23 Responses

  1. farid laham
    farid laham January 5, 2014 at 10:55 pm | | Reply

    bANYAKNYE PAYMENT JOB DARI UMAH DAPAT alhamdulilah rezeki kan..

    1. titan
      titan January 6, 2014 at 10:52 pm | | Reply

      Yap.

      Kena lebih rajin usaha lagi lepas ni la jawabnya. hehe.. :mrgreen:

  2. haru
    haru January 5, 2014 at 11:44 pm | | Reply

    bila la ada org tuh nak belanja cendol kan

    1. titan
      titan January 6, 2014 at 10:53 pm | | Reply

      datang banting la weh. Grrr.. 👿

  3. Mohd Hilmi
    Mohd Hilmi January 6, 2014 at 1:19 am | | Reply

    alhamdulillah.. aku baru nak berjinak-jinak dgn JDR ni

    1. titan
      titan January 6, 2014 at 10:53 pm | | Reply

      Benda ni memang jinak-jinak merpati. hehe.. 😎

  4. hafiz
    hafiz January 6, 2014 at 3:19 am | | Reply

    Tahun ni dapatlah genap 100..

    1. titan
      titan January 6, 2014 at 10:54 pm | | Reply

      Mudah-mudahan misi itu tercapai. Yehh! 😈

  5. Firdaus Azizi
    Firdaus Azizi January 6, 2014 at 6:30 am | | Reply

    Bestnya dapat duit sambil goyang kaki kat rumah… (betul ke goyang kaki?)

    1. titan
      titan January 6, 2014 at 10:54 pm | | Reply

      Haha..

      Tak tahu kat mana yang goyangnya.

  6. Denaihati
    Denaihati January 6, 2014 at 6:57 am | | Reply

    10 je lagi…memang capai punyalah, kena tabik spring ni….

    1. titan
      titan January 6, 2014 at 10:55 pm | | Reply

      Tak tahu lagi.

      Kena usaha lagi gigih lagi. 😉

  7. puteri kasih
    puteri kasih January 6, 2014 at 4:24 pm | | Reply

    tahun ni mesti boleh punya. Nanti belanja puteri cendol yer 🙂

    1. titan
      titan January 6, 2014 at 10:55 pm | | Reply

      Nak cendol, kena datang banting. Hoho.. 😮

  8. Hafizul
    Hafizul January 6, 2014 at 6:05 pm | | Reply

    Ok…target tu memang kena bawak ke tahun ni dah..emm saya ni kena usaha lebih lagi lah nampak gayanya..huhu

    1. titan
      titan January 6, 2014 at 10:58 pm | | Reply

      Ya.

      Gua pun masih banyak lagi yang kena usaha nih. 😕

  9. reezluv
    reezluv January 7, 2014 at 5:10 am | | Reply

    10 je lagi..memang senang sangat le tu..hehe..apa pun memang rekod dasat tu..dari blog je.. 😀

    1. titan
      titan January 7, 2014 at 8:47 pm | | Reply

      Aku sendiri pun masih dalam kejutan ni.

      hehe. 😯

  10. afasz
    afasz January 7, 2014 at 5:54 am | | Reply

    sy nak join jobdirumah camne?

    1. titan
      titan January 7, 2014 at 8:47 pm | | Reply

      ada link pendaftaran kat atas tu. :mrgreen:

  11. afasz
    afasz January 7, 2014 at 5:58 am | | Reply

    ooo ada link daftar kat bawah ni

  12. Hafiz Rahim
    Hafiz Rahim January 7, 2014 at 11:49 pm | | Reply

    Tahun ni aku tak dapat apa2 lagi dengan JDR..haha

  13. blogger lelaki
    blogger lelaki January 11, 2014 at 4:46 am | | Reply

    lu mmg legend la bro…hu3

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.