30 Responses

  1. profhariz
    profhariz March 4, 2014 at 6:18 pm | | Reply

    Hang senantiasa memberi inspirasi dan motivasi untuk aku 🙂

    1. titan
      titan March 6, 2014 at 12:26 pm | | Reply

      Haha..

      BIasa-biasa aja.

  2. muja
    muja March 4, 2014 at 11:15 pm | | Reply

    hahahaa,, adooiillaaa,, padahal suka,, dah pandai jiwang dah sekarang,, ehemmm :3

    1. titan
      titan March 6, 2014 at 1:22 pm | | Reply

      Mana ada jiwang macam hangg. haha..

  3. reezluv
    reezluv March 5, 2014 at 12:33 am | | Reply

    makin mencanak plak..haaha

  4. ieta mat saad
    ieta mat saad March 5, 2014 at 12:58 am | | Reply

    Kih3… papepowng… tahniahlah sifu… :mrgreen:

  5. Akuro San
    Akuro San March 5, 2014 at 1:47 am | | Reply

    hampeh! buat saya tergelak sorang2 kat tepi kapal larr baca entri hang nih~ huhu~ :mrgreen:

  6. Fadhil Husin
    Fadhil Husin March 5, 2014 at 1:50 am | | Reply

    tahniah la cikgu. semoga bertambah-tambah lagi rezeki selepas ni.

  7. hafizmd
    hafizmd March 5, 2014 at 2:22 am | | Reply

    tahniah…ini mmg betul2 lebih sudu dari kuah…habis tumpah…hahaha

    lagu tu, gua takleh baca…sakit kepala…hahhaa

    1. titan
      titan March 6, 2014 at 1:33 pm | | Reply

      haha..

      kalau tak leh baca, sila hafal ye. :mrgreen:

  8. Hafiz Rahim
    Hafiz Rahim March 5, 2014 at 2:29 am | | Reply

    duit banyak masuk terus lalok ye bro.hahaha.

  9. zool
    zool March 5, 2014 at 2:47 am | | Reply

    banyak gak masuk tu

  10. Brader Sports
    Brader Sports March 5, 2014 at 2:59 am | | Reply

    Adehh.. promo lagi ni :mrgreen: Mudah-mudah terus dimurahkan rezeki.. AMinnn…

  11. puteri kasih
    puteri kasih March 5, 2014 at 4:57 am | | Reply

    habis rosak lagu favourite puteri..haha.

  12. Moms Avenue
    Moms Avenue March 5, 2014 at 6:16 am | | Reply

    Hihii.. Kompius dengan lirik lagu tu..

    1. titan
      titan March 6, 2014 at 1:29 pm | | Reply

      tang mana yang kompiusnya itu ye??

  13. Syuhada
    Syuhada March 5, 2014 at 6:42 am | | Reply

    hahahaha…thorbaeekk tuan!

  14. Strider
    Strider March 5, 2014 at 6:46 am | | Reply

    tahniah tuan…semoga rezeki akan bertambah lagi selepas ini…hehehe

    Regards,
    -Strider-

  15. Faizal Fredley
    Faizal Fredley March 5, 2014 at 2:13 pm | | Reply

    tuh dia…..ni memang betul2 otai…

  16. Amran
    Amran March 5, 2014 at 2:42 pm | | Reply

    Ini memang betul2 murah rezeki. syukur bro.

  17. bukit gambang
    bukit gambang March 5, 2014 at 4:23 pm | | Reply

    kalau kuahnya tak abes, bole le pas2..hehe

  18. Hannyabdullah
    Hannyabdullah March 6, 2014 at 1:23 am | | Reply

    Sambil baca entry ni sambil kesat airmata. ( terbawak-bawak lagu gerimis mengundang ni..huhuhu )

    1. titan
      titan March 6, 2014 at 1:27 pm | | Reply

      laa..

      sampai menangis plak makcik ni ye.. :mrgreen:

  19. Cik Nad
    Cik Nad March 6, 2014 at 1:56 am | | Reply

    seronoknye moge simurahkn rezeki jugak 🙂 hee superb semoge semakin bertambah

    http://www.nadiasecreto.com

  20. hazman aka species1980
    hazman aka species1980 March 6, 2014 at 7:58 am | | Reply

    Tu dia…. dah melantun-lantunla pulak yea….

  21. azlanvai
    azlanvai March 6, 2014 at 1:48 pm | | Reply

    Haha ini bukan panas berpanjangan.. ini salji mai.. haha

  22. Hafizul
    Hafizul March 7, 2014 at 3:54 pm | | Reply

    Kahkahkah…muka tu mesti buat mimik macam slam nyanyi tu..hahaha..terbaik la encik titan..saya kena usaha lebuh kuat lagi ni…adoiiii….

  23. Nadot
    Nadot March 8, 2014 at 9:18 pm | | Reply

    haiishh… ni yg rindu kat SLAM dgn malaysia ni… #tetibe 😉

  24. ajumohit
    ajumohit March 10, 2014 at 1:08 pm | | Reply

    wah bestnya usaha beepanjangan membuahkan hasil tanpa musim 😉

  25. Ezad Skytech
    Ezad Skytech March 10, 2014 at 5:25 pm | | Reply

    tajuk entri memang agak RARE la…hee

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.