28 Responses

  1. Irwan Alessa
    Irwan Alessa October 30, 2013 at 6:10 am | | Reply

    fuhhh dua minggu dapat macam ni.. memang terbaik lah..

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah November 1, 2013 at 5:42 pm | | Reply

      Betul tu, banyak dapat bila join ini.

  2. akubiomed
    akubiomed October 30, 2013 at 6:18 am | | Reply

    Sudah lama sertai sebelum ditukar dari Jom Niaga kepada Ashadee.

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah November 1, 2013 at 5:25 pm | | Reply

      Betul tu, Lepas ini kena usaha macam bro titan juga, baru ada hasilkan.

  3. Shubhi
    Shubhi October 30, 2013 at 6:34 am | | Reply

    Dah daftar dah dan dah dapat komisyen dan bayaran juga…semuanya hasil dari perkongsian kawan-kawan blogger macam tuan yang tak lokek ilmu…TQVM

  4. blogger lelaki
    blogger lelaki October 30, 2013 at 6:39 am | | Reply

    tahniah bro..rezeki terus murah…terbaik

  5. suri
    suri October 30, 2013 at 7:36 am | | Reply

    ya kerja semua kena berjalan hasil baru ada

  6. hafiz
    hafiz October 30, 2013 at 7:53 am | | Reply

    Kena kerja kuat lagi nak jadi macam ni..

  7. ajumohit
    ajumohit October 30, 2013 at 7:59 am | | Reply

    tahniah bro, lama dah tak merasa komisen

  8. hafizrahim
    hafizrahim October 30, 2013 at 8:59 am | | Reply

    Aku tengah berusaha lagi debgan ashadee ni..

  9. Joe
    Joe October 30, 2013 at 9:37 am | | Reply

    Kalau nak berjaya macam Titan, kene la beli ebook tue…

  10. Farisya Anastasyia
    Farisya Anastasyia October 30, 2013 at 10:34 am | | Reply

    tengah berusaha dengan Ashadee ni.Dah daftar dah 🙂

  11. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin October 30, 2013 at 10:41 am | | Reply

    Dah tukar nama pulak ye. Tak kisah la kan janji boleh buat duit.

  12. Arman
    Arman October 30, 2013 at 10:52 am | | Reply

    Entri pembakar semangat ni. 🙂

  13. sabree hussin
    sabree hussin October 30, 2013 at 1:39 pm | | Reply

    Produk pun dah jadi makin banyak dalam ni

  14. raudzah
    raudzah October 30, 2013 at 2:38 pm | | Reply

    Tahniah..dah lama tak jengok jomniaga…dah berwajah baru ya..

  15. puteri kasih
    puteri kasih October 30, 2013 at 3:16 pm | | Reply

    kalau setiap dua minggu nak dapat macam ni, puteri kena usaha lebih nampaknya 🙂

  16. sweetkurma
    sweetkurma October 30, 2013 at 3:35 pm | | Reply

    wahhhh bestnya
    alhamdulillah

  17. HipMom
    HipMom October 31, 2013 at 6:31 am | | Reply

    Semoga terus murah rezeki Titan.

  18. Hafizul
    Hafizul October 31, 2013 at 1:50 pm | | Reply

    Emm encik titan sila lah dulu..saya dah cuba tapi belum nampak jalan yang lurus lagi ni..emmm…

  19. encikarman
    encikarman November 1, 2013 at 2:21 am | | Reply

    boleh buat bayar servis keta tuh

  20. kakiblog
    kakiblog November 1, 2013 at 6:47 pm | | Reply

    tahniah dan terbaiklah bro..semoga kita terus sukses buat duit dari blog

    p/s: Jom baca entri terkini saya di [SINI]

  21. Zuan
    Zuan November 2, 2013 at 5:28 am | | Reply

    den suka lagi nama lama. tapi betul la kan bro, nak international, nama pun kena tukaq

  22. love
    love November 13, 2013 at 1:48 am | | Reply

    nak tanya,ashadee tu sebenarnya apa? apakah contoh kerja yg ditawarkan,boleh terangkan x?

  23. kakgojes
    kakgojes November 18, 2013 at 8:57 am | | Reply

    wah meriahnya pendapatan bro…jeles ahkak…

  24. Asyrof Asri
    Asyrof Asri November 28, 2013 at 4:45 pm | | Reply

    Bulan 10, RM 100 lebih.

    Bulan 11 ni pulak, RM 500.

    Wow, dasyat la cikgu Titan.

    Tak sia-sia terbitkan Kitab Merah Jambu.

    Memang ternyata hebat. 🙂

  25. adam
    adam January 6, 2015 at 9:24 pm | | Reply

    sya newbie dlm ashadee.harapboleh beri tunjuk ajar

  26. Rahiza
    Rahiza February 17, 2015 at 8:06 am | | Reply

    Assalam, saya baru daftar Ashadee ni. Boleh tak nak tanya, EPC tu apa?

Leave a Reply to Farisya Anastasyia Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.