30 Responses

  1. profhariz
    profhariz March 20, 2014 at 2:15 pm | | Reply

    Hang dah balik malaysia kan?

  2. Helmi Aliarit
    Helmi Aliarit March 20, 2014 at 2:29 pm | | Reply

    Hairan juga… Saya tak pernah dapat komisen satu sen pun daripada jomniaga/ashadee ni… Klik iklan hari-hari ada. 😯

  3. Anuar
    Anuar March 20, 2014 at 2:30 pm | | Reply

    Tahniah.. Dapat duit lagi… Dan lagi.. Dan lagi… Memang legend cikgu Titan ni…

  4. Mohd Shubhi
    Mohd Shubhi March 20, 2014 at 3:07 pm | | Reply

    Tahniah bro…murah rezki tu namanya insyaallah!

  5. zool
    zool March 20, 2014 at 4:15 pm | | Reply

    ada je masuk.. memang handal betullah

  6. Pokok Manggis Depan Rumah
    Pokok Manggis Depan Rumah March 20, 2014 at 11:51 pm | | Reply

    Tahniah bro titan. banyak dapat tu.. :mrgreen:

  7. Ammar
    Ammar March 21, 2014 at 12:30 am | | Reply

    Memang lagend bro ni!~! terbaik

  8. cyza
    cyza March 21, 2014 at 4:16 am | | Reply

    Alhamdulillah dah tahniah bro…maintain lebat je income ko ni kan…dari pelbagai sumber pulak tu..

  9. myrujukan
    myrujukan March 21, 2014 at 10:00 am | | Reply

    aku dalam email hari ni ada 3 jualan dari ashadee.. :mrgreen:

  10. raudzah
    raudzah March 21, 2014 at 10:57 am | | Reply

    Alhamdulillah rezeki Allah…Bila lah kita nak dapat macam ni ya..he..he

  11. Hairul Azni
    Hairul Azni March 21, 2014 at 2:03 pm | | Reply

    Entri komisen dari Titan memang membuatkan aku rasa cemburu lantas membuakkan semangat untuk kembali mempromosikan program2 affiliate…cewahh.. 😀

  12. mzack
    mzack March 22, 2014 at 12:24 am | | Reply

    Assalamualaikum,
    Maaf mencelah, saya bukan nak join affiliate program. cuma nak tanya betul ke boleh dapat income darirumah dgn program jobdirumah tu. senang ke dpt kerja? FYI, i’m jobless. harap ada komen yg ikhlas.

  13. nabila biela
    nabila biela March 22, 2014 at 4:52 am | | Reply

    Alhamdullilah…rezekii

  14. Hafizul
    Hafizul March 23, 2014 at 9:02 am | | Reply

    Emm betul tu..sikit kalau berterusan lebih nikmat..hehe..tapi saya langsung tak ada komisen bulan ni…kalau bulan lepas dapat banyak ok gak..ni tak..bulan lepas sikit..bulan ni tak dapat..mana nak berterusan macam ni..hahaha…

  15. Pendekar Berkuda
    Pendekar Berkuda March 23, 2014 at 4:49 pm | | Reply

    Tahniah bro. Aku nak main tak main main lagi. Hahaha

  16. hafiz
    hafiz March 24, 2014 at 4:49 am | | Reply

    rezeki tu walaupun sikit…

  17. Mohd yazed
    Mohd yazed March 24, 2014 at 8:32 am | | Reply

    Alhamdulilah..rezeki..saya juga baru pertama kali dapat dari ashadee..harap lepas nie boleh dapat lagi..hehehe

  18. BUNDA
    BUNDA March 24, 2014 at 1:22 pm | | Reply

    Alhamdulillah…rezki tu..

  19. Faizal Fredley
    Faizal Fredley March 24, 2014 at 4:52 pm | | Reply

    wohaa…jeles betul wa ngn lu nih beb…..masyuk betul…

  20. hafizmd
    hafizmd March 25, 2014 at 12:09 am | | Reply

    lama dah tak tengok emel2 cun ashadee…hohoho…kena kerja kuat lagi lepas ni

    tahniah!

  21. Denaihati
    Denaihati March 25, 2014 at 1:30 pm | | Reply

    tahniah-tahniah, hari-hari rezeki masyuk, bikin jeles lah…heee

  22. Zufar
    Zufar March 25, 2014 at 4:14 pm | | Reply

    tahniah bro..kena buat tutorial…kongsi lah.. 🙂

  23. Farisya Anastasyia
    Farisya Anastasyia March 26, 2014 at 1:16 am | | Reply

    sifu!kita da dapat 2kali komisen.hehe..mmg bguna la kitab merah jambu tu.hehehe

  24. reezluv
    reezluv March 26, 2014 at 8:42 am | | Reply

    ashadee macam slow plak..ahaha :mrgreen:

  25. puteri kasih
    puteri kasih March 26, 2014 at 1:59 pm | | Reply

    puteri tengah tunggu selasa depan..hehe 🙂

  26. Wafi
    Wafi March 26, 2014 at 2:08 pm | | Reply

    Tengah belajar sambil mengamal, masih tak menjadi lagi ni

  27. Ismail N
    Ismail N March 30, 2014 at 1:08 pm | | Reply

    well done… konyang la makan cendul bulan ni :mrgreen:

  28. ANIRAH AZURI
    ANIRAH AZURI March 31, 2014 at 5:26 pm | | Reply

    Terbaik.. Tahniah..
    Perjalanan saya masih lagi panjang.. 😆

  29. suri
    suri April 2, 2014 at 1:56 am | | Reply

    lepas ini akan di genapkan 100 cayalah bro titan 🙂 saya ada juga tpai belum cecah sepuluh huhu… 🙄

  30. syamila
    syamila April 3, 2014 at 3:10 am | | Reply

    cendol…teringin pula nk makan cendol… :mrgreen:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.