20 Responses

  1. Akuro San
    Akuro San December 20, 2013 at 12:52 am | | Reply

    lerr… itu saja cerita dia?? haa~ meh…meh… dtg baca blog saya pulak… huhu~

    **da nak gi jejalan kat blog lain pula…

  2. reezluv
    reezluv December 20, 2013 at 1:33 am | | Reply

    ni ada je ni haa..hehee :mrgreen:

  3. Mohd Azrin bin Abu Bakar
    Mohd Azrin bin Abu Bakar December 20, 2013 at 2:54 am | | Reply

    Ok teruskan mogok tuan sampai jadi kool balik 🙂

  4. Mohd Shubhi
    Mohd Shubhi December 20, 2013 at 3:23 am | | Reply

    Mogok pun boleh tulis jugak tu kat atas…kira ok lagi ler tu…!

  5. hafizmd
    hafizmd December 20, 2013 at 4:34 am | | Reply

    kalenjar tyroid hang tak betul dah ni..gi mogok gogok puas2…hehehe

  6. Hafizul
    Hafizul December 20, 2013 at 6:43 am | | Reply

    Emm susah kalau dah jadi peminat ni…terima lah kenyataan encik titan..haha..jangan lama mogoknya..ye?

  7. onlajer
    onlajer December 20, 2013 at 9:30 am | | Reply

    mogok – mogok pun bola itu tetap bulat hehe

  8. Kamil Salleh
    Kamil Salleh December 20, 2013 at 6:40 pm | | Reply

    Biasalah tu apabila Malaysia kalah bolasepak, tak kira seagames, piala suzuki, piala asia atau piala dunia. Gua pun frust jugak, tapi taklah sampai mogok.

  9. Mohd Yazed
    Mohd Yazed December 20, 2013 at 11:48 pm | | Reply

    Wah..nie betul punye mogok nie…sampai tiada artikle baru..semoga mogok ini tidak berpanjangan..hehehe

  10. ieta mat sa'ad
    ieta mat sa'ad December 21, 2013 at 2:37 am | | Reply

    Mogok2 ET pun, duit masyukk… en… :mrgreen:

  11. khairul asrol
    khairul asrol December 21, 2013 at 8:32 am | | Reply

    uiikk. tengok maharaja lawak tak bro? uikk. marahh. uikk. tu nama saya. uikk mogok. haha

  12. Hafiz Rahim
    Hafiz Rahim December 21, 2013 at 11:47 am | | Reply

    Dah habis mogok belum..jangan lama sangat bro..nanti cepat tua.haha

  13. eridy
    eridy December 21, 2013 at 12:44 pm | | Reply

    taiko..napa mogok nie??

  14. zik
    zik December 22, 2013 at 12:44 am | | Reply

    takda mood…huhuh.. nak buat macam mana bro.. inilah suka duka dalam dunia bolasepak

  15. Arman
    Arman December 22, 2013 at 2:57 am | | Reply

    Jangan mogok tidak blogwalking titan. Sunyi kalau kau tak ade he..he..he..

  16. AUC
    AUC December 22, 2013 at 6:03 pm | | Reply

    mogok boikot sukan sea myanmar…

  17. blogger lelaki
    blogger lelaki December 24, 2013 at 1:37 pm | | Reply

    gua dah dekat sebulan PC gua buat mogok ni baru nak okey

  18. papa mifz
    papa mifz December 24, 2013 at 2:35 pm | | Reply

    bukan sahaja kalah dengan Indonesia , dengan Singapore pun kecundang…hoho

  19. DuluLainSekarangLain
    DuluLainSekarangLain December 25, 2013 at 9:55 am | | Reply

    Masih mogok lagi ker ? :mrgreen: Udah-udah ler.. Kita pi makan cendol dulu ye. Kawe belanja

  20. Zuan
    Zuan December 25, 2013 at 1:24 pm | | Reply

    haha sampai gitu sekali 😆

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.