37 Responses

  1. FaizAlias
    FaizAlias June 23, 2014 at 4:00 pm | | Reply

    Haha….ubat ni memang bagus sebab natural… 😆

    1. titan
      titan June 26, 2014 at 1:01 pm | | Reply

      Biasanya..

      memang ini ajelah yang aku buat. Tak sanggup telan ubat.

  2. akubiomed
    akubiomed June 23, 2014 at 4:00 pm | | Reply

    Tidur jalan terbaik. 🙂

    1. titan
      titan June 26, 2014 at 1:02 pm | | Reply

      Ya.

      Ini yang terbaik setakat ini. Haha

  3. Cikgu Hairul
    Cikgu Hairul June 23, 2014 at 5:07 pm | | Reply

    Ingatkan mengantuk je ubatnya tidur. Sakit kepala juga ubatnya tidur.. 😉

    1. titan
      titan June 26, 2014 at 1:04 pm | | Reply

      Ya.

      Banyak kegunaan tidur ni sebenarnya. Hoho 😈

  4. myrujukan
    myrujukan June 23, 2014 at 6:15 pm | | Reply

    tapi kalau sakit sangat nak tido pun payah bro, ehhee

    1. titan
      titan June 26, 2014 at 1:07 pm | | Reply

      Tengok orang.

      Aku jenis yang macam ni. Orang lain mungkin jenis lain.

  5. Naziman Azlye
    Naziman Azlye June 23, 2014 at 9:34 pm | | Reply

    Kadang-kadang bila tidur dalam keadaan sakit kepala, nanti bangun masih rasa sakit kepala.

    1. titan
      titan June 24, 2014 at 3:46 am | | Reply

      kebiasaan bila aku tido..pening kepala aku hilang sendiri lepas bangun tdo. Jadi segar.

      Mungkin aku tak cukup rehat kot. hoho..

  6. yusri
    yusri June 23, 2014 at 10:59 pm | | Reply

    aiii…ada tanda2 pembawakan budak ke ape bro?hehe

  7. Ismail N
    Ismail N June 24, 2014 at 12:31 am | | Reply

    mau kena picit sikit dulu baru tido :mrgreen: Tak cukup tido ker ni? Berjaga malam tengok bola lah ni..

    1. titan
      titan June 24, 2014 at 3:49 am | | Reply

      Bukan sebab tu la.

      Setahun..ada 1-2 kali akan kena pening kepala kuat semacam kuat macam nih. Dah biasa dah sejak kecil lagi.

  8. Hero Borneo
    Hero Borneo June 24, 2014 at 1:15 am | | Reply

    kalau mata tak mengantuk memang susah nak tidur..tambah pening kepala lagi ada!

    1. titan
      titan June 24, 2014 at 3:54 am | | Reply

      Memang mengantuk.

      kalau tak mengantuk. Paksa diri tengok tv cerita bosan atau baca buku teks sekolah. Biasanya akan mengantok lepas tu. Pastu..tertidur dengan tak sengajanya. Haha..

  9. Ammar
    Ammar June 24, 2014 at 4:04 am | | Reply

    Kalau susah nak tidur macam mana?

    1. titan
      titan June 26, 2014 at 1:13 pm | | Reply

      Sila baca buku teks sekolah rendah. :mrgreen:

  10. CikguNorazimah
    CikguNorazimah June 24, 2014 at 5:52 am | | Reply

    indeks ipu bnting dah tahap tidak sihat, sebab tu ramai orang sakit kepala 😉

    1. titan
      titan June 26, 2014 at 1:27 pm | | Reply

      Haha..

      Macam tu sekali kah? 😈

  11. zool
    zool June 24, 2014 at 6:35 am | | Reply

    makan pun ok kot

  12. brohantu
    brohantu June 24, 2014 at 8:03 am | | Reply

    ramai orang yang sakit kepala sekarang

  13. reezluv
    reezluv June 24, 2014 at 9:40 am | | Reply

    xelok sangat diambil selalu.. :mrgreen:

  14. Myra Jay
    Myra Jay June 25, 2014 at 1:47 am | | Reply

    Samala kita bila sakit kepala tidur je jawabnya..

    Tapi kata orang ada cara lain gak… (**Hanya yg dah kawen..wink wink) Wallahualam..heheee

    1. titan
      titan June 26, 2014 at 1:33 pm | | Reply

      Cara tu memang tau gak. Haha

  15. nuyun
    nuyun June 25, 2014 at 3:04 am | | Reply

    biasalah tidur je senang, cuma ada juga kadangkala bangun tidur tak juga hilang sakit kepala.

    1. titan
      titan June 26, 2014 at 1:36 pm | | Reply

      orang lain..lain la caranya.

      Tapi cara ni berkesan kat aku. Memang biasa..hilang terus. Tapi sebelum tdo..memang doa gak la agar pening kepala tu hilang..

      Doa pun penting gak tu.

  16. Pokok Manggis Depan Rumah
    Pokok Manggis Depan Rumah June 26, 2014 at 3:46 pm | | Reply

    Tidur memang cara yang terbaik bila sakit kepala. Nanti lain kali cuba sifu minum air zam-zam jika ada. Insyallah boleh buat ubat. 😀 😆

  17. Kereta Sewa Selangor & KL
    Kereta Sewa Selangor & KL June 27, 2014 at 1:10 am | | Reply

    Yes, saya setuju sangat2 sebab ni saya selalu buat kalu kereta sewa kami ada masalah yang rumit2.

  18. ema
    ema June 27, 2014 at 3:18 am | | Reply

    Japan paling mudah dan senang

  19. ema
    ema June 27, 2014 at 3:24 am | | Reply

    Nape pula taip pain keluar lain ni…ni yang tak suka taip kat phone.. Cara mudah dan senang adalah tidur…makan ubat yang dah tenth ada dadah tetap tak menjadi.

  20. khairul asrol
    khairul asrol June 27, 2014 at 7:56 am | | Reply

    haha gua layan tidur sampai pening pak dah. lamo sangat. ingat makin baik, makin tak betui jadinya. 😎

    1. titan
      titan June 28, 2014 at 3:54 am | | Reply

      Itu hang sendiri yang cari penyakit. Haha 😈

  21. Ezad Skytech
    Ezad Skytech June 27, 2014 at 6:46 pm | | Reply

    nak lupakan sakit kepala tu…paksa juga tidur..ubat paling mujarab…

    1. titan
      titan June 28, 2014 at 3:50 am | | Reply

      biasanya memang macam ini je aku buat. Haha..

  22. hafizi
    hafizi June 28, 2014 at 6:05 am | | Reply

    betull… tidor je jalan yg terbaik tapi jangan tidor lama sgt

    1. titan
      titan July 11, 2014 at 10:15 pm | | Reply

      Ya.

      Gua nak tdo. Pening sangat dah ni. Haha

  23. Hafizul
    Hafizul July 3, 2014 at 5:55 am | | Reply

    Hahaha..ubat percuma lagi mujarab nihhh.,..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.