18 Responses

  1. ieta
    ieta December 17, 2013 at 7:32 am | | Reply

    hmmmmm JDR ni mmg sy tak nampak lg jalannya utk akak dapatkan wang daripadanya. mesti sbb blom cukup pandai nak up entri kowt…. :mrgreen:

    1. titan
      titan December 18, 2013 at 1:19 am | | Reply

      baca kitab tu berulang-ulang kali. :mrgreen:

  2. onlajer
    onlajer December 17, 2013 at 7:43 am | | Reply

    pergh balik harga asal terus je komisen lekat

  3. TehR
    TehR December 17, 2013 at 8:14 am | | Reply

    memang JDR tak patut naik harga
    macam ni kan bagus

  4. ema
    ema December 17, 2013 at 8:57 am | | Reply

    macam jeles jer..macam dengki jer…asyik dapat jer…hehehe. 😉

  5. Hairul Azni
    Hairul Azni December 17, 2013 at 8:59 am | | Reply

    Terbaiklah bro..aku tetap slow sikit..nak kena publish umpan lain nampak gayanya ni..

  6. Arman
    Arman December 17, 2013 at 10:12 am | | Reply

    Semoga misi tercapai, ada 2 minggu lagi…

  7. reezluv
    reezluv December 17, 2013 at 10:42 am | | Reply

    lagi doblas je ha nak 100..hebak baq hang…aku baru je 20..itupun merangkak je..hehe :mrgreen:

  8. Joe
    Joe December 17, 2013 at 12:16 pm | | Reply

    Samela… Aku pun ssh jugak nak kumpul komisyen dengan harga RM100 tue. Tapi dpt la jugak…

  9. Mohd Shubhi
    Mohd Shubhi December 17, 2013 at 4:15 pm | | Reply

    Dapat lagi perghhhh! tahniah!!! moga bertambah lagi rezki…

  10. Liniey Nor
    Liniey Nor December 17, 2013 at 4:50 pm | | Reply

    untung la terror seo!! masyukk2 😈

  11. ajumohit
    ajumohit December 17, 2013 at 10:28 pm | | Reply

    tahniahlah bro. Wahhh rezeki berganda di penghujung tahun 2013, cer buat giveaway skit. Tapi kalau GA seo memang saya takdak rezeki lah

  12. eyriqazz
    eyriqazz December 18, 2013 at 3:30 am | | Reply

    Yeyy, sila belanja saya cendol…

  13. Denaihati
    Denaihati December 18, 2013 at 3:32 am | | Reply

    dekat dah tu nak capai target, ada 12 hari dan 12 kali, purata 1 hari satu je….heeee, memang hebatlah cikgu.

  14. papa mifz
    papa mifz December 18, 2013 at 4:29 am | | Reply

    oh harga sudah kembali kepada asal yer….baru tau…

  15. Azman Ismail
    Azman Ismail December 18, 2013 at 8:02 am | | Reply

    Kagum dari jauh, ko mmg hebat sesangat 🙂

  16. Hafizul
    Hafizul December 20, 2013 at 6:54 am | | Reply

    Emm jeles weehhhhhhh!!!

  17. sabree hussin
    sabree hussin December 20, 2013 at 8:39 am | | Reply

    hi hi aku baru perasan yang harga dia dah turun balik. :mrgreen:

Leave a Reply to Hairul Azni Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.