26 Responses

  1. Ummi Hanie
    Ummi Hanie June 13, 2014 at 3:50 pm | | Reply

    yeay… boleh buat g honeymoon lagi

    1. titan
      titan June 14, 2014 at 5:26 am | | Reply

      haha..

      sabar dulu. Sabar dulu..tunggu masa yang sesuai.

  2. cik amal
    cik amal June 13, 2014 at 4:18 pm | | Reply

    tudiiaaaa… ni boleh buat kenduri lagi sekali 😀

    1. titan
      titan June 14, 2014 at 5:27 am | | Reply

      takde kerja la nak wat kenduri lagi. penat tau. haha

  3. FaizAlias
    FaizAlias June 13, 2014 at 4:24 pm | | Reply

    boleh belanjer la pasni…haha…

    1. titan
      titan June 14, 2014 at 5:47 am | | Reply

      Tunggu hang belanja aku dulu la. haha

  4. nadia johari
    nadia johari June 13, 2014 at 5:37 pm | | Reply

    bestnya tengok duit masuk..haishh nak merasa jugak

    1. titan
      titan June 14, 2014 at 5:22 am | | Reply

      nak rasa apa plak ehh..

  5. anuar
    anuar June 13, 2014 at 8:33 pm | | Reply

    Tahniah. . Walaupun sikit, tapi banyak juga tu. . Ini bukan setakat dapat makan cendol semangkuk dua sorang diri. . Boleh belanja satu keluarga mertua dan satu keluarga sendiri makan cendol sampai kenyang. .. hehehe. .. 😉

    1. titan
      titan June 14, 2014 at 5:02 am | | Reply

      hehe..

      boleh ye macam tu.. 😆

  6. Hero Borneo
    Hero Borneo June 14, 2014 at 2:20 am | | Reply

    boleh makan lebih 3 mangkuk cendul tu!

    1. titan
      titan June 14, 2014 at 5:01 am | | Reply

      ehh..

      mana leh makan banyak-banyakkk..kena simpan untuk esok lusa plakk..

  7. Ismail N
    Ismail N June 14, 2014 at 2:35 am | | Reply

    Banyak tu komisyen.. pergi lah honeymoon bro. Tempat2 sejuk mcm di Europe or Kundasang Sabah :mrgreen:

    1. titan
      titan June 14, 2014 at 5:00 am | | Reply

      berapa kali mahu honeymoon dah haaaa???

  8. CikguNorazimah
    CikguNorazimah June 14, 2014 at 7:43 am | | Reply

    ni bukan semangkuk 2 mangkuk cendol ni, ni bermangkuk-mangkuk, cukup utk sebulan ! hehe

    1. titan
      titan June 19, 2014 at 11:44 am | | Reply

      Tak leh makan banyak mangkuk.

      Nanti bini marah. :mrgreen:

  9. Denaihati
    Denaihati June 15, 2014 at 4:50 am | | Reply

    macam ni, lu tiap-tiap bulan boleh honeymon lah…heee

    1. titan
      titan June 19, 2014 at 11:46 am | | Reply

      tak larat la nak tiap-tiap bulan maa..

  10. brohantu
    brohantu June 15, 2014 at 7:47 am | | Reply

    banyak duit dapat.. boleh rancang honeymoon lagi

    1. titan
      titan June 19, 2014 at 11:47 am | | Reply

      rancang tu ye la kot.

      haha..

  11. Aan
    Aan June 15, 2014 at 4:54 pm | | Reply

    tahniah untuk komisen ke-13nya akak 🙂

    1. titan
      titan June 19, 2014 at 11:41 am | | Reply

      Sejak bila gua tukar jantina ni?? 👿

  12. ANIRAH AZURI
    ANIRAH AZURI June 15, 2014 at 6:29 pm | | Reply

    perghhh banyak gila bulan ni dapat!! hehe..

    1. titan
      titan June 19, 2014 at 11:39 am | | Reply

      Sikit je nih.

      Patut boleh dapat lagi banyak lagi nih..

  13. Hafizul
    Hafizul June 16, 2014 at 2:25 am | | Reply

    Ashadee.. Memang jelas ahhh tengok duit 1,300 tu… 😈

    1. titan
      titan June 19, 2014 at 11:37 am | | Reply

      Hang pun leh dapat punya maa..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.