23 Responses

  1. onlajer
    onlajer May 12, 2014 at 12:56 pm | | Reply

    kamen balck tu nak kata terajang badut maut ke padut maut 😈

  2. Adi
    Adi May 12, 2014 at 1:11 pm | | Reply

    keta 70k, smartfon riban, no GST la… malas sale gi noreh ke kait sawit je, anto kilang dapat duit on daa spot

  3. sabree hussin
    sabree hussin May 12, 2014 at 1:13 pm | | Reply

    Teranjang je la. Pastu suruh orang yang ko terajang tu muhasabah diri

  4. Faizal Fredley
    Faizal Fredley May 12, 2014 at 1:24 pm | | Reply

    bos kalau blogger ni aku rasa diorg faham….kalau blogger up status makan kat tempat mahal2 dan pakai gadget mahal2 ni disebabkan nak promote….dibayar oleh mana2 company….kalau org luar mungkin diorg igt kita ni menunjuk….

  5. reezluv
    reezluv May 12, 2014 at 1:34 pm | | Reply

    gua pun macam nak merungut…bila la dapat rasa cendol banting free lu blanja..ahaa :mrgreen:

  6. puteri kasih
    puteri kasih May 12, 2014 at 3:20 pm | | Reply

    dari mengeluh lagi baik taip entri…mudah-mudahan nanti leh dapat komisen berderet macam kat atas tu…hehehehe 🙂

  7. Bahrain
    Bahrain May 12, 2014 at 4:44 pm | | Reply

    tak buat memanglah mengeluh. haha

  8. TehR
    TehR May 12, 2014 at 4:56 pm | | Reply

    jangan jadikan mengeluh sebagai satu hobi
    tak nampak kacak la macam tu

  9. UpProfits
    UpProfits May 13, 2014 at 12:28 am | | Reply

    Mengeluh tak bawa ke mana pun..tgk orang lain senang2 jer wat income..tapi kita buat2 tak jadi2..muhasabah diri ler dulu mana silapnya baru nak jaki orang lain..

  10. AUC
    AUC May 13, 2014 at 1:20 am | | Reply

    mengeluh bermakna kira dan kalah awal2 lagi 🙂

  11. abdfatah
    abdfatah May 13, 2014 at 2:03 am | | Reply

    pi penampor pahtu penerajang sedaih pahtu kasi taekwondo lagi… hahahaa

  12. ahmadyani
    ahmadyani May 13, 2014 at 3:12 am | | Reply

    Mengeluh aje tanpa buat apa-apa macamana mahu duit nak masukkkk. Orang suka mengeluh ini jangan diterajang, buah tidak kisah aje. Keluhannya dibiarkan masuk telinga kanan, keluarkan di telinga kiri. Tapi hati mesti kering menghadapi orang sebegini.

  13. Hairul Azni
    Hairul Azni May 13, 2014 at 4:50 am | | Reply

    Gila jeles aku macam ni..apa pun, tahniah bro..

  14. Hafizul
    Hafizul May 13, 2014 at 5:13 am | | Reply

    Ok…saya jeles dah ni… 👿

  15. azlanvai`
    azlanvai` May 13, 2014 at 12:40 pm | | Reply

    Bahaya kalau kerap mengeluh.. takut ke arah terlupa nikmat yang dah dapat..

  16. ema
    ema May 13, 2014 at 1:37 pm | | Reply

    tak boleh juga terajang ni..kan kena saman pula…sekarang jentik pun boleh kena saman tau

  17. akubiomed
    akubiomed May 14, 2014 at 4:10 am | | Reply

    Mungkin mengeluh salah satu untuk melepaskan tension.

  18. Hafiz Rahim
    Hafiz Rahim May 15, 2014 at 3:46 am | | Reply

    Mengeluh tu tanda diorang “sihat”..kalau diam tu maksudnya tengah demam, selsema etc..hahaha. biarkan diorang dengan labu2 nya.

    1. titan
      titan May 16, 2014 at 1:38 pm | | Reply

      ohh..

      cam gitu plak rupanya ye..

  19. cik amal
    cik amal May 15, 2014 at 7:50 am | | Reply

    bila tengok sales tu, rasanya ramai yang akan mengeluh. hehe

    1. titan
      titan May 16, 2014 at 1:05 pm | | Reply

      kenapa pulak mahu mengeluhh??? :mrgreen:

  20. Khadeejah Hasmad
    Khadeejah Hasmad May 24, 2014 at 6:40 am | | Reply

    Daripada mengeluh, baik cari solution, ye tak.

  21. Arman
    Arman May 30, 2014 at 3:39 pm | | Reply

    Kerja tak ikhlas, tu yang banyak mengeluh…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.