21 Responses

  1. hafiz
    hafiz November 8, 2013 at 4:35 am | | Reply

    Harga masih sama ke bro hihihi

    1. titan
      titan November 8, 2013 at 4:40 am | | Reply

      sudah naik sikit. Ini kenaikan kali pertama.

      akan ada lagi 2 kali kenaikan.

      haha.

  2. hafizrahim
    hafizrahim November 8, 2013 at 6:10 am | | Reply

    Aku dah beli..hoho..rugi sape tak beli awal.

  3. akubiomed
    akubiomed November 8, 2013 at 7:50 am | | Reply

    Lawa ebook cover. Merah jambu lagi. 🙂

  4. TehR
    TehR November 8, 2013 at 9:26 am | | Reply

    warna merah jambu
    comel sungguh ni

  5. Anarm
    Anarm November 8, 2013 at 10:04 am | | Reply

    Aku dah beli dah.

  6. Arman
    Arman November 8, 2013 at 10:35 am | | Reply

    Lebih memikat ebook cover ni..

  7. Zuan
    Zuan November 8, 2013 at 3:22 pm | | Reply

    smart cover dia.. huhu

  8. blogger lelaki
    blogger lelaki November 9, 2013 at 2:57 am | | Reply

    pasti ramai gadis-gadis comel sedang berada dalam radar bro..hahaha

  9. papa mifz
    papa mifz November 9, 2013 at 4:55 am | | Reply

    suntikan SEO , itu yang sedap didengar tuh…=)

  10. FaizAlias
    FaizAlias November 9, 2013 at 2:45 pm | | Reply

    haha…alhamdulillah….semoga sales naik la lepas ni 🙂

  11. hannyabdullah
    hannyabdullah November 9, 2013 at 5:35 pm | | Reply

    Saya salah seorang gadis comel ( 😆 ) dan saya tahu saya macam comel aje jadi saya akan membeli ebook ni..

  12. suri
    suri November 10, 2013 at 11:18 am | | Reply

    yang penting tak jual kat kedai buku yeah!

    1. FaizAlias
      FaizAlias November 10, 2013 at 12:41 pm | | Reply

      ya..yang tu paling penting 😀

  13. Khairul Zamri
    Khairul Zamri November 10, 2013 at 4:55 pm | | Reply

    tunggu aku dapat gaji laa nk beli gak

  14. sabree hussin
    sabree hussin November 11, 2013 at 5:14 am | | Reply

    wahhhh haha makin jambu, syok sikit nak promote produk ni pasni

  15. Ummi Hanie
    Ummi Hanie November 11, 2013 at 7:10 am | | Reply

    gadis2 comel jer?

    jejaka-konon-kacak dan makcik2 gojes takde ker? ahakss…

  16. Hafizul
    Hafizul November 11, 2013 at 9:25 am | | Reply

    Awwww so sweeetttt….hahaha

  17. Mama Murai
    Mama Murai November 11, 2013 at 10:08 pm | | Reply

    meh bagi satu sampel percuma… lepas tu boleh gadis ni tolong reviewkan… lagi masyukk 🙂

  18. puteri kasih
    puteri kasih November 13, 2013 at 4:00 am | | Reply

    comel sungguh cover tu 🙂

  19. Asyrof Asri
    Asyrof Asri November 22, 2013 at 7:56 am | | Reply

    Serius, memang nak beli pun.

    Tapi modal takde. Sabar je ni. 🙂

    Cuma Asyrof cuba korek rahsia dengan baca penulisan cikgu Titan sudah lah buat masa ni.

    Mana tahu jumpa rahsianya. 😉

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.