11 Responses

  1. blogger lelaki
    blogger lelaki February 28, 2014 at 1:04 pm | | Reply

    terbaik bro…nnt belanja cendol pulut satu 😆

    1. titan
      titan March 2, 2014 at 10:42 am | | Reply

      ehh..

      bukan hang ke patut belanja aku?

    2. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah March 3, 2014 at 6:54 pm | | Reply

      Boleh belanja jika sifu dapat macam ni selalu.. 😆

  2. blog amir
    blog amir March 1, 2014 at 7:06 am | | Reply

    tahniah 😀

  3. AUC
    AUC March 2, 2014 at 12:22 am | | Reply

    terlepas kenduri bro yg ke 100 dulu hehehe

    1. titan
      titan March 2, 2014 at 10:45 am | | Reply

      kenduri dah habis.

      haha. 😆

  4. Akmal Zaidi
    Akmal Zaidi March 2, 2014 at 12:23 pm | | Reply

    tahniah dan terbaik,

    saya baru dapat payment ke 3 daripada jobdirumah

    🙂

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah March 3, 2014 at 6:56 pm | | Reply

      Nak dapat lebih lagi kena dapatkan buku sifu jika macam tu. :mrgreen:

  5. OhPanduan
    OhPanduan March 3, 2014 at 6:51 pm | | Reply

    Tahniah dah dapat banyak jualan tuan AF. :mrgreen:

  6. puteri kasih
    puteri kasih March 4, 2014 at 5:08 am | | Reply

    dah lama tak buat kerja..sebab tu payment dari JDR ni tak masuk..hehe

  7. Hafiz Rahim
    Hafiz Rahim March 5, 2014 at 2:34 am | | Reply

    Aku tengah cari momentum untuk start balik JDR..tak datang2 lagi..hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.