23 Responses

  1. Hannyabdullah
    Hannyabdullah July 2, 2014 at 3:15 pm | | Reply

    Fuh bergaya le dia dihari raya nanti ye..:) Ni yang buat jeles ni, nak gi cari satu kat zalora gak le

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah July 3, 2014 at 7:23 pm | | Reply

      Kena cari satu macam yang sifu bagi ini. 😀

    2. titan
      titan July 4, 2014 at 4:09 pm | | Reply

      Asyik jeles je nih.

      Haha. gi la beli banyak-banyak. :mrgreen:

  2. Denaihati
    Denaihati July 2, 2014 at 4:18 pm | | Reply

    wah…lawalah kasut ni, takde masalah pakai dengan baju raya baru..

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah July 3, 2014 at 7:20 pm | | Reply

      betul tu. Cantik kasut ni.. 😀

    2. titan
      titan July 4, 2014 at 4:06 pm | | Reply

      Lawa sikit la. Tak lawa banyak. Haha

  3. Latihan Industri Malaysia
    Latihan Industri Malaysia July 2, 2014 at 5:47 pm | | Reply

    “Boleh… Ambiklah…” jawab sayang..

  4. Hafizul
    Hafizul July 3, 2014 at 5:22 am | | Reply

    Emm sejak ada bini ni, ayat macam manja pelik aje..hahahaha…kasut ni memang cun gak..tapi betul la tu encik kan..kalau tak muat, susah ha..lagi cerewet bila nak kena ukur saiz sendiri tu..tapi tak apalah..menda ni cerewet sebab kita pertama kali beli..kalau sepuluh kali beli secara online, mesti dah jadi perkara biasa.. Kan?huhu..

    Selamat berpuasa Encik Titan dan Puan Titan.. Anak dah lakar ke belum??? 😈

    1. titan
      titan July 4, 2014 at 4:03 pm | | Reply

      Masih gigih berusaha dalam praktikal.

      HOho. 😈

  5. akubiomed
    akubiomed July 3, 2014 at 11:03 am | | Reply

    Amboi sejak berkahwin ini bukan main hendak bergaya lagi. 🙂

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah July 3, 2014 at 7:14 pm | | Reply

      makin sayang nanti bini sifu.. Sebab makin smart.. :mrgreen:

    2. titan
      titan July 4, 2014 at 4:00 pm | | Reply

      Apapun, tak salah bergaya untuk bini tersayang. Hoho

  6. hafizi
    hafizi July 3, 2014 at 7:09 pm | | Reply

    wah smart lah.. harga pun murah je kan.. tapi xminat kasut cam ni.. mungkin lepas dah ada bini boleh kot rasa nak pakai kasut cam ni..hehehe 😆

    1. Pokok Manggis Depan Rumah
      Pokok Manggis Depan Rumah July 3, 2014 at 7:16 pm | | Reply

      Kasut ni memang smart untuk di miliki.. Kena dapatkan satu ni. 😆

    2. titan
      titan July 4, 2014 at 3:57 pm | | Reply

      Jadi..apa lagi.

      cepat-cepatlah berbini dua. Yehh! :mrgreen:

  7. ema
    ema July 4, 2014 at 12:57 am | | Reply

    amboi bukan main bodek wife…pernah beli kasut kat sana… sampai-sampai ketat..kadang-kadang walaupun size sama..tapi ikut jenis kasut juga.

    1. titan
      titan July 4, 2014 at 3:54 pm | | Reply

      Sebab tu kena lebih berhati-hati bab bila beli kasut ni. haha

  8. suri
    suri July 4, 2014 at 4:12 am | | Reply

    wah bergaya sakalah dia nanti eh…yelah dah jadi laki owang

    1. titan
      titan July 4, 2014 at 3:51 pm | | Reply

      Yelah..

      sekali-sekala. Tak salah bergaya untuk bini. Haha.

  9. Zuan
    Zuan July 4, 2014 at 6:37 pm | | Reply

    xde mood raya walaupun dah bekerja. den kena ada bini bru ada mood balik kot..hehehe :mrgreen:

    1. titan
      titan July 4, 2014 at 6:42 pm | | Reply

      Silalah berbini dua.

      In-sha Allah. Mood tu datang balik. Hoho

  10. hafizmd
    hafizmd July 5, 2014 at 12:24 am | | Reply

    ok. gua tag entri ni kat bini gua…hahaha

    1. titan
      titan July 11, 2014 at 7:57 pm | | Reply

      rajin plak hang nak tag-tag dia eh.

      😈

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Content Protected Using Content Protector Plugin By: Make money.