11 Responses

  1. zool
    zool November 18, 2013 at 12:59 pm | | Reply

    bolehlah tu… dari takde

  2. cik amal
    cik amal November 18, 2013 at 2:46 pm | | Reply

    rm50 tu banyak jugak lah

  3. Joe
    Joe November 18, 2013 at 3:41 pm | | Reply

    Diorang cuti hujung minggu. Sebab tu payment hari Isnin. Huhu

  4. sensasi2020
    sensasi2020 November 18, 2013 at 4:43 pm | | Reply

    Tahniah…jobdirumah dah melekat kat blog En Titan.

  5. Eridy
    Eridy November 19, 2013 at 5:04 am | | Reply

    penuh inbox JDR kalau setiap seorang affiliate email sejam sekali..hehe

  6. Hairul Hissam
    Hairul Hissam November 19, 2013 at 1:51 pm | | Reply

    tahniah bro.. dah kali yg ke 82.. byk juga la tu dpt….

  7. hafiz
    hafiz November 19, 2013 at 1:57 pm | | Reply

    Tinggal 18 lagi untuk capai target

  8. blogger lelaki
    blogger lelaki November 20, 2013 at 3:16 am | | Reply

    wah.. semakin kencang bro..hujung tahun ni gau agak dh lepas payment ke-100

  9. papa mifz
    papa mifz November 20, 2013 at 6:14 am | | Reply

    sudah makin dekat dengan target nampaknya…

  10. ajumohit
    ajumohit November 20, 2013 at 9:13 pm | | Reply

    tahniah ni kira bonus hujung tahunlah ni ye

  11. Hafizul
    Hafizul November 25, 2013 at 8:34 am | | Reply

    Wahhh menarik dah tu..saya belum dapat2 lagi ni..emmm..bulan ni sikit jer…haha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.