23 Responses

  1. Shubhi
    Shubhi November 1, 2013 at 10:26 am | | Reply

    broadband lembab macam lagu hindustan jiwang…seksa menunggu…

  2. puteri kasih
    puteri kasih November 1, 2013 at 10:26 am | | Reply

    mula-mula ingatkan nama orang..hehe

  3. MrJocko
    MrJocko November 1, 2013 at 10:42 am | | Reply

    sib baik aku bukan BOB 🙂

  4. hafizrahim
    hafizrahim November 1, 2013 at 11:24 am | | Reply

    bro..ko memang bob..selalu kot..tapi takpe..nasib baik bukan bobo..ahahaha

  5. Ismail N
    Ismail N November 1, 2013 at 11:52 am | | Reply

    Mamat ni mmg terbaik! Muka selamba iras2 Nabil :mrgreen: Ada jer idea dia. Patut produser TV take note dan beri peluang.

  6. HipMom
    HipMom November 1, 2013 at 12:25 pm | | Reply

    Lawak la Mat Lutfi ni. Haa, kalau stesen tv ambik dia buat slot 5 minit cam upin ipin dulu pun rasanya dah boleh dapat banyak view ni.

  7. ajumohit
    ajumohit November 1, 2013 at 3:23 pm | | Reply

    ok lepas ni nk tgk kat laptop

  8. Arman
    Arman November 1, 2013 at 3:39 pm | | Reply

    Jangan tahap BOBDOH sudah..aku tahap BOB je…

  9. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin November 1, 2013 at 4:17 pm | | Reply

    Macam2 pulak istilah BOB ni ye

  10. TehR
    TehR November 1, 2013 at 5:17 pm | | Reply

    broadband aku tak bagi tengok la
    tapi tak apa, aku tengok lain kali nanti

  11. kakiblog
    kakiblog November 1, 2013 at 6:51 pm | | Reply

    broadband saya prepaid membataskan saya guna untuk youtube

    p/s: Jom baca entri terkini saya di [SINI]

  12. blogger lelaki
    blogger lelaki November 1, 2013 at 10:10 pm | | Reply

    dulu gua buat macam ni memang ada sebab..saje nak basuh orang tu..nak suruh kasi insaf sikit..hahaha

  13. azwan
    azwan November 1, 2013 at 11:49 pm | | Reply

    memang selalu terbuat

  14. ieta
    ieta November 2, 2013 at 12:05 am | | Reply

    ahaha… Mat Lutfi memang kelakar dan santai. Kakak sangat2 suka :mrgreen:

  15. mohdridzwan
    mohdridzwan November 2, 2013 at 12:42 am | | Reply

    Hahahahh…aku suka clip ni. Mmg sempoi la idea dia nih. Kena pada tempatnya…kebabob..hehehehe

  16. suri
    suri November 2, 2013 at 3:04 am | | Reply

    rasa nak campak tak mahu karnag nak layang dengan apa..

  17. Bahrain
    Bahrain November 2, 2013 at 4:44 am | | Reply

    Best tgk video ni, idea mah lutfi meamng terbaik..

  18. Farid Adam
    Farid Adam November 2, 2013 at 4:52 am | | Reply

    transbobers paling best sekali! :mrgreen: :mrgreen:

  19. Zuan
    Zuan November 2, 2013 at 5:31 am | | Reply

    zaman pra matang memang slalu buek la.. haha

  20. kucinghitam
    kucinghitam November 2, 2013 at 7:07 pm | | Reply

    mat lufi nie idea mcm2 hahaha

  21. hafiz
    hafiz November 3, 2013 at 2:12 pm | | Reply

    Kouta data dah habislah…

  22. Hafizul
    Hafizul November 6, 2013 at 4:51 pm | | Reply

    Hahahaha..no komen….bobo…grrr 😈

  23. Aniq Bukhary
    Aniq Bukhary November 11, 2013 at 7:06 pm | | Reply

    BOB. Bukan yg nama org tu..
    BOBO tu yg x ble blah. haha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.