37 Responses

  1. Mohd Isa
    Mohd Isa March 15, 2014 at 5:57 pm | | Reply

    Bab padam tu mmg kena padamlah, xleh nak buat apa la. So apa yg aku nampak, jalan penyelesaian sila hubungi pihak kementerian pendidikan terus. Tp yg syok nya ada yg buh petrol dlm api lg. Haha

    1. titan
      titan March 15, 2014 at 6:00 pm | | Reply

      haha..

      itulah pasal. Orang kita memang suka kasi tambah minyak lagi.

    2. hafizmd
      hafizmd March 16, 2014 at 12:04 pm | | Reply

      Lagi tepat, hubungi MQA unit aduan. InsyaAllah boleh selesai

  2. Farisya Anastasyia
    Farisya Anastasyia March 15, 2014 at 6:18 pm | | Reply

    macam2 kan..bertindaklah dgn bijak,sokong entri ni 😆
    rindu lama xjenguk blog ni.hehehe

  3. farzli
    farzli March 15, 2014 at 6:46 pm | | Reply

    mmg aku pun sokong bila beliau post lam fb ritu.. diorang ade duit, dah nak saman bagai, better padam je terus kalo malas nak fight..

    mcm hang cakap, dia sudah menang dan mmg mangkuk hayun tu yang salah

  4. khairul asrol
    khairul asrol March 15, 2014 at 6:47 pm | | Reply

    bila fikir dia berlawan dengan kolej bukan dengan mr X tu, hurmm betul jugak cakap ko.

  5. wafacw
    wafacw March 15, 2014 at 6:57 pm | | Reply

    kalau banyak sangat komen pengguna, kementerian pelajaran tak buat siasatan ker?

    1. hafizmd
      hafizmd March 16, 2014 at 12:06 pm | | Reply

      setakat yg aku tau…patutnya kena buat aduan ke MQA kalau kes2 macam ni

  6. profhariz
    profhariz March 15, 2014 at 7:36 pm | | Reply

    Pendapat aku, buat je laporan pada pihak yang bertanggungjawab.

  7. KiD
    KiD March 15, 2014 at 8:32 pm | | Reply

    ada dua hari lagi ni…. yeayyyy… kita unpublish!

  8. Ahmad Ijat
    Ahmad Ijat March 15, 2014 at 11:32 pm | | Reply

    Kalau blogger biasa-biasa ni susah nak menang bila masuk mahkamah. Pihak kolej tu mesti dah dapatkan nasihat peguam.

  9. hazman aka species1980
    hazman aka species1980 March 16, 2014 at 12:15 am | | Reply

    Dalam masa yang sama…. tak takde DISCLAIMER atau qoute PENAFIAN kat blog mengenai artikel dan komen yang diterbitkan….

  10. Amran
    Amran March 16, 2014 at 12:40 am | | Reply

    memang aku sokong kolej tu saman 1juta. itu pun rasanya tak cukup lagi. malu beb, bila orang mengata kita walau kita buat salah. nak mengata pun kata la, tapi dalam hati je. jangan sampai sorang pun tau keburukan kita. biar semua orang merasa dan terkena dengan segala macam penipuan tu. semua manusia berhak kena tipu dan mendiamkan diri. oleh kerana kita tak de sangkut paut pun dengan kes ni. diam itu lebih baik.

  11. Anarm
    Anarm March 16, 2014 at 12:41 am | | Reply

    Seeloknya macam tu lah.. Padam..

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah March 16, 2014 at 11:53 pm | | Reply

      betul tu. padam..

  12. zool
    zool March 16, 2014 at 2:19 am | | Reply

    tak baca pun entri tu.. tapi sokong la apa yang hang tulis..
    kena saman RM1 juta menangis nak bayau tu

  13. Akuro San
    Akuro San March 16, 2014 at 3:19 am | | Reply

    teringat ada 1 entri di blog saya cerita pasal 1 kilang wing aircraft mengenai kes socso budak rumah saya. tapi saya tak beritahu nama kilang tersebut. sebenarnya saya ada dpt email dr seseorang yg tak dikenali, tanya apa nama kilang yg saya ceritakan diblog. tapi, saya tak balas pun email tuh. buat derk jer… mmg sengaja tak nak beritahu nama kilang tersebut sbb tahu… mcm2 benda boleh jadi klu org tahu nama kilang tuh…

  14. Hafizul
    Hafizul March 16, 2014 at 4:45 am | | Reply

    Emm betul tu apa yang Encik Titan kata..dah la gaduh2 ekk..kalau tak puas hati lagi pun, sabar aje la..semoga encik tu akan terima balasannya nanti..ok??untuk blogger yang terlibat, senyum selalu…peaceeee 😀

  15. reezluv
    reezluv March 16, 2014 at 6:13 am | | Reply

    macam-macam hal ye..ehehe

  16. Myra jay
    Myra jay March 16, 2014 at 6:31 am | | Reply

    Bila baca entry ni netul gak seperti yang diperkatakan. Untuk lebih selamat adalah baik entry tu dipadam demi keselamatan blogger tu sndiri.

  17. muhammad fakhruddin
    muhammad fakhruddin March 16, 2014 at 12:04 pm | | Reply

    Fikir dahulu sebelum publish.

    Mungkin sebab disebut terang-terang pihak yang berkenaan, memang mudah nak ambil tindakan undang-undang dan sebagainya.

  18. hafizmd
    hafizmd March 16, 2014 at 12:09 pm | | Reply

    ooo..ini rupanya kes saman sejuta..aku ingat blogger mana…

    aku rasa, benda boleh settle kalau kolej tu lebih “tak keras kepala”…

    mangkuk mr x tu mmg mangkuklah…

    apapun, aku harap blogger tu tak takut..mungkin kali ni dia boleh padam..mcm bro cakap..dia dah ‘menang’…

  19. hafiz
    hafiz March 16, 2014 at 3:25 pm | | Reply

    Takpelah kali mengalah je, lain kali boleh buat pengalaman kalau berhadapan dengan kes yg sama

  20. Hipmomreport
    Hipmomreport March 16, 2014 at 3:54 pm | | Reply

    Ah.. aku tak tahu cerita apa yang dimaksudkan ni.. terlepas bas nampaknya. . .

  21. Juan
    Juan March 16, 2014 at 7:49 pm | | Reply

    macam macam hal der

  22. Pokok Manggis Depan Rumah
    Pokok Manggis Depan Rumah March 16, 2014 at 11:50 pm | | Reply

    Padam sahaja entry tersebut. lepas tu tulis minta maaf. Harap “sejuk” lepas minta maaf tersebut.

  23. Jamian Sarif
    Jamian Sarif March 17, 2014 at 3:59 am | | Reply

    jalan paling selamat memang kena remove je entry tu..kalau tak memang bernanah la nak bayar rm1 juta…mana nak cari…selamatkan diri dulu yang penting.

  24. Faizal Fredley
    Faizal Fredley March 17, 2014 at 10:47 am | | Reply

    aku pun ras abaik padam…ramai yg kata x payah tp kalau kita ni x der network yg kuat susah nak menang…..

  25. ema
    ema March 17, 2014 at 1:30 pm | | Reply

    walaupun tak tahu apa kes..seeloknya kalau nak hentam nak kutuk nak komen..elok melalui emel atau surat tanda tak puas hati ke apa…. ini secara terbuka…memang silaplah.

  26. Ezad Skytech
    Ezad Skytech March 17, 2014 at 1:46 pm | | Reply

    RM1 juta tu…bukan sikit2 punya tu…nak selamat memang kena padam la entri tu…atau revert to draft je…kalau kalah kes tu, tak ke sia2 je blogger tu kena bayar saman RM1 juta tu…yang kolej tu beria2 betul nak saman…diorang ada duit boleh la…adehhh…

  27. suri
    suri March 17, 2014 at 2:55 pm | | Reply

    bersabar dan duduk diam diam bagus jangan buat orang suka naik hantu huuu

  28. aimie mokhtars
    aimie mokhtars March 18, 2014 at 2:46 am | | Reply

    betul..better delete..klo kena saman dia juga susah, pasal duit tu dah 1 hal, masa lagi nak kena turun naik mahkama

  29. Helmi Aliarit
    Helmi Aliarit March 19, 2014 at 3:27 pm | | Reply

    Saya setuju.

    Kolej tersebut pastinya mempunyai bukti dan sebab yang kukuh sebelum bertindak menyaman blogger tersebut…

    Simpan sahaja artikel tersebut…

  30. puteri kasih
    puteri kasih March 20, 2014 at 3:12 am | | Reply

    setuju..jalan terbaik adalah untuk padamkan je artikel tu, lainlah kalau artikel tu tak sebut nama kolej tu atau kepada siapa artikel tu ditujukan..

  31. Pendekar Berkuda
    Pendekar Berkuda March 23, 2014 at 5:21 pm | | Reply

    Aku tak mau komen tentang ni.

  32. faizal
    faizal April 1, 2014 at 4:46 am | | Reply

    nak menulis memang kena berhati -hati

  33. ieta mat saad
    ieta mat saad August 4, 2014 at 7:50 pm | | Reply

    kesimpulannya, berfikirlah sebelum publish…

Leave a Reply to Ahmad Ijat Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.