14 Responses

  1. zool
    zool December 29, 2013 at 4:05 pm | | Reply

    orang hebat2 je yang boleh masuk ni

    1. titan
      titan December 31, 2013 at 7:48 pm | | Reply

      tak la.

      siapa-siapa aje leh masuk. hoho.

  2. Kamil Salleh
    Kamil Salleh December 29, 2013 at 5:25 pm | | Reply

    Cara menambah ilmu dgn menghadiri diri di summit ini. Cara guna tenaga lestari yang terbaik dan tidak mengabaikan alam sekitar.

    1. titan
      titan December 31, 2013 at 7:49 pm | | Reply

      Ya.

      Ini salah satu cara untuk tambah ilmu yang sangat bernilai. :mrgreen:

  3. Hafizul
    Hafizul December 29, 2013 at 5:45 pm | | Reply

    Emm saya tak tahu banyak pun pasal menda ni..harapkan cerita encik titan aje lah…

    1. titan
      titan December 31, 2013 at 7:49 pm | | Reply

      Sebab itulah kita kena pergi summit ni.

      baru leh tahu lebih banyak. hehe.

  4. TehR
    TehR December 30, 2013 at 9:28 am | | Reply

    siapa yang tak pandai jimatkan tenaga
    akan terima akibatnya

    1. titan
      titan December 31, 2013 at 7:51 pm | | Reply

      Haa. Tau takpe.

      Hehe.

  5. fazrol
    fazrol December 30, 2013 at 2:32 pm | | Reply

    Alternatif baru nie…

    1. titan
      titan December 31, 2013 at 7:52 pm | | Reply

      Alternatif baru untuk apa ye??

  6. papa mifz
    papa mifz December 30, 2013 at 5:28 pm | | Reply

    Sunway dah tak jauh mana dah , ada kelapangan boleh la pergi…

    1. titan
      titan December 31, 2013 at 7:56 pm | | Reply

      Pergilah kalau ada masa nanti.

      Banyak masa lagi nih. hehe..

  7. Farisya Anastasyia
    Farisya Anastasyia December 31, 2013 at 11:30 pm | | Reply

    insyaAllah kalau sempat,nak pergi.hehehe :mrgreen:

    1. titan
      titan January 6, 2014 at 11:43 pm | | Reply

      Pergilah.

      Leh belanja gua cendol kat sana. hehe.. :mrgreen:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.