8 Responses

  1. eyriqazz
    eyriqazz November 21, 2013 at 3:11 pm | | Reply

    Dapat cendol semangkuk pun layan ni….

  2. Nad
    Nad November 21, 2013 at 3:15 pm | | Reply

    Wahhh banyaknya job dah dapat..

  3. Akuro San
    Akuro San November 21, 2013 at 5:56 pm | | Reply

    hah, sapa yang belum register tuh, baik register cepat… sebelum harga naik..

  4. Hafiz Rahim
    Hafiz Rahim November 22, 2013 at 12:27 am | | Reply

    Syok tu dapat banyak job. Aku minggu ni xde pape pun. Hehe

  5. Asyrof Asri
    Asyrof Asri November 22, 2013 at 7:01 am | | Reply

    SubhanAllah, murahnya rezeki cikgu ya. 🙂

    Didoakan terus berjaya. 😉

    Nanti ada masa ajarkan saya ya. hehe ..

  6. hafiz
    hafiz November 22, 2013 at 1:23 pm | | Reply

    17 lagi nak sampai target

  7. Hafizul
    Hafizul November 25, 2013 at 8:10 am | | Reply

    Emm saya tak ada job review apa-apa pun ni..macam mana tu?nak kawtim susah lah macam ni..hahaha..tak lama lagi dapat lah tu..rajin2 promosi ekk..haha

  8. bloggerlelaki
    bloggerlelaki November 27, 2013 at 2:31 am | | Reply

    rezeki bro memang murah

Leave a Reply to Akuro San Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.