..

  21. hafiz
    hafiz October 4, 2013 at 8:39 am | | Reply

    Kalau macam ni memang tak terusiklah gaji hakiki ko…

    1. titan
      titan October 4, 2013 at 8:46 am | | Reply

      Haha..jangan cakap kuat-kuatlah wehh.. 😈

  22. Hafizul
    Hafizul October 5, 2013 at 6:55 am | | Reply

    Wahduh2…makin berbisa nih..makin jeles lah i tauuuuu..haha

  23. Elih Japahar
    Elih Japahar October 6, 2013 at 4:52 am | | Reply

    Banyak tu…rezeki bro ni mencurah2 ye..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.