23 Responses

  1. nurmisnan
    nurmisnan December 27, 2013 at 1:06 pm | | Reply

    Isteri2 ehhhh.. ayat lu memang x terkalah ler

    Lu pegi gua tumpang sekakilah.. bahaha

    ok brother.. gd luck

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah December 27, 2013 at 3:11 pm | | Reply

      Betul tu. Isteri-isteri bro titan.

  2. Farzli
    Farzli December 27, 2013 at 1:09 pm | | Reply

    adehh, rugi lak tak letak isteri2, haha..

    terboikk

  3. azman
    azman December 27, 2013 at 1:18 pm | | Reply

    Mudah-mudahan amin..

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah December 27, 2013 at 3:35 pm | | Reply

      Amin..semoga di terima.. 😆

  4. cikgu naman
    cikgu naman December 27, 2013 at 1:18 pm | | Reply

    Cukup la kot duit affiliate tu nak ke sana..hehe

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah December 27, 2013 at 3:43 pm | | Reply

      Betul tu. Insyallah ada rezeki sampai sana. 😆

  5. Denaihati
    Denaihati December 27, 2013 at 1:37 pm | | Reply

    boleh bawak isteri-isteri, jangan bawak isteri orang sudah…heee
    billion terima kasih kerana sudi sertai kontes kisah #kembarapalestine dan semoga sukses.

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah December 27, 2013 at 3:45 pm | | Reply

      boleh bawa isteri-isteri nanti. 😆

  6. Ummi Hanie
    Ummi Hanie December 27, 2013 at 3:30 pm | | Reply

    amboihh… belum apa dah banyak calon nya… haha.. kalau mampu dan adil takper, x salah pung…

    owh selama ni mmg sangka kubah emas tu masjid al aqsa

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah December 27, 2013 at 3:40 pm | | Reply

      Insyallah kena adil jika nak bawa isteri-isteri bro titan nanti.. 😀

  7. Mama I.A
    Mama I.A December 27, 2013 at 3:42 pm | | Reply

    Bersama isteri-isteri tercinta? wahhh… hehe…

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah December 27, 2013 at 3:51 pm | | Reply

      Bersama isteri2 tu.. 😆

  8. UpProfits
    UpProfits December 27, 2013 at 3:45 pm | | Reply

    Income online bro tuh pun dh leh wat tambang dh..hehe

  9. Cikgu Hailmi
    Cikgu Hailmi December 27, 2013 at 4:05 pm | | Reply

    He3.. Thorbaek… lagipun ramai yang slalu salah antara dua masjid tu..

  10. papa mifz
    papa mifz December 27, 2013 at 5:01 pm | | Reply

    jom kita gerak sama-sama ke sana bro…=)

  11. faizalpj
    faizalpj December 27, 2013 at 5:44 pm | | Reply

    harap2 le juga kita dapat pi

  12. MK Kimi
    MK Kimi December 28, 2013 at 1:13 am | | Reply

    Semoga impian kau dimakbulkan Allah. Itu impian setiap umat islam. Aku pon sangat2 teringin…

  13. blogger lelaki
    blogger lelaki December 28, 2013 at 4:34 am | | Reply

    tapi maslahnya gua cuma ada isteri je..belum ada tahap isteri-isteri lagi..hahaha..cepat la kahwin bro

  14. Hafizul
    Hafizul December 29, 2013 at 6:02 pm | | Reply

    Emm insyaAllah boleh pergi nanti tu..hehe..

  15. Farisya Anastasyia
    Farisya Anastasyia December 31, 2013 at 11:45 pm | | Reply

    gudluck bro.. :mrgreen:

  16. wafa
    wafa January 16, 2014 at 10:07 am | | Reply

    whoaa… punya la x amik tahu, tak pernah tahu kata dome tu bukan kubah masjid al-Aqsa.. masyaAllah… Alhamdulillah dapat pengetahuan baru kat sini…

    (kagum dgn penulisan en. titan)

  17. Noriza Rahman
    Noriza Rahman November 28, 2014 at 11:31 pm | | Reply

    Andai la dapat menjejakkan kaki ke bumi barokah ini…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.