44 Responses

  1. Farzli
    Farzli January 7, 2014 at 3:21 pm | | Reply

    waalaikumussalam ..

    usaha skit, nak dapat bnyak, tak dapat, mengeluh, huhuhu.. rezeki dah ditetapkan masing2.. nasik ayam madu tiga blom tentu dapat kalo dah bukan rezeki.. ye dak ? hee

    1. titan
      titan January 7, 2014 at 8:49 pm | | Reply

      Takpe.

      Aku boleh buat nasi ayam madu tiga sendiri. Nasi ayam madu empat aje belum habis khatam je. :mrgreen:

  2. Fadhil Husin
    Fadhil Husin January 7, 2014 at 3:29 pm | | Reply

    Nampak tak permainan dia kat situ? Haha. Eh, dah ada tagline baru tuuu..

    1. titan
      titan January 7, 2014 at 5:10 pm | | Reply

      PErmainan apanya. hehe.. 😈

  3. anuar
    anuar January 7, 2014 at 3:47 pm | | Reply

    Perghhh. . Dah dekat nak capai 100 komisyen melalui program berkhatan beramai-ramai. . Oppss. . Job di rumah. . Sengaja tersilap taip. .. 😉

    1. titan
      titan January 7, 2014 at 8:50 pm | | Reply

      Marilah berkhatan ramai-ramai.

      Hehe.. 😆

  4. zool
    zool January 7, 2014 at 4:23 pm | | Reply

    bagus bunyinya tu.. boleh belanja cendol kalau datang banting

    1. titan
      titan January 7, 2014 at 8:50 pm | | Reply

      Meh la datang banting. hehe..

  5. akubiomed
    akubiomed January 7, 2014 at 4:28 pm | | Reply

    Berusaha dan terus berusaha. Tanniah bro.

    1. titan
      titan January 7, 2014 at 8:51 pm | | Reply

      Sama-sama.

      Masih kena usaha kuat lagi.

  6. Liniey Nor
    Liniey Nor January 7, 2014 at 6:31 pm | | Reply

    sy la yg cembulu tu 😛

    1. titan
      titan January 7, 2014 at 8:53 pm | | Reply

      Kenapa nak cemburu plakk..

  7. khairul asrol
    khairul asrol January 7, 2014 at 8:26 pm | | Reply

    sekarang aku makin pelik mana ko dapat awek cun cun tu semua. banyak kot dari dulu. 😯 😯

    1. titan
      titan January 7, 2014 at 8:53 pm | | Reply

      Takkan aku nak cerita hal sebenar kat sini plak.. 😳

      hehe..

  8. Hafiz Rahim
    Hafiz Rahim January 7, 2014 at 11:32 pm | | Reply

    lagi 9 la ye..laju tu..hujung bulan ni boleh dapat kot

  9. Sobri Mansor
    Sobri Mansor January 8, 2014 at 12:58 am | | Reply

    Gambo awek aku nih…..

    1. titan
      titan January 11, 2014 at 8:54 am | | Reply

      bila masa plak jadi awek hang haa.. 👿

  10. Hazmin Hamudin
    Hazmin Hamudin January 8, 2014 at 1:10 am | | Reply

    Tahniah bro. Memang pakar habis ni.

    1. titan
      titan January 11, 2014 at 8:55 am | | Reply

      Belum cukup lagi.

      Banyak lagi aku kena buat lagi nih.

  11. mancai
    mancai January 8, 2014 at 1:24 am | | Reply

    huhuhu… beli jgn tak beli… terbaik la bro

    1. titan
      titan January 11, 2014 at 8:57 am | | Reply

      beli. beli apa nih?? 😯

      1. mancai
        mancai January 20, 2014 at 1:03 am | | Reply

        Teknik SEO Merah Jambu

  12. AUC
    AUC January 8, 2014 at 2:43 am | | Reply

    masih bertatih, target 1 hari 1 masyuk je 🙂

    1. titan
      titan January 11, 2014 at 8:59 am | | Reply

      takpe.

      sikits-sikit lama-lama jadi bukit-bukit.

  13. Firdaus Azizi
    Firdaus Azizi January 8, 2014 at 3:02 am | | Reply

    Tahniah bro! Memang nak berjaya bukan senang. Kena berusaha dengan istiqamah. Kalau putus asa tengah jalan, memang rugi lah.

    1. titan
      titan January 11, 2014 at 9:01 am | | Reply

      kalau putus asa tengah jalan, kasi buang itu putus asa dan teruskan perjalanan. 😉

  14. Dkna Abza
    Dkna Abza January 8, 2014 at 6:12 am | | Reply

    apa kaitan aweks dalam entry job dirumah ni? hehehee

    1. titan
      titan January 11, 2014 at 9:02 am | | Reply

      takde kaitan.

      Cuma penyeri sahaja.

  15. Hafizul
    Hafizul January 8, 2014 at 7:31 am | | Reply

    Dahhhh..malas jeles lagi…kena usaha lagi kuat dan kuat ni… 😉

    1. titan
      titan January 11, 2014 at 9:03 am | | Reply

      Betul. Kena lebih rajin berusaha.

      hari-hari kena usaha. 🙄

  16. ERIDY
    ERIDY January 8, 2014 at 2:48 pm | | Reply

    mesti dia boleh dapat lagi esok lusa nie.. 😆

  17. Mohd Rasul Abu Hanipah
    Mohd Rasul Abu Hanipah January 8, 2014 at 2:58 pm | | Reply

    org kita ramai yg mengeluh dan cemburu dgn kejayaan org lain tapi tanak usaha. tu realiti 🙂

    1. titan
      titan January 11, 2014 at 9:04 am | | Reply

      Ya.

      Penyakit malas tu, payah nak diobati walaupun penawarnya didepan mata. 😎

  18. Ummi Hanie
    Ummi Hanie January 9, 2014 at 4:30 am | | Reply

    okay2 tunggu pembelian dari hamba Allah ni 🙂

    1. titan
      titan January 11, 2014 at 9:05 am | | Reply

      Ya. Tengah tunggu la ni. :mrgreen:

  19. saimi
    saimi January 9, 2014 at 7:25 am | | Reply

    Dah lama aku tak merasa komisen dari jobdirumah nie sebab malas.

    1. titan
      titan January 11, 2014 at 9:06 am | | Reply

      Kalau dah malas, aku tak leh kata apa la. hehe

  20. papa mifz
    papa mifz January 9, 2014 at 8:16 am | | Reply

    den suka quote ” lif-lif kejayaan ” ..=)

    1. titan
      titan January 11, 2014 at 8:53 am | | Reply

      gua pun suka.

      haha..

  21. Farisya Anastasyia
    Farisya Anastasyia January 9, 2014 at 12:56 pm | | Reply

    xpe,satu hari nanti FA akan beli jugak kitab seo merah jambu tu.. 😡

    1. titan
      titan January 11, 2014 at 9:08 am | | Reply

      beli cepat-cepat.

      lambat, naik harga. Haa..baru tau. 😈

  22. puteri kasih
    puteri kasih January 10, 2014 at 4:23 am | | Reply

    tengah berusaha ni untuk membina lif-lif kejayaan 🙂

    1. titan
      titan January 11, 2014 at 8:50 am | | Reply

      Ya. sila berusaha bersungguh-sungguh. 😆

  23. blogger lelaki
    blogger lelaki January 11, 2014 at 4:26 am | | Reply

    teruskan usaha bro..nnt bleh belanja cendol k

Leave a Reply to Hafizul Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.