66 Responses

  1. Hafiz Rahim
    Hafiz Rahim January 2, 2014 at 1:23 am | | Reply

    memang murah rezeki tahun 2014 ye..awal2 lagi duit dah masuk. tahniah. hoho

    1. titan
      titan January 2, 2014 at 2:16 am | | Reply

      Haha.

      Bolehlah sikit-sikit. Tak sangka masuk awal. 😆

    2. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah January 3, 2014 at 1:25 pm | | Reply

      Tahniah sifu banyak masuk.. 😆

  2. Hafizul
    Hafizul January 2, 2014 at 1:24 am | | Reply

    Orait…saya memang jeles…uhhh 👿

    1. titan
      titan January 2, 2014 at 2:17 am | | Reply

      Haha.

      Sila jeles. 😈

  3. MDHAFiZ.NET
    MDHAFiZ.NET January 2, 2014 at 1:28 am | | Reply

    boleh simpan wat monthly payment kereta tu… 🙂

    1. titan
      titan January 2, 2014 at 2:21 am | | Reply

      Bulan ni punya dah bayar semalam.

      Hehe..b 😈

    2. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah January 3, 2014 at 1:27 pm | | Reply

      Betul tu, bestnya bro titan.. 🙂 😆

  4. Fadhil Husin
    Fadhil Husin January 2, 2014 at 2:25 am | | Reply

    hang cakap memang betul. lif, tangga dan eskalator kejayaan hanya dapat dicipta dengan usaha. 😎

    1. titan
      titan January 2, 2014 at 5:42 am | | Reply

      tau takpe.

      ingat senang ke nak wat lif dan escalator tu. haha. 😎

  5. Sya Isya
    Sya Isya January 2, 2014 at 2:54 am | | Reply

    dahsat. masyuk betul advetorial ni kan. Aku dapat dari KlikSolution dan menang contest semalam. Memang tahun 2014 yang langkah kanan 😀

    1. titan
      titan January 2, 2014 at 5:43 am | | Reply

      Tahniah sebab hang pun langkah kanan.

      hehe.. 😈

    2. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah January 3, 2014 at 1:33 pm | | Reply

      Tahniah untuk kedua-duanya sama-sama lagkah kanan 🙂

  6. Man
    Man January 2, 2014 at 3:30 am | | Reply

    Guna lif? arghhh elektrik naik melambung nanti. Tak pe, aku guna bateri untuk gerakan lif.

    Tahniah wei!!

    1. titan
      titan January 2, 2014 at 5:43 am | | Reply

      Bukan hang yang bayar bil letrik tu pun, kan?

      kan? hehe..

  7. Farzli
    Farzli January 2, 2014 at 4:49 am | | Reply

    mantap sehh… akhir taon lepas dah masuk, taon bru lom masukk lagi..

    langkah taun bru cam biase, haha

    1. titan
      titan January 2, 2014 at 5:44 am | | Reply

      Bolehlah.

      Sikit-sikit. Moga-moga dapat lebih banyak lagi nanti.

      1. Pokok Manggis Depan Rumah
        Pokok Manggis Depan Rumah January 3, 2014 at 1:35 pm | | Reply

        Betul tu. sikit-sikit nanti banyak juga..hehe..

  8. FaizAlias
    FaizAlias January 2, 2014 at 5:15 am | | Reply

    Tahiah! 😀

  9. Farisya Anastasyia
    Farisya Anastasyia January 2, 2014 at 5:43 am | | Reply

    oh abg Titan..!!!Pencetus semangat utk FA berjaya..!!!hehehe 😆

    1. titan
      titan January 2, 2014 at 5:45 am | | Reply

      Bila mahu belanja gua makan cendol nih.

      Dah lama gua tunggu ni. Grrr.. 👿

    2. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah January 3, 2014 at 1:38 pm | | Reply

      Semangat dari sifu jadikan azam yang kuat :mrgreen:

  10. Rahimah al-Idrus
    Rahimah al-Idrus January 2, 2014 at 5:46 am | | Reply

    Tahniah bro :mrgreen: . Takda about me page ke bro ❓

    1. titan
      titan January 2, 2014 at 5:51 am | | Reply

      Ler.

      Kan ke ada kat sidebar tepi kanan tu. http://ahmadfaizal.com/about/

      Gi la baca. 😈

      1. Rahimah al-Idrus
        Rahimah al-Idrus January 2, 2014 at 6:07 am | | Reply

        😎 , beres.

  11. papa mifz
    papa mifz January 2, 2014 at 5:54 am | | Reply

    den tumpang gembira , bila mau belanja Cendol Banting..??

    1. titan
      titan January 6, 2014 at 11:53 pm | | Reply

      kasi turun banting la. hehe..

  12. Melastik Bintang
    Melastik Bintang January 2, 2014 at 5:59 am | | Reply

    haha berita gembira ni .. dapat duit..dapat minyak wangi…pergh….langkah kanan…

    1. titan
      titan January 6, 2014 at 11:53 pm | | Reply

      Duit dah dapat. Tengah tunggu minyak wangi aje. hehe

  13. cik tom
    cik tom January 2, 2014 at 7:41 am | | Reply

    tahniah! pasni mesti lagi banyak menyusul..

    1. titan
      titan January 6, 2014 at 11:52 pm | | Reply

      Mudah-mudahan begitulah.

      Hoho..

  14. Asyrof Asri
    Asyrof Asri January 2, 2014 at 8:45 am | | Reply

    Serius, jeles gila!

    1. titan
      titan January 6, 2014 at 11:51 pm | | Reply

      Takpe. Hang pun boleh dapat punya nanti. 😎

  15. reezluv
    reezluv January 2, 2014 at 10:04 am | | Reply

    tu dia aih..pembuka rezeki tahun 2014..ganasnya..ahaha

    1. titan
      titan January 4, 2014 at 11:46 am | | Reply

      Mana ada ganas. Gua seorang yang peramah dan lemah lembut orangnya.

      Hehe.. :mrgreen:

  16. khairul asrol
    khairul asrol January 2, 2014 at 10:33 am | | Reply

    uishh masuk lagi tuu. untung laa advertorial. besar tuu. 🙂

    1. titan
      titan January 6, 2014 at 11:50 pm | | Reply

      Hehe.

      Mudah-mudahan aku akan dapat lagi banyak advertorial lagi nanti.

  17. Qashmere
    Qashmere January 2, 2014 at 11:10 am | | Reply

    wah wah……masyuk tu brooooooooooo!! hebattttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

    1. titan
      titan January 6, 2014 at 11:49 pm | | Reply

      Bolehlah sikit-sikit. 😆

  18. haru
    haru January 2, 2014 at 12:39 pm | | Reply

    hai awak..saya datang nak tuntut hutang cendol awak dengan saya 😀

    1. titan
      titan January 2, 2014 at 4:48 pm | | Reply

      nak cendol, datang banting lerrr.. 😈

  19. blogger lelaki
    blogger lelaki January 2, 2014 at 1:06 pm | | Reply

    semoga tahun ni terus murah rezeki bro

    1. titan
      titan January 6, 2014 at 11:49 pm | | Reply

      Ya. Mudah-mudahan begitulah hendaknya ye. :mrgreen:

  20. hafizmd
    hafizmd January 2, 2014 at 1:23 pm | | Reply

    Masyuk! tahniah utk encik titan!

    rm500 utk satu advertorial…terbaiklah!

    1. titan
      titan January 4, 2014 at 11:45 am | | Reply

      Tu lah. Memang best.

      Moga-moga dapat lagi banyak-banyak. :mrgreen:

  21. hazman aka species1980
    hazman aka species1980 January 2, 2014 at 1:55 pm | | Reply

    Mukadimah tahun baru yang bagus nie…

    1. titan
      titan January 6, 2014 at 11:48 pm | | Reply

      Ya, mudah-mudahan akan dapat lebih banyak lagi awal bulan ni. Hehe..

  22. CN
    CN January 2, 2014 at 2:44 pm | | Reply

    murah rezeki ! tu belum check bonus lagi kan? heheh

    1. titan
      titan January 6, 2014 at 11:44 pm | | Reply

      Bonus tu, kita diam-diam ajelah dulu. hehe..

  23. Mohd Shubhi
    Mohd Shubhi January 2, 2014 at 3:26 pm | | Reply

    Nampaknya tahun 2014 bermula dengan banyak masuk duit. kalau berterusan masuk lebih dari yang keluar, alamat kaya tu!

    1. titan
      titan January 4, 2014 at 11:44 am | | Reply

      Mudah-mudahan masin apa yang ditulisnya itu. hehe.. 😆

  24. seri.selaseh
    seri.selaseh January 3, 2014 at 6:21 am | | Reply

    rezeki tahun baru. Alhamdulillah

  25. anif
    anif January 3, 2014 at 12:19 pm | | Reply

    Fuhhhh.. Awal-awal tahun dapat duit. Macam dapat bonus ni! 😀

  26. Firdaus Azizi
    Firdaus Azizi January 3, 2014 at 3:03 pm | | Reply

    Fuh! Dahsyat nih. Tahniah bro. Semoga rezeki terus masyuk tahun ini 🙂

  27. jehan
    jehan January 4, 2014 at 5:06 am | | Reply

    Tahniah bro…

    Nilah yang dikatakan bisnes online. Tak jemu2 berusaha yang hanya di hujung jari. Tapi kena guna otak beb. nampak senang tapi payah. Yang genius dan kuat semangat je mampu buat…

  28. AUC
    AUC January 4, 2014 at 10:39 am | | Reply

    bro memang murah rezeki org nya 🙂

  29. zool
    zool January 4, 2014 at 11:11 am | | Reply

    terbaek la.. banyak masyuk.. petanda baik tu

  30. Syahril Hafiz
    Syahril Hafiz January 4, 2014 at 11:18 pm | | Reply

    Woot woot, salah seorang blogger Malaysia bakal jadi retis di TV ni. Haha murah rezeki bersama Blog. *headline berita :mrgreen:

    1. titan
      titan January 5, 2014 at 6:08 am | | Reply

      takdenya tv nak panggil aku. haha..

      diorang takut punya. :mrgreen:

  31. mancai
    mancai January 4, 2014 at 11:38 pm | | Reply

    usaha tangga kejayaan… semoga dimurahkan rezeki yang banyak bro… insya Allah

  32. hafiz
    hafiz January 5, 2014 at 4:52 am | | Reply

    memang power lah…awal2 tahun dah masyuk…

    1. titan
      titan January 5, 2014 at 6:10 am | | Reply

      alhamdulillah. moga-moga dapat lagi banyak lepas ini. 😆

  33. Mohd Rasul Abu Hanipah
    Mohd Rasul Abu Hanipah January 5, 2014 at 6:15 am | | Reply

    rezeki murah untuk tahun 2014 🙂

    1. titan
      titan January 6, 2014 at 11:55 pm | | Reply

      Alhamdulillah.

      Mudah-mudahan dapat lebih lagi. 😉

  34. puteri kasih
    puteri kasih January 5, 2014 at 3:18 pm | | Reply

    lepas ni pasti banyak lagi yang bakal menyusul..tahniah 🙂

    1. titan
      titan January 6, 2014 at 11:55 pm | | Reply

      Mudah-mudahan begitulah. Hehe :mrgreen:

      Yehh!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.