24 Responses

  1. Man
    Man December 11, 2013 at 3:05 pm | | Reply

    Boleh tahan gak tu..Comel budak tu wei.

    1. titan
      titan December 11, 2013 at 9:28 pm | | Reply

      itulah, memang comel gila budak tu.

      geram aje nak cubit pipinya. haha 😆

  2. sabree hussin
    sabree hussin December 11, 2013 at 3:06 pm | | Reply

    Apesal cara ko citer ni macam senang sangat hha

    1. titan
      titan December 11, 2013 at 9:29 pm | | Reply

      nak cerita bukan susah.

      nak tulis tu yang pecah kepala. haha. :mrgreen:

  3. Farzli
    Farzli December 11, 2013 at 3:06 pm | | Reply

    mantop sgt dah nii ..!

    1. titan
      titan December 11, 2013 at 9:30 pm | | Reply

      biasa-biasa aje.

      gua nak lagi banyak dari ni. hhaha.

  4. Fadhil Husin
    Fadhil Husin December 11, 2013 at 3:11 pm | | Reply

    untung la. usaha tangga kejayaan. 😀

    1. titan
      titan December 11, 2013 at 9:30 pm | | Reply

      yap.

      kena usaha lebih, barulah hasilnya pun lebihhhhh.

  5. Anuar
    Anuar December 11, 2013 at 3:13 pm | | Reply

    Tahniah CIkgu Titan.. Banyak duit masyuk tu… Boleh kumpul buat meminang anak dara orang… hehehe

    1. titan
      titan December 11, 2013 at 9:31 pm | | Reply

      hehe.

      kena sabar dulu. kena sabar dulu wehhh. haha 😈

      1. papa mifz
        papa mifz December 12, 2013 at 7:25 am | | Reply

        nak sabar sampai bila bro..?? hehe…

  6. ieta
    ieta December 11, 2013 at 3:59 pm | | Reply

    Dah lama akak tunggu tips ni. Akak baru **hengget je… Tak beranak2… Rupanya xbetul cara… Mekasih encik titan. You are always right…

    1. titan
      titan December 11, 2013 at 9:32 pm | | Reply

      tak apa, pelan-pelan dulu.

      nanti lama-lama dia banyak lah.

  7. Denaihati
    Denaihati December 11, 2013 at 5:25 pm | | Reply

    tahniah…tahniah. dah cecah ribu-ribu komisen bro. semoga terus sukses.

    1. titan
      titan December 11, 2013 at 9:32 pm | | Reply

      Ya.

      mudah-mudahan akan dapat lebih banyak lagi lepas nih. :mrgreen:

  8. Farisya Anastasyia
    Farisya Anastasyia December 11, 2013 at 5:43 pm | | Reply

    cendol cendol cendol..set date,kita bantai cendol shah alam sekali abg titan.hehehe 😀

    1. titan
      titan December 11, 2013 at 9:33 pm | | Reply

      tak mau cendol shah alam.

      nak cendol banting gak. 👿

  9. fazrol
    fazrol December 11, 2013 at 5:57 pm | | Reply

    kejelesan melanda…
    Tak dapt lg nie dari ashadee.. he he..

    1. titan
      titan December 11, 2013 at 9:34 pm | | Reply

      kena promosi rajin-rajinlah.

      baru leh dapat selalu. hehe

  10. Alin Marlini
    Alin Marlini December 12, 2013 at 2:07 am | | Reply

    baru pertama kali dpt komisyen jomniaga hasil gua jaja seo jambu lu…hehehehe…tunggu entri siap…

  11. TehR
    TehR December 12, 2013 at 3:47 am | | Reply

    komisen dan budak tu
    dua2 comel

  12. hannyabdullah
    hannyabdullah December 12, 2013 at 4:14 am | | Reply

    🙁 saya nye belum mendatangkan hasil lagi. Nampak gaya kena tingkatkan usaha dan tenaga ni

  13. Hafizul
    Hafizul December 13, 2013 at 9:21 am | | Reply

    Emm susah gak nak dapat komisen dari ashadee ni..dah lama masuk tapi sampai sekarang belum ada tempiasnya..huhu

  14. Khairul Zamri
    Khairul Zamri December 29, 2013 at 2:05 pm | | Reply

    tahniah bro ashadee memang syiok

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.