29 Responses

  1. FaizAlias
    FaizAlias June 25, 2014 at 3:24 pm | | Reply

    Tetap sokong Kelatan…Haha

    1. titan
      titan June 26, 2014 at 3:43 am | | Reply

      Ya. CUba lagi kelantan pada musim akan datang ye.

  2. brohantu
    brohantu June 26, 2014 at 3:28 am | | Reply

    pembelian yang berbaloi nampaknya

    1. titan
      titan June 26, 2014 at 3:45 am | | Reply

      Ya. Memang berbaloi habis lah. Hoho..

  3. Cik Nad
    Cik Nad June 26, 2014 at 5:14 am | | Reply

    yayyyyyy !! kita cutiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii johorr go! 😛 hihi

    http://www.nadiasecreto.com 😉

    1. titan
      titan June 26, 2014 at 12:46 pm | | Reply

      Ohh..johor cuti rupanya ye..

  4. faizal
    faizal June 26, 2014 at 5:59 am | | Reply

    dua-dua pasukan berusaha dengan gigih..adat pertandingan biasalah

  5. yusri
    yusri June 26, 2014 at 6:11 am | | Reply

    ale ale…tahniah Joho!

    1. titan
      titan June 26, 2014 at 12:56 pm | | Reply

      Ya. Tahniah pada JDT.

      Semoga berjaya dalam Piala AFC nanti.

  6. titan
    titan June 26, 2014 at 12:49 pm | | Reply

    Ya.

    Normal la tu.

    Cuba lagi Selangor pada tahun hadapan. Hoho

  7. Pokok Manggis Depan Rumah
    Pokok Manggis Depan Rumah June 26, 2014 at 3:41 pm | | Reply

    Tahniah Jdt. terbaik lah dapat cuti Johor hari ini :mrgreen: :mrgreen:

  8. puteri kasih
    puteri kasih June 26, 2014 at 4:25 pm | | Reply

    tahniah kepada yang menang..warga johor semua seronok dapat cuti

  9. yusri
    yusri June 26, 2014 at 4:59 pm | | Reply

    disebabkan Joho cuti peristiwa, gaji aku tak masuk hari ni…bank tutup…huh… 😡

  10. Liniey Nor
    Liniey Nor June 26, 2014 at 5:23 pm | | Reply

    kelantan tetap dihati… 😆

  11. azwan
    azwan June 27, 2014 at 2:13 am | | Reply

    kalau tak salah aku (kalau salah tolong betulkan..) kita (selangor) tak layak main AFC. sebab peraturan dah tukar, hanya pemenang Piala FA dan Juara Liga super je yang layak

    so yang akan main afc tahun depan hanya JDT (Liga Super) dan Pahang (Piala FA)

    bukan juara liga ke-33, Selangor baru berapa kali je jadi juara liga, yang 33 itu, misi nak mendapatkan Piala Malaysia.

    kalau salah tolong betulkan 🙂

    1. titan
      titan June 28, 2014 at 4:51 am | | Reply

      Jap.

      Jadi keliru plak bila aku baca komen ko. Haha

  12. ema
    ema June 27, 2014 at 3:26 am | | Reply

    Kelantan tetap dihati… 😉 😉 😉

  13. Faizal Fredley
    Faizal Fredley June 27, 2014 at 6:34 am | | Reply

    kenapa harus JDT…x suka betul aku….hahaha

    1. titan
      titan June 28, 2014 at 4:53 am | | Reply

      Habis tu, nak mana lagi.

      Tak selangor, harus la JDT.

      Haha.

  14. reezluv
    reezluv June 27, 2014 at 7:22 am | | Reply

    maleh nak sokong memana..buat sakit kepala..ahaa

  15. Prince Noob
    Prince Noob June 27, 2014 at 9:37 am | | Reply

    tahniah JDT… salam ramadhan

  16. akubiomed
    akubiomed June 27, 2014 at 1:41 pm | | Reply

    Semasa menonton Selangor melawan Selangor PKNS tengah makan Murtabak Singapore dan sup Kambing di Muar. Tanniah kepada JDT. Selangor tetap dihati. 🙂

    1. titan
      titan June 28, 2014 at 4:54 am | | Reply

      Ya.

      Selangor tetap dihati. Yehh!

  17. UpProfits
    UpProfits June 28, 2014 at 4:11 am | | Reply

    Nampaknya JDT berjaya meluaskan kuasanya hingga ke rumah bro Titan..takut juga kena tido luar yer..haha..Misi 33 Selangor perlu diteruskan utk next season.. 😉

    1. titan
      titan June 28, 2014 at 4:59 am | | Reply

      Tak takut.

      Cuma risau bini tak boleh tidur je. 😈

  18. hafizi
    hafizi June 28, 2014 at 6:06 am | | Reply

    hehehe masuk larh..hihi

  19. Kereta Sewa Shah Alam
    Kereta Sewa Shah Alam June 29, 2014 at 2:21 am | | Reply

    Selangor tetap dihatiku.. insyaallah musim depan selangor no satu plak.

  20. Ismail N
    Ismail N June 30, 2014 at 6:35 am | | Reply

    tak sangka lah JDT boleh menang :mrgreen:

  21. Hafizul
    Hafizul July 3, 2014 at 5:54 am | | Reply

    Haha..orang Johor rupanya…huhu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.