32 Responses

  1. ProfHariz
    ProfHariz November 11, 2013 at 5:08 am | | Reply

    Selalu setahun berapa kali depa buat cabaran ni?

  2. sabree hussin
    sabree hussin November 11, 2013 at 5:12 am | | Reply

    Entah macam mana la agaknya orang yang dapat tempat pertama tu promot huh

    1. Danial Abdul Rahim
      Danial Abdul Rahim November 11, 2013 at 5:15 am | | Reply

      Pemasaran emel kalau tak silap saya. 🙂

  3. Harian Post
    Harian Post November 11, 2013 at 5:14 am | | Reply

    Bagus la ada cabaran macam ni. Mesti orang lagi beria-ria nak promosi 🙂

  4. Ummi Hanie
    Ummi Hanie November 11, 2013 at 5:19 am | | Reply

    tahniah2…

    tak perasan lak ada contest.. tambak lak baru lepas berhibernasi 😆

  5. hafizrahim
    hafizrahim November 11, 2013 at 5:23 am | | Reply

    macam mana la orang yang menang tu promote..mau aku ajak ko pergi menuntut ni..hehe

  6. Akuro San
    Akuro San November 11, 2013 at 5:30 am | | Reply

    Tahniah… walaupun cuma hadiah saguhati, tapi yang penting menang gak… 😉

  7. hafizmd
    hafizmd November 11, 2013 at 5:55 am | | Reply

    tahniah!

    aku ingat nama aku naik tadi…rupanya bin lain…hahahahaha…perasan!

  8. Mohd Shubhi
    Mohd Shubhi November 11, 2013 at 6:14 am | | Reply

    Tahniah bro memang hebat!!!

  9. JMR
    JMR November 11, 2013 at 6:16 am | | Reply

    pergh..masyuk gk dpt 1.5k tu..saguhati tu pn dh lepas cendol bermangkuk-mangkuk..

  10. Mak Lagenda
    Mak Lagenda November 11, 2013 at 6:39 am | | Reply

    saguhati pun hadiah jugak..termsk gak dlm list pemenang. Mak?? tukang tengok je org menang.

    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  11. TehR
    TehR November 11, 2013 at 7:16 am | | Reply

    hebat
    memang hebat
    dapat komisen lagi, dapat hadiah lagi

  12. hafiz
    hafiz November 11, 2013 at 8:28 am | | Reply

    Tahniah dapat juga sagu hati ye

  13. eridy
    eridy November 11, 2013 at 8:38 am | | Reply

    aku pikirkan bro masuk top 3 sebab byk komisen,,ada lagi lebih gila promot rupanya…

  14. Hafizul
    Hafizul November 11, 2013 at 9:21 am | | Reply

    Waduh2…tahniah semua..pondok kecil tak leh kali ni..hahaha..encik titan memang kacak la memang saguhati pun dah kira bersyukur kan??kan?

  15. blogger lelaki
    blogger lelaki November 11, 2013 at 10:15 am | | Reply

    apa2 tahniha juga bro sbb terselit dkt pemenang saguhati…dasyat depa na

  16. eyriqazz
    eyriqazz November 11, 2013 at 10:38 am | | Reply

    Tahniah..gua dapat no selepas saguhati tu..hehehe

  17. amirnawawi
    amirnawawi November 11, 2013 at 10:40 am | | Reply

    Tahniah En Titan.. Ok la tuh dari takde langsung kan..

  18. reezluv
    reezluv November 11, 2013 at 10:44 am | | Reply

    dasat seh…promote guna emel marketing kot gamaknya tu..hohho..

  19. Kamil Salleh
    Kamil Salleh November 11, 2013 at 10:51 am | | Reply

    Habis bergantang kata-kata promosi benda ni…tapi masih tidak mengena juga dgn ayat manis. Tapi apapun ini semua asam garam dalam persingan, ada yg menang dan ada yg kalah. Yg menang bersyukur dan yg kalah boleh cuba lagi lain kali. Tahniah…buat Encik Titan yg sentiasa mencanak dan masyuk dgn hadiah dan juga komisen. Tahniah semua pemenang……..

  20. zool
    zool November 11, 2013 at 1:43 pm | | Reply

    besar hadiah tu

  21. Denaihati
    Denaihati November 11, 2013 at 2:04 pm | | Reply

    tahniah bro. komisen dapat hadiah pun dapat. janji masyuk…heee

  22. Irwan Alessa
    Irwan Alessa November 12, 2013 at 3:58 am | | Reply

    wahhh menang lagi bro nampaknya.. bulan ni menang dan terus menang nampaknya..

  23. Pokok Manggis Depan Rumah
    Pokok Manggis Depan Rumah November 12, 2013 at 5:00 am | | Reply

    Tahniah bro. tahiah juga kepada yang dapat 1.5k tu, pastinye semua mereka yang tersenari ni hebat-hebat. 😛 😛

  24. Joe
    Joe November 12, 2013 at 7:24 am | | Reply

    Menang hadiah sagu hati pun dah ok. At least dapat jugak Rm100…

  25. papa mifz
    papa mifz November 12, 2013 at 10:35 am | | Reply

    oh ada yang lebih hebat dari bro rupanya , xpe bro tetap hebat di mata kami…=)

  26. Ismail N
    Ismail N November 12, 2013 at 1:35 pm | | Reply

    Hebat-hebat semua org buat sales. 22 jualan pun tak leh menang :mrgreen:

  27. puteri kasih
    puteri kasih November 13, 2013 at 4:25 am | | Reply

    hebat hebat semuanya…berapa sales la agaknya pemenang tempat pertama tu…

  28. suri
    suri November 14, 2013 at 8:32 am | | Reply

    kalau jadi gila kerja bahaya bend alain tak buat payah ni..tahniah

  29. encikarman
    encikarman November 14, 2013 at 11:08 am | | Reply

    kena belajar lagih camne nak letak umpan nih

  30. Arman
    Arman November 17, 2013 at 8:21 am | | Reply

    Tahniah. Dapat saguhatipun di kira pemenang. 22 sales banyak tu bro..blm lagi komisen bro dari affiliate lain.

  31. AUC
    AUC November 18, 2013 at 10:15 am | | Reply

    beribu-ribu-ribu tannia…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.