27 Responses

  1. Irwan Alessa
    Irwan Alessa January 26, 2014 at 6:00 am | | Reply

    selamat malam?? huh!

    1. titan
      titan January 26, 2014 at 6:04 am | | Reply

      aku nak tdo dah ni.

      semalam tak tido lagi. haha. 😈

  2. Fadhil Husin
    Fadhil Husin January 26, 2014 at 6:16 am | | Reply

    custom sticker kereta hang tak masuk ka?

    1. Farisya Anastasyia
      Farisya Anastasyia January 26, 2014 at 7:45 am | | Reply

      tu lah..sedih ni.sobs2 T_T 😥

    2. titan
      titan January 26, 2014 at 5:48 pm | | Reply

      dah masuk dah.

      tak masuk kang, nangis plak budak tu. :mrgreen:

  3. Farisya Anastasyia
    Farisya Anastasyia January 26, 2014 at 7:44 am | | Reply

    bila nak masuk contest blog FA?? sedih ni 😥

    1. titan
      titan January 26, 2014 at 5:49 pm | | Reply

      belanja cendol aa.

      tak kira.

  4. hafiz
    hafiz January 26, 2014 at 7:50 am | | Reply

    oo dah abis ke contest ni..

    1. titan
      titan January 26, 2014 at 5:51 pm | | Reply

      belum lagi.

      masih boleh join lagi giveaway ini.

  5. hatiputera
    hatiputera January 26, 2014 at 8:22 am | | Reply

    Banyak betul contest di awal tahun 2014 nie.

    1. titan
      titan January 26, 2014 at 5:53 pm | | Reply

      Memang terlalu banyak.

      Tak larat dah aku ni sebenarnya. 🙄

  6. Khairul Zamri
    Khairul Zamri January 26, 2014 at 9:24 am | | Reply

    aku minat tapi tak de masa bro

    1. titan
      titan January 26, 2014 at 5:54 pm | | Reply

      curi masa.

      Bukan lama pun. 5 minit dah leh siap.

  7. ajumohit
    ajumohit January 26, 2014 at 2:27 pm | | Reply

    ada beberapa contest yg dah join, hopefully ada rezeki

    1. titan
      titan January 26, 2014 at 5:54 pm | | Reply

      Ya.

      Mudah-mudahan aku yang banyak menang. haha..

  8. suri
    suri January 26, 2014 at 6:56 pm | | Reply

    sukalah dia. tuh dia task bersiap nombor 🙄

    1. titan
      titan January 26, 2014 at 7:13 pm | | Reply

      haha..salahkah?

  9. Hafizul
    Hafizul January 27, 2014 at 5:32 am | | Reply

    Emm tak sempat nak buat semua..jadi, duk diam-diam aje lah jawabnya..haha

    1. Custom Made Stickers Kereta
      Custom Made Stickers Kereta January 27, 2014 at 7:26 pm | | Reply

      Haa..

      Dok diam elok-elok haa..

  10. onlajer
    onlajer January 27, 2014 at 8:18 am | | Reply

    hehe ada yang aku duduk diam – diam hehe

    1. Custom Made Stickers Kereta
      Custom Made Stickers Kereta January 27, 2014 at 7:27 pm | | Reply

      Haruslah ada.

      Takkan lah tak ada langsung. haha

  11. Ummi Hanie
    Ummi Hanie January 27, 2014 at 9:20 am | | Reply

    berbaloi masa yg diluangkan utk contest ni bila menang kan..

    eh pinjam buku boleh? haha

    1. Custom Made Stickers Kereta
      Custom Made Stickers Kereta January 27, 2014 at 7:28 pm | | Reply

      kalau menang menang, memang berbaloi habis la.

      Haha..

  12. hafizmd
    hafizmd January 28, 2014 at 2:53 am | | Reply

    tahniah..gua pun menang buku gak..tunggu pakcik posmen dtg hntar…hoho

    yg last tu, tinggal no 3 & 5 jer gua tak masuk lagi…tunggu angin timur laut sampai…keh3

  13. akubiomed
    akubiomed January 28, 2014 at 3:05 pm | | Reply

    Tanniah ke atas kemenangan tersebut. Selamat membaca buku AE. 🙂

  14. puteri kasih
    puteri kasih January 29, 2014 at 4:37 am | | Reply

    Tahniah. Ada yang belum sempat lagi den nak join..hehe

  15. Hafiz Rahim
    Hafiz Rahim January 30, 2014 at 12:42 am | | Reply

    aku ada buku abang ensem tu..siap sign tanda sayang lagi. haha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.